jvc
Legacy Member
michiel_debuck zei:°barbell curls (enige isolatie oefening, voor biceps bestaan er geen compound oef).
chins, bor, upright row?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
michiel_debuck zei:°barbell curls (enige isolatie oefening, voor biceps bestaan er geen compound oef).


ook wa last gehad bij benchpress en peckdeck aan mijn arm verdomme:doh: 
wardkennes zei:Voila we zullen eens gaan trainen![]()
(als je whey neemt versnelt dat de groei van de spieren).

$mO$Ke zei:Het versnelt volgens mij niet de groei van de spieren,maar het herstelt de spieren![]()
correct me if i'm wrong![]()

) Aresonlyone zei:upright row toch niet zo fameus
maar ik reken eigenlijk de barbell curl toch onder compound hoor. Je bovenarm kan namelijk ook nog een beetje bewegen, enkel als je die fixeert met een preacher of concentration curl is het een echte isolatie vind ik
en eeuh.. barbell curl is een perfecte oefening voor biceps dus niet zo blindstaren op het woordje 'compound'![]()

L0$t Pr0PhEt zei:chins, bor, upright row?
michiel_debuck zei:Ja, klopt hoor
chins (handpalmen binnen) legt ook nadruk op biceps daarom zijn het ook compound oefeningen maar bij chins, bor, upright row zijn de primaire spiergroepen die aangesproken worden respectievelijk: volledige rug, volledige rug en schouders

Voila gedaan met trainen, het ging goed vandaag maar er zijn dagen geweest dat het vlotter ging. Ik begin mij stilaan af te vragen waarom ik zo weinig weeg, ik ben 1 meter 86 ongeveer & ik weeg 66KG ... En dit is mijn dagverloop qua eetgewoonten. Wat zouden jullie hieraan doen? ...(Ik kan toch niet blijven eten )
'smorgens 2 a 3 boterhammen en ne sjokomelk
'10 uur ne koek, soms en stuk cake
11 uur nog ne koek
12 uur .. . min 6 boterhamme
15 uur koek
17.30 avond eten
18 koek
19 uur eten wat er te eten valt desnoos boterhammen
en zo voort tot een uur of 10
das mijn dagverloop qua eten
maaltijden bestaande uit een koek ? meer snoep dan eten, lol niet echt goed...michiel_debuck zei:Moest je nu nog vragen om dumbell presses te vergelijken met barbell bench press dan zou ik wel iets kunnen zeggen erover
Je kan ze toch ook beiden doen (4 oefeningen zie ik als het max. voor borst)
Welke doe je nu op het moment?
wardkennes zei:Wat zou mijn streef gewicht moeten zijn ook 90 kg ?
90kg zou denk ik wel goed zijn.
Op naar 80
vetten i know
)


distinct zei:Barbell BP, fly's en peck-decks