Archief - Gratis hosting zonder reclame

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Big.loco.poco

Legacy Member
@cool_boy_ke verklaar u nader... gooi het in de groep aub :D

cool_boy_ke

Legacy Member
Het is aan de moderators om dit in de groep te gooien. Ik heb hun de informatie gegeven, zij moeten maar beslissen wat ze ermee doen.

ExOMaNiaC

Legacy Member
Big.loco.poco zei:
@cool_boy_ke verklaar u nader... gooi het in de groep aub :D

Ik geloof er niet veel van hoor cool_boy_ke, zoveel tijd en geld steken in replys/support/domains kopen bij godaddy.com (:D) om ons in het zak te zetten ? ...

Als bewijs moet Meneer Unlimithoster maar eens antwoorden op de vraag hoe lang het nog gaat duren ? ;)

aceke

Legacy Member
moest het zo zijn heb ik mijn geld rap terug via paypal

btw niemand is zo stom om zo een grote groep op te lichten

paraDOTbe

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Ik denk dat hij met jullie geld is gaan lopen. Ik heb de moderators gewaarschuwd over z'n verleden, maar die hebben het blijkbaar genegeerd met dit als resultaat.

Als dit waar is, dan vind ik dat toch een (zeer) grove fout van de mods. Alleeja, ik ga hier nog nix beschuldigen. Laat de mods dit maar eens uitleggen dan... Of liever weerleggen!

grtz

Stancke

Legacy Member
Kerel noemt Michael Roef, niet? Zo sluit hij z'n mails toch af altijd.

Gamer

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Ik denk dat hij met jullie geld is gaan lopen. Ik heb de moderators gewaarschuwd over z'n verleden, maar die hebben het blijkbaar genegeerd met dit als resultaat.

Wij volgen dit op, dat is alles wat ik nu kan melden.

Kwertie

Legacy Member
Wordt vandaag besproken... ivm die waarschuwing, 't is echt ni simpel om zomaar dingen af te gaan breken en te sluiten op basis van een vermoeden he. Het moet 100% bewezen zijn voor wij iets kunnen en mogen doen. Vroeger zijn wel al genoeg op de vingers getikt omdat we onder meer de privacy wetten niet zouden respecteren.

Maar zoals gezegd, we zullen bespreken wat we kunnen en vooral mogen doen.

Nny

Legacy Member
Inderdaad ik begin ook dat gevoel te krijgen. Is er een mogelijkheid om moest dit het geval zijn ons geld en/of ons domeinnaam terug te krijgen?

ExOMaNiaC

Legacy Member
Nny zei:
Inderdaad ik begin ook dat gevoel te krijgen. Is er een mogelijkheid om moest dit het geval zijn ons geld en/of ons domeinnaam terug te krijgen?

Domeinnaam is kwijt normaal, staat op zijn naam :) ... UNLIMITHOSTER mag nu wel eens antwoorden. Een hosting admin als hem die geen communicatiemiddel meer heeft buiten dit forum mag hier zijn gezicht toch wel eens laten zien ? :confused:

Big.loco.poco

Legacy Member
Yep volgens DNS.be staat het op zijn naam :(

Domein
Naam limoentje
Status REGISTERED
Registratie 3 april 2008
Laatste wijziging 19 mei 2008 23:59
Licentienemer
Taal Engels
E-mail
Onsite contactpersonen
Naam Michael Roef
Taal Engels
Adres
E-mail
Registrar
Organisatie Key-Systems GmbH

Website www.key-systems.net
Nameservers
ns52.domaincontrol.com
ns51.domaincontrol.com

Hij mag toch eens beginnen zich te verdedigen !! Want het ziet er NIET goed uit voor hem...

aceke

Legacy Member
admin als het waar is dat jullie de melding hadden gekregen met de websites die op internet staan hebben julie wel grove fouten begaan op internet staan verschillende forums met die gegevens van hem waar die word gezien als oplichter
ik stel voor dat we gezamelijk klacht indienen en de enige exacte gegevens die we hebben is dat die skynet heeft met zijn ip adres zijn naam is niet correct


doeme he heb ik 5000flyers liggen afdrukken met mijn domein en nu is ie weg :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan