Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

distinct

Legacy Member
michiel_debuck zei:
Barbell BP
Fly's
Pec deck (geen echte toevoeging als je al fly beweging doet met losse gewichten)


vs.

Barbell BP
Incline BP
Incline fly's of flat bench fly's (Incline = nadruk op bovenkant borst, je moet jezelf de vraag stellen: Is mijn borst mooi vol? Indien nee: meer bovenkant borst benadrukken, zo lijkt/is je borst voller)

°indien gewenst nog een 4de oefening eraan toevoegen:
barbell pull overs of dips of cross over
ollraajt, woensdag keer uittesten ;)

Stancke

Legacy Member
Toch eens binnenkort beginnen met BS. Geraak langs geen kanten vooruit op BP

:hug:

Aresonlyone

Legacy Member
pff mijn gewicht blijft zo rond de 81,5kg schommelen :(
ik wil meer!! :p (en liefst niet allemaal vet :x)

snoob

Legacy Member
ik ga beginnen op men voeding letten, dagelijks calorie verbruik ligt op 3440kcal, ga 2900-3000kcal per dag innemen, voedingsschema is af, ligt wel nog thuis. Doel is 12-15% tegen maart-april @ 110kg.

jvc

Legacy Member
snoob zei:
ik ga beginnen op men voeding letten, dagelijks calorie verbruik ligt op 3440kcal, ga 2900-3000kcal per dag innemen, voedingsschema is af, ligt wel nog thuis. Doel is 12-15% tegen maart-april @ 110kg.

gl :)
je vetpercentage gaat lager zijn dan de mijne :p

Fartman

Legacy Member
Vandaag chest en biceps getrained, met het verlengd weekend nie zo veel kunnen trainen

donderdag gym gesloten, vrijdag tot zondag werken.

Dus vandaag nog eens keihard er tegen aan gegaan :cool:

Chest

Bench Press
12*50kg
10*60kg
8*70kg
6*80kg
2*90kg pr (3de rep me 2 vingers ondersteund, spotter zei zelf dat hy byna niets moeten helpen heeft)

Incline dumbbell Press
12*14kg
8*20kg
8*24kg
6*26kg

Flat Fly's
10*14kg
8*18kg
8*20kg pr

Dumbell Pull Over
10*20kg
8*24kg
8*28kg


Biceps

Seated Dumbell Curl
10*14kg
8*18kg
4*20kg

Close Grip Barbell Curl
10*30kg
10*35kg
8*40kg

Concentrated Curl
3*10*12kg

SideShow

Legacy Member
nog eens een poging doen om boven de 95kg lichaamsgewicht te komen
de liefdesproblemen uit mijn kop proberen te zetten ...
ik neem nu vanaf gisteren periactin, een redelijk onschuldige pil waardoor je meer eetlust krijgt
het is zonder voorschrift te verkrijgen en kost niet veel (paar euro)
het is eigenlijk een pil die allergie tegenwerkt. een bijwerking is onderandere verhoogde eetlust en moeheid. Men zegt wel dat de moeheid na een paar dagen weggaat.

In ieder geval heb ik rond deze tijd al bijna even veel gegeten als anders in een hele dag.

Vanavond hoogstwaarschijnlijk squatten

SideShow

Legacy Member
snoob zei:
pillen pakken om meer te kunnen eten :unsure:

tgoh ja ... dat wordt ook voorgeschreven aan babies soms die niet willen eten ...
als twerkt en voor de rest niks inhoudt, waarom niet .. als ik op zo een manier eindelijk nog eens wat massa kan pakken

GregoryCo

Legacy Member
Kan mij iemand zeggen of pindakaas goed is? In het vervolg zal ik nu dat eten ipv choco... Cola enzo drink ik ook niet meer, enkel water... (en shakes:p)

M_N_M

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9316424 zei:
Kan mij iemand zeggen of pindakaas goed is? In het vervolg zal ik nu dat eten ipv choco... Cola enzo drink ik ook niet meer, enkel water... (en shakes:p)
iig beter dan choco :p Zit meer eiwitten in én bevat veel goede vetten..

GregoryCo

Legacy Member
Maar verdik je daar van als je da regelmatig eet? Net zoals je van die noten verdikt? :p

InStInCt900

Legacy Member
je lichaam geeft altijd vetten nodig,wel goeie,dus onverzadigde:)


berekenen Gré,da is de boodschap:)

M_N_M

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9316572 zei:
Maar verdik je daar van als je da regelmatig eet? Net zoals je van die noten verdikt? :p
je verdikt niet van noten of van friet of van .. :p
Je verdikt van meer te eten dan je verbruikt.

Als je dus nét (theoretisch dan) op je onderhoud eet door over de dag boterhammen met tonijn te eten en je de tonijn gaat vervangen door pindakaas, dan zal je over je onderhoud zitten en aankomen.

Als je op je onderhoud zit door de ganse dag friet te vreten en dat vervangt door boterhammen met pindakaas, dan zal je vermageren ;)

Pindakaas is iig wel beter dan choco als je puur naar de eiwitten kijkt.
Ter vergelijking: (eiwitten/kh/vet/kcal)
* nutella choco : 6/57/31/533
* pindakaas : 26.6/16.2/53.1/647

(en niet te vergeten dat er in pindakaas (en noten) veel goede vetten zitten die je wel degelijk nodig hebt)

InStInCt900

Legacy Member
M_N_M zei:
je verdikt niet van noten of van friet of van .. :p
Je verdikt van meer te eten dan je verbruikt.

Als je dus nét (theoretisch dan) op je onderhoud eet door over de dag boterhammen met tonijn te eten en je de tonijn gaat vervangen door pindakaas, dan zal je over je onderhoud zitten en aankomen.

Als je op je onderhoud zit door de ganse dag friet te vreten en dat vervangt door boterhammen met pindakaas, dan zal je vermageren ;)

Pindakaas is iig wel beter dan choco als je puur naar de eiwitten kijkt.
Ter vergelijking: (eiwitten/kh/vet/kcal)
* nutella choco : 6/57/31/533
* pindakaas : 26.6/16.2/53.1/647

(en niet te vergeten dat er in pindakaas (en noten) veel goede vetten zitten die je wel degelijk nodig hebt)



Mooi uitgelegd :niceone:

User_BELGIUM

Legacy Member
Firion zei:
is het daar beetje deftig traine? kad gehoord dat er ni zo veel materiaal is en veel te druk?

vééééél te véél volk ivgl me het materiaal da er maar staat

ze staan daar soms in een rij aan te schuiven voor binnen te raken

van't week-end ga ik terug naar Kuurne (als mn longontsteking gedaan is dan toch.. maar tis goe aant genezen)

dendaak

Legacy Member
Voila, ik ga nog is trainen, wat is het beste dat ik eet als ik terug kom? Magera platte kaas van danone? (met fruit derin zo)
of een banaan?

MooNMaN

Legacy Member
euhm... met een banaan alleen gaat ge er ni komen. platte kaas is al in de goede richting. pleur daar nog wat havermout bij ofzo om ook wat kh binnen te hebben.
ma nog beter is een zakje rijst en nen kipfilet of tonijn of nen steak.
zover ik weet is voeding na de training heel belangrijk... belangrijker dan voor de training.
kheb mij laten wijsmaken dat ge de eerste 2 uur na de training het meeste herstelt... dus dan is uw voeding het belangrijkst :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan