Archief - Gratis hosting zonder reclame

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

unlimithoster

Legacy Member
het is niet de bedoeling om winsd te maken, daarom noemen we het ook een donator account, alle donators vanaf 15 euro krijgen zo een account. Dit zal altijd zo blijven.

masterboy

Legacy Member
Hij wilt mijn geld niet geloof ik?
Betaling Aan Michael Kristof
STATUS: Niet-opgeëist

unlimithoster

Legacy Member
jwel maar moet geaccepteerd worden.
Uw domeinnaam is aangevraagd en is binnen de 24 h actief ;)

masterboy

Legacy Member
Ik denk dat de eerste bug gevallen is.

Ik heb 1 hosting account fot FREE (dus de FREE 1)

En ik heb voor test een ultimate+ aangevraagd en reeds geactiveerd.

Nu het probleem.

Beide hebben dezelfde Username en Password.
Daar gaat het fout.
Mijn FREE1 kan ik niet meer aan.
Als ik inlog kan ik enkel in de Ultimate+

Hoe los je dat op?

unlimithoster

Legacy Member
masterboy zei:
Ik denk dat de eerste bug gevallen is.

Ik heb 1 hosting account fot FREE (dus de FREE 1)

En ik heb voor test een ultimate+ aangevraagd en reeds geactiveerd.

Nu het probleem.

Beide hebben dezelfde Username en Password.
Daar gaat het fout.
Mijn FREE1 kan ik niet meer aan.
Als ik inlog kan ik enkel in de Ultimate+

Hoe los je dat op?

Oke, ik zie het, het wordt zo snel mogelijk gewijzigd.

Mvg
Michael

Big.loco.poco

Legacy Member
Ik heb nujuist geregistreerd voor 2jaar :) met een .be ben benieuwd !


En hoe hebben we zekerheid dat je nog zeker 2jaar bestaat + staat de domeinnaam op mn naam dan?

Big.loco.poco

Legacy Member
Ok ondertussen betaald en binnen 24u moet het werken ^^

Big.loco.poco

Legacy Member
Dank je ! Maar ik heb nog een paar vragen maar zal ze via mail stellen :)

dRb^Infinity

Legacy Member
tof idee heb net voor free geregistreerd as het een beetje cva gaat registreer ik mss voor donatie, trouwens hoe lang duurt da eer dakker op kan?

Gre_G

Legacy Member
nog altijd problemen met de ftp...

ik kan er blijkbaar niet op aanmelden.

Fiction

Legacy Member
Interessante vraag hierboven: welke zekerheid bieden jullie dat jullie na 1, 2, 6, 12, etc. maanden nog bestaan? Aangezien jullie toch een best groot risico nemen. Bandwith en storage zijn nu eenmaal niet gratis.

Voor de rest, veel succes toegewenst. Ben voor een vriend atm wat aan het rondkijken voor domain en eventueel storage, jullie aanbod is dus zeer interessant.

fromalk

Legacy Member
big loco ôco welke domein hbe je geregistreerd? (of iemand anders)

unlimithoster

Legacy Member
Fiction zei:
Interessante vraag hierboven: welke zekerheid bieden jullie dat jullie na 1, 2, 6, 12, etc. maanden nog bestaan? Aangezien jullie toch een best groot risico nemen. Bandwith en storage zijn nu eenmaal niet gratis.

Voor de rest, veel succes toegewenst. Ben voor een vriend atm wat aan het rondkijken voor domain en eventueel storage, jullie aanbod is dus zeer interessant.

Onze servers zijn gratis, en netwerk + internet worden vergoed door donator paketten en sponsors.

We hebben een paar contracten afgesloten voor 3 jaar, dus vroeger kan/mag er niets gebeuren.

^MystiQ

Legacy Member
unlimithoster zei:
Onze servers zijn gratis, en netwerk + internet worden vergoed door donator paketten en sponsors.

We hebben een paar contracten afgesloten voor 3 jaar, dus vroeger kan/mag er niets gebeuren.

Dan hoop ik maar dat ge alles goed berekend hebt. Want als er een sponsor eens zijn handen van het gehele project afneemt kan je wel aardig in de shit zitten hé :)

Ik vind het overigens gek wat jullie gratis aanbieden .. Hoeveel gebruikers kan je zo die dienst gratis geven en toch nog optimale service aanbieden ?
Wat ga je dan doen met eventuele extra gebruikers die er bij blijven komen maar het boeltje kan het niet meer aan ?

Het zijn maar enkele puntjes die ik aanhaal, heb je er over nagedacht, zoveel te beter, maar anders zou ik mij zorgen gaan maken :)

^MystiQ

Legacy Member
unlimithoster zei:
Onze servers zijn gratis, en netwerk + internet worden vergoed door donator paketten en sponsors.

We hebben een paar contracten afgesloten voor 3 jaar, dus vroeger kan/mag er niets gebeuren.

Dan hoop ik maar dat ge alles goed berekend hebt. Want als er een sponsor eens zijn handen van het gehele project afneemt kan je wel aardig in de shit zitten hé :)

Ik vind het overigens gek wat jullie gratis aanbieden .. Hoeveel gebruikers kan je zo die dienst gratis geven en toch nog optimale service aanbieden ?
Wat ga je dan doen met eventuele extra gebruikers die er bij blijven komen maar het boeltje kan het niet meer aan ?

Het zijn maar enkele puntjes die ik aanhaal, heb je er over nagedacht, zoveel te beter, maar anders zou ik mij zorgen gaan maken :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan