Archief - Gratis hosting zonder reclame

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Big.loco.poco

Legacy Member
Zou ik mijn geld via Paypal kunnen opeisen? Of Zou ik wachten?

Heb die op 3 april betaald ( bedrag van 25e ) Kan iemand me helpen om mijn geld via paypal terug te krijgen? ( waar en hoe )

Zir0h

Legacy Member
Refunds and Disputes

All donations to Unlimithoster are non refundable.

aceke

Legacy Member
The_Assman zei:
Refunds and Disputes

All donations to Unlimithoster are non refundable.

en omdat die gast da schrijft is da zo? neje paypal gaat daar over oordelen ik heb 44€ betaald voor 2 domeins en niet als donatie

aceke

Legacy Member
die gast is erbij hoe stom kan die zijn
252.246-243-81.adsl-static.isp.belgacom.be

statis ip is onmiddelijk busted

Big.loco.poco

Legacy Member
Shit pech voor mij : "Dit geschil is gesloten omdat het meer dan 45dagen na de transactie is geopend of niet voldeed aan andere criteria."

Kan dus mijn geld niet terug opeisen :(

aceke

Legacy Member
die gast is 19 jaar zou ie echt zoveeel riskeren door 100den mensen op te lichten?
en zijn straat bestaat dus mss eens een bezoekje brengen? iemand goesting om mee te gaan?

ExOMaNiaC

Legacy Member
aceke zei:
die gast is 19 jaar zou ie echt zoveeel riskeren door 100den mensen op te lichten?

Euhm blijkbaar wel he :) hij heeft al een stuk of 3 hosting companies opgestart blijkt ... Of dat die altijd het succes hebben gehad die deze had weet ik niet, maar we horen er toch maar niets meer van :confused:

Nny

Legacy Member
Net klacht ingediend bij paypal, hopelijk kan ik mijn geld weer krijgen.

ExOMaNiaC

Legacy Member
aceke zei:
exomaniac geen zin om mee te gaan naar antwerpen? ik rij toch langs tessenderloo dan pak ik u mee

Ben helaas niet thuis ;) maar ik zou nog enkele daagjes wachten ... Zijn adres is niet echt / zijn naam wrss ook niet dus dus dat wordt efkes zoeken daar in antwerpen :D

Mvg

tarske

Legacy Member
Wij hebben 8 juni idd een report ontvangen van cool_boy_ke en dit is wel degelijk in behandeling i.p.v. genegeerd zoals hierboven gesuggereerd !

Maar mag ik er jullie in de eerste plaats effe op wijzen dat het forum noch de mods aansprakelijk kunnen zijn voor transacties via dit forum want dit is nog steeds een via internet gedeelde manier om te kopen,verkopen,... en op dat internet bevinden zich helaas ook mensen met minder goede bedoelingen dus handelen via internet is nooit zonder risico.

Ik weet niet of jullie beseffen dat wij mods hier geen glazen bol staan hebben hè !
Wij voeren de functie van moderator niet uit vanaf èèn of andere politiebasis.

Om een voorbeeld te stellen,ik krijg van member A de melding dat zijn gekochte pakket nog steeds niet aangekomen is waardoor hij denkt dat er niets verzonden is,member B "de verzender" zegt dat zijn pakket wel degelijk verstuurd is dus begrijpen jullie toch ook dat ik dit van hieruit niet kan nagaan en dus iemand gelijk of ongelijk te geven maar soit terug ontopic.

Deze bewuste thread geeft dus gratis hosting weg maar ook pakketten waarvoor je 15€ dient te doneren,blijkbaar is dit zo goedkoop zoals met de meeste zaken van deze soort dat het te mooi is om waar te zijn.
Gezien jullie massaal zijn beginnen doneren wegens de goedkope prijs hebben jullie in die rush niet meer gezien dat de ts hier nog maar zeer recent member is en dat hij zijn nick zelfs gekozen heeft in verband met zijn aanbieding.
Ook heeft hij geen positieve itrader of enige background wat zijn (on)eerlijk kan doen vermoeden dus eigenlijk hebben jullie eerst geld gestort en daarna zijn jullie pas naar de feedback van de ts gaan graven.

Dit geeft als resultaat die report van cool_boy_ke die achteraf wat opzoekwerk verricht heeft en zo op mogelijke oplichtingsaanwijzingen van de ts gestoten is,helaas is dat te laat en hadden jullie dit beter gedaan alvorens jullie massaal begonnen te storten.

Jullie zouden jullie energie nu beter gebruiken om al die gegevens van alle gedupeerden te bundelen tot een goed geargumenteerd dossier en hiermee dan de verdere stappen te ondernemen bij de juiste instanties.
Deze hebben dan ook de middelen om gegevens vrij te krijgen waar wij helaas gebonden zijn aan de rechten van de privacy dus succes !!!

Mvg De Crew

-Ex!Tjen-

Legacy Member
alleh nice... als er mensen van plan zijn deze kerel te gaan opzoeken, pm me maar.

aceke

Legacy Member
ja ik morgen mss als loco morgen meekan, ik rij wel niet langs kortrijk e :-)

aceke

Legacy Member
tarkske is het mogelijk om het ip adres vrij te geven van de persoon die de account heeft gemaakt?

oke kan iedereen die daar een website had genomen het volgende doen

mail naar [email protected] volgende zaken:

naam, familie naam
adres
id kaart nr
telnr
email adres

url van u sites
bedrag van wat ge betaald hebt
wanneer ge het betaald hebt
hoe ge het betaald hebt
en het rekening nr naar waar ge hebt betaald


ik zet dit samen in 1 bestand en zal dan klacht neerleggen met een paar van jullie

Nny

Legacy Member
@ aceke: Mail is verzonden. Hopelijk komt er snel wat duidelijkheid in de zaak.

Nny

Legacy Member
Even wat zaken opgezocht, en volgens mappy en de witte gids bestaat er geen kempenstraat in Schilde of Antwerpen.

NeoCC

Legacy Member
hmm ik check 5 mins geleden en nix werkte, ineens werkt alles terug.... hmmm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan