Archief - Gratis hosting zonder reclame

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

unlimithoster

Legacy Member
oke, ik zie het probleem.

je moet xxxxxx.unlimithoster.be gebruiken niet .com

deathsythe

Legacy Member
aah ké probere

edit ok werkt hartelijk dank

mss in het vervolg ook die WWW in mail aanpassen? ik dacht dat ik er BE van gemaakt had maja :p kwas niet meer zeker ;)

Kenshi

Legacy Member
Das wa dak dus op vorige pagina had gezegd, dat die mail de correcte url nie geeft. ;)

Vyste

Legacy Member
Wat voor server verbinding heb je exact? Ik heb wellicht interesse om delen van mijn site over te plaatsen maar wil wel iets van zekerheid. Site draait enkele maanden in het jaar ca. 400GB/maand

brechtvm

Legacy Member
Hoelang duurt het eer je een bevestigingsemail krijgt voor het 'free webspace-pakket'

KenSpectre

Legacy Member
brechtvm zei:
Hoelang duurt het eer je een bevestigingsemail krijgt voor het 'free webspace-pakket'

ik had mijn redelijk snel. een half uur'ke denk ik voordat ik mijn had :)

unlimithoster

Legacy Member
Vyste zei:
Wat voor server verbinding heb je exact? Ik heb wellicht interesse om delen van mijn site over te plaatsen maar wil wel iets van zekerheid. Site draait enkele maanden in het jaar ca. 400GB/maand

Momenteel hebben we een 512/512 gegarandeerde verbinding, in juli wordt dat een 2024/2024 gegarandeerde verbinding.

KenSpectre

Legacy Member
deathsythe zei:
mss in het vervolg ook die WWW in mail aanpassen? ik dacht dat ik er BE van gemaakt had maja :p kwas niet meer zeker ;)

Kenshi zei:
Das wa dak dus op vorige pagina had gezegd, dat die mail de correcte url nie geeft. ;)


In mijne mail staat .be :s en die mail heb ik ontvangen op 4 april :)

unlimithoster

Legacy Member
Mijn excuses,

er was een stroom storing in de buurt en we hebben een halve dag onverwachts geen stroom gehad.

Candyman66

Legacy Member
Is er ook een mogelijk voorzien voor JSP's en scriptlets te draaien ? :)

aceke

Legacy Member
waarom geen chmod ???? ik kan dat niet op mijn bestanden doen?

unlimithoster

Legacy Member
Euhm, CHMOD komt er 1 van de dagen bij.

asp.net kunnen we als we de hosting spliten tussen php en asp.

[ JO ]

Legacy Member
Sorry voor de domme vraag mss.. Maar ik heb me een gratis account aangemaakt gisteren. Ik kreeg de bevestigingsmail met mijn gegevens er op.
Dus ik dacht, ik ga naar control.unlimithoster.com en typ daar mijn gegeven in..
Nu, hij zegt dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen. Ik heb nochtans dat ingetypt wat er in mijn mail stond.

Heb ik iets overgeslaan ofzo of wat doe ik verkeerd?

Bedankt

paraDOTbe

Legacy Member
snelheid is nog maar 20 á 25 kb/s :wtf: Ik vrees dat je een beetje ten onder gaat van u eigen succes, wat ook wel wat te verwachten was...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan