cuda
Legacy Member
koolhydraten?[B!'X!R']['@(V);9296203 zei:Wat is Kh'en?![]()
en ward: denk is logisch na, voedingssupplement = supplement op je voeding
als je voeding in orde is heb je geen supplement nodig he
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
koolhydraten?[B!'X!R']['@(V);9296203 zei:Wat is Kh'en?![]()
wardkennes zei:Ik heb ook is een vraag is het nu eignelijk allemaal echt nodig dat je van die voedings suplementen pakt? Als ge nu normaal eet (veel)en dan 3 keer traint in de week, is het dan ook niet in orde? Oke shakes zou ik nog wel willen maken maar dan niets met suplementen in...
Geeft dat ZOO veel meer resultaat?
Mvg Warre
Fartman zei:welke shake neem je?![]()
)
den eigenaar traint van 4 tot 5.30 u. kmag em bellen binnen 5 min en dan naar daar vertrekken. dus ik kan wel trainen vandaag 

MooNMaN zei:den eigenaar traint van 4 tot 5.30 u. kmag em bellen binnen 5 min en dan naar daar vertrekken. dus ik kan wel trainen vandaag
btw. over die whey.. ik zou enkel 1 na de training drinken. whey wordt snel opgenomen maar gaat ook snel uit uw bloed. tijdens bulk gebruik ik pro 80 (lactalbumine,ei-albumine,clacium caseïnaat) maw:wei-eiwit,ei-eiwit en melk-eiwit. die worden geleidelijk afgegeven en blijven stukken langer in uw bloed. tot 6u dachtk
1.30u voor de training nix eten. of als ge persé wilt eten, probeer dan eens uw benen beenhard te trainen. ge zult wel zien wadak bedoel
naart schijnt is een wheyshake voor de training drinken enkel goed voor tijdens de cut voor uw spierafbraak te minimaliseren.
ik train meestal 30 min a 45 min (meestal 1 spiergroep: 5 oefeningen met 4 reeksen). vanaf 45 min trainen verhoogt cortisol. cortisol breekt uw eiwitten in uw spieren af om om te zetten in energie.
ik denk dat die energieboost dat ge krijgt psychologisch is... want energie krijgt ge van uw kh'en (tenzij ge just extreem veel eiwitten eet en bijna nix van kh gelijk da ronny coleman doet). en aangezien dat da vooral trage kh's(rijst,havermout,brood, enz.) zijn merkt ge da pas na 6 u ofzo. tenzij dat ge dextrose ofzo neemt voor uw training. da kunt ge wel merken.

) nu water drinken enz.Stancke zei:Squaten zonder gewichten
EDIT:
Euh, met dumbells 'stappen', de naam ontsnapt me even![]()

. bulk nog beke door, maar clean bulken hé. en vanaf februari beginnen cutten ofzo. veel zwemmen en lopen
en ni direct na uw training eten. een uurke of een uur en half wachten en dan pas eten. kweet niet meer precies hoelang et is, maar ge verbrandt nog vet na uw training.
[B!'X!R']['@(V);9297341 zei:Pure Whey met bananensmaak gemengeld met melk (geen volle melk, ook geen halfvolle, maar hetgeen erachter komt (lege melk?)
Vandaag kannek nie gaan trainen want tis gesloten, zoals iedereen zeker?
MooNMaN zei:lunges???
@[B!'X!R']['@(V): twordt winter man, ge moet nu ni beginnen cutten. bulk nog beke door, maar clean bulken hé. en vanaf februari beginnen cutten ofzo. veel zwemmen en lopen
en ni direct na uw training eten. een uurke of een uur en half wachten en dan pas eten. kweet niet meer precies hoelang et is, maar ge verbrandt nog vet na uw training.
kga mij maar haasten of kkan sebiet niemer trainen met al mijn tetteren ier![]()
MooNMaN zei:lunges???/QUOTE]
Jap![]()
R4ph4el zei:na uw training moet ge juist meer eten dan op andere momenten van de dag of je nu in bulk of cut zit...