Archief - Gratis hosting zonder reclame

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

unlimithoster

Legacy Member
Currently Running: Apache/2.2.8 (Win32) PHP/5.2.5
Storage : 3584000 megabytes
Platform : Linux + Windows
Servers : 5

Enkel ons netwerk zal niet kunnen volgen als alles vol zou zitten, maar die wordt volledig verniewd in juli. Daar hebben wij het al mee over gehad met onze sponser. Zij betalen ons netwerk dusja :)

Server ruimte enzo kunnen we aan, we zitten nu op 382 gratis paketten en 34 donator accounts dus gaat goed ;)

KenSpectre

Legacy Member
mooi mooi
mss ook maar eens doen

mocht geen warez of adult zijn he?

Edit: kan nie op ftp? :)

Big.loco.poco

Legacy Member
kank mn domeinnaam verplaatsen naar een andere hosting of naar een subdomein? Want tis wel mooi maar vind het wa traag gaan ... haal "snelheden" van 40kb/sec :)

Alsk het veel ga gebruiken dan wilk mss verplaatsen anders blijfk mooi 2jaar hier :)

Tot nu toe zeer tevreden ( buiten de snelheid...)

unlimithoster

Legacy Member
Ik weet snelheid is een probleem, daarmee wordt het netwerk verniewd in juli.
Wil je echt verhuizen kan je [email protected] een mailtje sturen, zij zullen je verder helpen.

@kenspectre : Wat is uw gebruikersnaam of email ?

Big.loco.poco

Legacy Member
Maarja wil het nie afbreken he en als het vernieuwd wordt des te beter ! tot nu toe vindk het een AANRADER !! Snelle support , petje af!!

Ideaal voor mensen die eigen domein willen en paar fotos willen plaatsen of persoonlijke mail willen !!

unlimithoster

Legacy Member
ik snap wel dat je niet tevreden bent met de snelheid ;) ik heb het er vandaag mee over gehad met de sponser en zei willen tegen jullie alles van het netwerk vervangen. Dit kost nattuurlijk veel geld en als je dat gelijk stelt aan een pakket van 15 euro waar we al niet te veel van over houden wegens de domeinnaam is dat niet gemakkelijk :P maar het gaat ons lukken ;)

jerre21

Legacy Member
Ik heb mij ondertussen een ultimate packet gekocht voor 2 jaar.
Alles is snel afgehandeld zonder problemen dus da's al goed.
De speed valt nog mee. En als hij in juli zijn nieuwe lijn heeft zal dat weer een pak sneller gaan. Iedereen moet beginnen met wat hij heeft he mannen.
Dus tzou zelfs leuk zijn als we allemaal ons stokske bijdragen en hem helpen om groot te worden. Kdenk dat er geen enkele andere host zo goedkoop is als deze.
Kverschoot er zelfs van dak nog nen domeinnaam mocht kiezen!:p
Eindelijk van mijnen belgacom hostshit af. Daar konk ni eens ne flash site online droppen...:p

thejudge911

Legacy Member
iemand 'n website gehost daar, of iemand die'n file van 10mb kan uppen om speed te testen.. Grtzzzz Mag je hotlinking doen ... of streaming grtzzz

Big.loco.poco

Legacy Member
Heb er een 10mb fileke opgezet :) www.limoentje.be/10mb.bin

Het is niet snel maar voor dat geld heb je al superveel ! 2jaar domeinnaam kost bij de meeste rond de 30e ... Hier krijg je voor 25e 2j domeinnaam + Een volledige hostingpakket !!!

Mogen we hiervoor een itrader geven eigenlijk?

cool_boy_ke

Legacy Member
Ge haalt nog betere snelheden als je thuis je servertje zet. Maarja, binnenkort gaan de lijnen updaten hé :)

unlimithoster

Legacy Member
Het snelheid probleem blijft een probleem :P Ik ga maandag de sponsor te overhalen om vroeger te vernieuwen ...

Kenshi

Legacy Member
Ik heb me hier ook al een gratis account aangevraagd. Schitterend initiatief.

Misschien nog een kleine opmerking.
Bij het registreren kan je het domein kiezen. Ik had bv .unlimithoster.be gekozen.
In de bevestigingsmail daarentegen staat .com

Misschien handig om te corrigeren ? Zodat de gegevens in die email toch zeker volledig correct zijn.

JelleVDB

Legacy Member
Tuurlijk is de snelheid een probleem als je 'netwerk' bestaat uit een adsl lijn van belgacom... Je zal nooit meer dan een paar megabits uplink hebben me dunkt.

unlimithoster

Legacy Member
deathsythe zei:
vraagje, eerst en vooral leuk initiatief dikke pluim

kheb een gratis pakket besteld, deze zou online moeten zijn...

nu wil ik gewoon een Test.html transfereren naar ftp://unlimiterhosting.com, dat gaat, maar als ik dan naar http://sssss.unlimiterhosting.com/test.html ga, wordt de pagina niet weergegeven...

wat doe ik fout?

Hoe lang is je hosting al actief ? Normaal gezien moet je domeinnaam om het uur vernieuwen dus binnen het uur moet dat werken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan