Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pr0ph3t

Legacy Member
vandaag terug gegaan, was sinds dinsdag geleden :( woensdag met vroege gestaan en daarna geen tijd meer gehad, donderdag gesloten, vrijdag no time.

Borst / schouders vandaag

Borst

Dumbell press:
8*20
8*22
8*22
8*24

Peck Deck
8*35
8*40
8*45
8*45 +2kg

Cable Cross
8*10
8*15
8*15+2
8*20

Schouders

Cable Side Raise
8*5
8*10
8*10+2
8*10+3
Dubell Press
8*8
8*9
8*10
8*12
Upright Row
8*12
8*15
8*20
8*20

buik
60*25
60*25
60*25

Stancke

Legacy Member
wardkennes zei:
Leven op water is niet alles zu :D

Eigenlijk nog geen seconde spijt van gehad:p Gisteren 15€ aan water gedronken en een broodje tonijn tijdens het uitgaan.:drool:

MonkeyPenis

Legacy Member
wow, ik spendeer op een fuif/feest toch geen geld aan water ze, tenzij ik me slecht begin te voelen... Misschien daardoor da men spieren zo slecht herstellen.
achja: ik zie er nog altijd niet slecht uit en amuseer mij zonder beperkingen om er goed uit te zien

MooNMaN

Legacy Member
Stancke zei:
Bah, alleen thuis zijn en voor je eigen eten moet zorgen is niet evident:s

wat is er moeilijk aan een zakje rijst koken en nen steak of kippefilet bakken? :p

ik heb vandaag totaal geen eetlust :(
derjust met alle moeite van de wereld 4 boterhammen naar binnengewerkt en nu moetk nog 100 gr havermout binnenspelen. ahja moeilijk gaat ook zeker? :p

en ik heb gisteren gezeurd. 2 pinten gedronken. shame on me :$

MonkeyPenis

Legacy Member
Hey, even een trainingsschema proberen op te stellen volgens powertraining.tk.
Commentaar altijd welkom :)

• Dag 1 : Rug, triceps, schouders, buik
 RUG:
1. Chin Up: Omhoog trekken aan halter
2. Pulldown Behind The Neck
3. Cable Row: squat
 TRICEPS
1. Triceps Pushdown
2. One Arm Triceps Extension: halter achter nek
3. Dumbell Triceps Extension
 SCHOUDERS
1. Dumbell Side Raise: halters zijdelings
2. Dumbell Press: armen 90°, verticaal strekken
3. Neckpress: lange halter
 BUIK
Sit ups/crunches

• Dag 2 : Borst, biceps, benen, buik
 BORST
1. Bench Press
2. Dips
3. Peck Deck
 BICEPS
1. Dumbell Curl: halters
2. Concentration Curl: tegen dijbeen
3. Barbell Curl
 BENEN
1. Squat
2. Leg Press
3. Leg Extension
 BUIK
Sit ups/crunches

GregoryCo

Legacy Member
Vandaag maar half uurtje de benen kunnen trainen. Kheb wel alles vlug na elkaar gedaan zonder veel pauses, ik kon me moeite nog treffelijk in auto rijden :D

Terror Factor

Legacy Member
Training gisteren:
SQUAT: 3x5x65(niet altijd ATG gedaan, durfde niet goed zonder spotter)
BENCH: 3x5x55(ging redelijk goed)
DEADLIFT: 1x5x100(lukt zwaarder)
DIPS: 2x8xlichaamsgewicht(ging zonder teveel problemen, nu een manier vinden om iets gewicht aan me vast te maken)
CRUNCHES: 2x30

Skyscraper

Legacy Member
Een tijdje geleden raadde iemand mij aan om genoeg eiwitten te eten, ik fitness meestal één of twee maal per week (ben nog maar 16).
Nu ben ik erop beginnen letten en vind ik bijna niets met echt véél eiwit, meestal zo'n max van 12 g per 100 g bij yoghurt kaas etc.
De hoogste vonk bij zo'n pot ricotta kaas.
Is dit voldoende? Of weet iemand iets beter & effectiever?
En buiten eiwitten nog iets anders?

bedankt

MichielD4

Legacy Member
Ook koolhydraten en vetten mag je niet vergeten hé ;)

Bij eiwitten:
°snelle eiwitten: na het trainen (bvb: whey)
°trage eiwitten = caseïne eiwitten => voor het slapen gaan (bvb: magere platte kaas, melk)

R4ph4el

Legacy Member
screwielowie zei:
Snelle en trage eiwitten :wtf:

idd...
snelle eiwitten worden snel opgenomen door het lichaam maar verdwijnen ook al snel weer uit het lichaam, trage omgekeerd
je hebt ook snelle en trage koolhydraten, verdiep jezelf er eens in, is nogal belangrijk ;)

Boukreev

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
In Gent, de Topsporthal Vlaanderen aan de Watersportbaan, met da ik in Gent aan de unif zit.

is het daar beetje deftig traine? kad gehoord dat er ni zo veel materiaal is en veel te druk?

pr0ph3t

Legacy Member
Stancke zei:
Ieder z'n goesting éh:p


alsk train ist 4 fleskes van 0.5liter
opt werk ook een 2tal van 0.5liter
alsk gewoon iets ga drinken met maten is een glas :)
en alsk echt uitga, ist cola/bier of straffer

MooNMaN

Legacy Member
pr0ph3t zei:
alsk train ist 4 fleskes van 0.5liter
opt werk ook een 2tal van 0.5liter
alsk gewoon iets ga drinken met maten is een glas :)
en alsk echt uitga, ist cola/bier of straffer

gade gij om de 5 min. naart wc in de fitness???

2L water tijdens et trainen :D

ik drink maar 1 fleske van 0.5L als ik train. water is beke te duur in de fitness om zoveel te drinken.
over heel den dag drinkk ongeveer 4L water. op mijn werk 2L en voor de rest van de dag ook nog eens 2L (waarvan da half literken in de fitness)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan