jvc
Legacy Member
Wesdude zei:Ik blijf problemen hebben met mijn voorarmen. Die blijven zwak alhoewel ik al een jaar bij elke training ook een oefening of 2 doe voor polsen/voorarmen.
Kdoe meestal wrist curl, omgekeerde wrist curl, en dan zo een touw met een gewicht aan oprollen. Nu bij andere oefeningen wordt dat ook getraint natuurlijk, maar ik heb nu het probleem dat ik bv bij een benchpress niet verder kan gaan omdat mijn voorarmen het nie aankunnen. Krijg pijn in men voorarm en kan de bar nie goed grippen, terwijl mijn borst nog lang nie vermoeid is.
Zijn er nog goei oefeningen voor voorarmen/polsen? Of moet ik gewoon mijn gewicht laten zoals het is en wachten tot ze bijgegroeid zijn?
Ik denk niet dat het is omdat je voorarmen niet genoeg getraind zijn want de baar leunt toch op je palmen en verder heb je daar toch niet veel grip ofzo voor nodig? Wel raar dat je voorarmen de druk niet aankunnen
wa ne ecto waarde gij
ook op een jaar en half ?
Nee was maar om aan te tonen dat mijn voorarmen niet goed meegegroeid zijn precies 
Maar maandag vliegen we der terug in! 

ad: