Archief - Gratis hosting zonder reclame

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cool_boy_ke

Legacy Member
Inderdaad, alles werkt hier ook weer. Int vervolg zou Unlimithoster zo'n dingen moeten melden zodat er geen ruzie ontstaat.

Big.loco.poco

Legacy Member
Mijn site werkt ook terug MAAR voor het geval dat wil ik toch de domeinnaam op MIJN naam :)

aceke

Legacy Member
IDD IK OOK + een tel nr van die kerl en een adres

er waren fouten in mysql maar met een repair was het opgelost

bij deze bied ik wel mijn veronschuldiging aan unlimithoster want hij heeft al bij al toch niet gelogen
tot nu toe dan

aceke

Legacy Member
idd die 40 € intereseerde mij ni veel ma da domein zit meer geld in

cool_boy_ke

Legacy Member
aceke zei:
bij deze bied ik wel mijn veronschuldiging aan unlimithoster want hij heeft al bij al toch niet gelogen
tot nu toe dan
Ik bied ook m'n verontschuldigingen aan :) Maar hij moet wel nog m'n bestanden van .be naar .com overbrengen :sad:

ExOMaNiaC

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Ik bied ook m'n verontschuldigingen aan :) Maar hij moet wel nog m'n bestanden van .be naar .com overbrengen :sad:

Bij deze ook mijn verontschuldigingen, maar voor problemen in de toekomst te vermijden zou ik graag min. 1x per dag op de hoogte gebracht worden, al is het maar om te zeggen dat de site die dag niet online zal komen, dan weet ik het ten minste + een mailinglist maken kost geen gelde he :) . Ook zou ik wat duidelijkheid willen over de incorrecte telefoonnummers / adres !

Mvg

paraDOTbe

Legacy Member
aceke zei:
tarkske is het mogelijk om het ip adres vrij te geven van de persoon die de account heeft gemaakt?

oke kan iedereen die daar een website had genomen het volgende doen

mail naar [email protected] volgende zaken:

naam, familie naam
adres
id kaart nr
telnr
email adres

url van u sites
bedrag van wat ge betaald hebt
wanneer ge het betaald hebt
hoe ge het betaald hebt
en het rekening nr naar waar ge hebt betaald


ik zet dit samen in 1 bestand en zal dan klacht neerleggen met een paar van jullie

Mail verstuurd...

grtz

ExOMaNiaC

Legacy Member
[PARA];10193414 zei:
Mail verstuurd...

grtz

Wa zijn jullie van plan dan ? Van host veranderen ? Vergoeding vragen voor de downtime of ? ... Alles werkt hier trg

Mvg

paraDOTbe

Legacy Member
ExOMaNiaC zei:
Wa zijn jullie van plan dan ? Van host veranderen ? Vergoeding vragen voor de downtime of ? ... Alles werkt hier trg

Mvg

Alles werkt mss terug jah... Maar laten we t hier dan bij? Wat over al die verhalen op het internet en alle dingen die tegen hem zijn... :wtf:

grtz

Big.loco.poco

Legacy Member
[PARA];10193716 zei:
Alles werkt mss terug jah... Maar laten we t hier dan bij? Wat over al die verhalen op het internet en alle dingen die tegen hem zijn... :wtf:

grtz

² , ik wacht met verontschuldigingen aan te bieden totdat alles opgeklaard is ...
Kwil domeinnaam op mijn naam
+ uitleg wrm we dag(en) nix horen van hem over dat onze sites nie gaan
+ uitleg op beschuldigingen tgn hem op die andere site ..

IK EIS ANTWOORDEN :D

aceke

Legacy Member
mensen mogen nog steeds mailen ik zet het in een bestand maar ik ga geen klacht indienen maar ik wil wel antwoorden + een juist adres en juiste telefoon nr en geen pre-pay sim

cool_boy_ke

Legacy Member
Big.loco.poco zei:
Kwil domeinnaam op mijn naam
Can I keep my domain name when I change a host?
No, when you register a domainname here, its unlimithoster the owner off that domainname, thats why we are so cheap.

Lees eerst alles op z'n site voordat je iets koopt ;)

Zir0h

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Can I keep my domain name when I change a host?
No, when you register a domainname here, its unlimithoster the owner off that domainname, thats why we are so cheap.

Lees eerst alles op z'n site voordat je iets koopt ;)

Is dat Engels? :wtf:
De footer:
Copyright ©2005 Your Web Hosting Company | All Rights Reserved

:rofl:

Big.loco.poco

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Can I keep my domain name when I change a host?
No, when you register a domainname here, its unlimithoster the owner off that domainname, thats why we are so cheap.

Lees eerst alles op z'n site voordat je iets koopt ;)

Uhmm heb een mail waar ik hem de vraag stel van als de .be op mijn naam kan ...

Hij kan het nadien aangepast hebben he dus NA dat ik geregistreerd had ;)

Bewijsje : http://img76.imageshack.us/img76/1539/domeinbo8.jpg

unlimithoster

Legacy Member
Mijn excuses voor de lange downtijd, de servers zijn gehost bij server.lu
Deze mensen hebben meer dan 48 uur uitgelegen, we hebben er alles aan gedaan om zo snel mogelijk terug online te zijn. De tests die hierboven zijn gedaan op het ip 81.243.246.252 is voor de gratis account server die momenteel niet meer draaid. Alles is gehost op deze ip's :

195.24.76.56
195.24.76.57
195.24.76.58
195.24.76.59

Het MySQL probleem is ook opgelost.
Nogmaals onze excuses.

tarske

Legacy Member
Hier is alles dus goed afgelopen dus zal ik deze thread sluiten.
Wat ik wel wil zeggen is dat u als tussenpersoon in de toekomst betere afspraken dient te maken in geval van problemen zodat men u kan bereiken en gezien er over u op het net verontrustende berichten te vinden zijn doet dit geen goed aan uw reputatie !
Je kan dus best die bronnen eens aanspreken en te woord staan of voorbije zaken oplossen zodat threads als deze vermeden kunnen worden.
Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan