Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

) of beter weinig eten om te vermageren?
. ik sport zo goed als iederen dag. den zaterdag durf ik eens nix doen. ma soms durfk toch nog eens gaan trainen. maja ik train meestal maar 1 spiergroep per dag. enkel biceps/triceps wordt samen gedaan. en de buikspieren na borst of na rug. 
wardkennes zei:"Ja sorry pindakaas dat is iets typisch nederlands dat hebben wij niet ze".
& ons ma had het ook niet gevonden in de GB. nondeju !
(zo'n shake wanneer drink je die het beste? gewoon s'avonds)?

wardkennes zei:Vraagje deze week heb ik niet ech heel veel te doen en dus meer vrije tijd, normaal ga ik 3 keer in de week fitnessen, ik ben gisteren al geweest & eergisteren. Is het toegestaan dat ge bv maandag dinsdag woesndag donderdag gaat trainen?
Ik rij nu om ne pot pindakaas![]()

wardkennes zei:Ik neem nog geen whey, maar ik heb hier een shake gelezen:
250gr magere platte kaas
500ml melk
2 bananen
2 eieren
Mixer
.... Dat zou mijn shake dan zijn...
Welk moment dan best drinken?
Als ik die s'avonds maak is die dan tegen de middag erna nog goed?


Aresonlyone zei:gij traint toch niemeer?![]()

minimum 6x per dag eten, enzz 
wardkennes zei:Ik neem nog geen whey, maar ik heb hier een shake gelezen:
250gr magere platte kaas
500ml melk
2 bananen
2 eieren
Mixer
.... Dat zou mijn shake dan zijn...
Welk moment dan best drinken?
Als ik die s'avonds maak is die dan tegen de middag erna nog goed?

