Wij hebben 8 juni idd een report ontvangen van cool_boy_ke en dit is wel degelijk in behandeling i.p.v. genegeerd zoals hierboven gesuggereerd !
Maar mag ik er jullie in de eerste plaats effe op wijzen dat het forum noch de mods aansprakelijk kunnen zijn voor transacties via dit forum want dit is nog steeds een via internet gedeelde manier om te kopen,verkopen,... en op dat internet bevinden zich helaas ook mensen met minder goede bedoelingen dus handelen via internet is nooit zonder risico.
Ik weet niet of jullie beseffen dat wij mods hier geen glazen bol staan hebben hè !
Wij voeren de functie van moderator niet uit vanaf èèn of andere politiebasis.
Om een voorbeeld te stellen,ik krijg van member A de melding dat zijn gekochte pakket nog steeds niet aangekomen is waardoor hij denkt dat er niets verzonden is,member B "de verzender" zegt dat zijn pakket wel degelijk verstuurd is dus begrijpen jullie toch ook dat ik dit van hieruit niet kan nagaan en dus iemand gelijk of ongelijk te geven maar soit terug ontopic.
Deze bewuste thread geeft dus gratis hosting weg maar ook pakketten waarvoor je 15€ dient te doneren,blijkbaar is dit zo goedkoop zoals met de meeste zaken van deze soort dat het te mooi is om waar te zijn.
Gezien jullie massaal zijn beginnen doneren wegens de goedkope prijs hebben jullie in die rush niet meer gezien dat de ts hier nog maar zeer recent member is en dat hij zijn nick zelfs gekozen heeft in verband met zijn aanbieding.
Ook heeft hij geen positieve itrader of enige background wat zijn (on)eerlijk kan doen vermoeden dus eigenlijk hebben jullie eerst geld gestort en daarna zijn jullie pas naar de feedback van de ts gaan graven.
Dit geeft als resultaat die report van cool_boy_ke die achteraf wat opzoekwerk verricht heeft en zo op mogelijke oplichtingsaanwijzingen van de ts gestoten is,helaas is dat te laat en hadden jullie dit beter gedaan alvorens jullie massaal begonnen te storten.
Jullie zouden jullie energie nu beter gebruiken om al die gegevens van alle gedupeerden te bundelen tot een goed geargumenteerd dossier en hiermee dan de verdere stappen te ondernemen bij de juiste instanties.
Deze hebben dan ook de middelen om gegevens vrij te krijgen waar wij helaas gebonden zijn aan de rechten van de privacy dus succes !!!
Mvg De Crew