Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cuda

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9296203 zei:
Wat is Kh'en?:$
koolhydraten?

en ward: denk is logisch na, voedingssupplement = supplement op je voeding
als je voeding in orde is heb je geen supplement nodig he

dendaak

Legacy Member
Das waar maar het zou ook kunnen zijn dat het je "trainingen positief beïnvloed" nietwaar?

GregoryCo

Legacy Member
Ik weet nie hoe het komt, maar na mijn shake (half uur vóór de training) had ik precies veel energie en heb ik goed door kunnen trainen, ligt da aan die shake of puur psychologisch?

Stancke

Legacy Member
wardkennes zei:
Ik heb ook is een vraag is het nu eignelijk allemaal echt nodig dat je van die voedings suplementen pakt? Als ge nu normaal eet (veel) :) en dan 3 keer traint in de week, is het dan ook niet in orde? Oke shakes zou ik nog wel willen maken maar dan niets met suplementen in...

Geeft dat ZOO veel meer resultaat?
Mvg Warre

In principe moet het zeker niet. Als je voeding in orde is, dan ga je hard vooruit gaan:niceone: Als je nu normaal eet en 3x traint ga je zeker een goed resultaat krijgen.

GregoryCo

Legacy Member
Fartman zei:
welke shake neem je? :)

Pure Whey met bananensmaak gemengeld met melk (geen volle melk, ook geen halfvolle, maar hetgeen erachter komt (lege melk?:p)

Vandaag kannek nie gaan trainen want tis gesloten, zoals iedereen zeker?

MooNMaN

Legacy Member
:p den eigenaar traint van 4 tot 5.30 u. kmag em bellen binnen 5 min en dan naar daar vertrekken. dus ik kan wel trainen vandaag :D

btw. over die whey.. ik zou enkel 1 na de training drinken. whey wordt snel opgenomen maar gaat ook snel uit uw bloed. tijdens bulk gebruik ik pro 80 (lactalbumine,ei-albumine,clacium caseïnaat) maw:wei-eiwit,ei-eiwit en melk-eiwit. die worden geleidelijk afgegeven en blijven stukken langer in uw bloed. tot 6u dachtk

1.30u voor de training nix eten. of als ge persé wilt eten, probeer dan eens uw benen beenhard te trainen. ge zult wel zien wadak bedoel :p

naart schijnt is een wheyshake voor de training drinken enkel goed voor tijdens de cut voor uw spierafbraak te minimaliseren.

ik train meestal 30 min a 45 min (meestal 1 spiergroep: 5 oefeningen met 4 reeksen). vanaf 45 min trainen verhoogt cortisol. cortisol breekt uw eiwitten in uw spieren af om om te zetten in energie.

ik denk dat die energieboost dat ge krijgt psychologisch is... want energie krijgt ge van uw kh'en (tenzij ge just extreem veel eiwitten eet en bijna nix van kh gelijk da ronny coleman doet). en aangezien dat da vooral trage kh's(rijst,havermout,brood, enz.) zijn merkt ge da pas na 6 u ofzo. tenzij dat ge dextrose ofzo neemt voor uw training. da kunt ge wel merken.

Prime-Omega

Legacy Member
Even een vraagje aangezien ik geen zin heb om 550 pagina's te lezen. Ik zou graag terug thuis wat fitnessen aangezien ik de laatste tijd toch een beetje verdikt ben en terug mijn spieren wil opbouwen

Om mijn armspieren te oefenen hef ik een gewicht dat ik hier nog heb liggen, wat me vrij goed afgaat. Om mijn buikspieren te trainen doe ik vooral sit-ups. Het probleem is dat ik vrij weinig oefeningen vind/ken om mijn bovenbenen/buikspieren te trainen. Kan iemand mij er misschien enkele zeggen waarbij je geen zware apparaten voor nodig hebt?

Stancke

Legacy Member
Squaten zonder gewichten

EDIT:

Euh, met dumbells 'stappen', de naam ontsnapt me even:s

GregoryCo

Legacy Member
MooNMaN zei:
:p den eigenaar traint van 4 tot 5.30 u. kmag em bellen binnen 5 min en dan naar daar vertrekken. dus ik kan wel trainen vandaag :D

btw. over die whey.. ik zou enkel 1 na de training drinken. whey wordt snel opgenomen maar gaat ook snel uit uw bloed. tijdens bulk gebruik ik pro 80 (lactalbumine,ei-albumine,clacium caseïnaat) maw:wei-eiwit,ei-eiwit en melk-eiwit. die worden geleidelijk afgegeven en blijven stukken langer in uw bloed. tot 6u dachtk

1.30u voor de training nix eten. of als ge persé wilt eten, probeer dan eens uw benen beenhard te trainen. ge zult wel zien wadak bedoel :p

naart schijnt is een wheyshake voor de training drinken enkel goed voor tijdens de cut voor uw spierafbraak te minimaliseren.

ik train meestal 30 min a 45 min (meestal 1 spiergroep: 5 oefeningen met 4 reeksen). vanaf 45 min trainen verhoogt cortisol. cortisol breekt uw eiwitten in uw spieren af om om te zetten in energie.

ik denk dat die energieboost dat ge krijgt psychologisch is... want energie krijgt ge van uw kh'en (tenzij ge just extreem veel eiwitten eet en bijna nix van kh gelijk da ronny coleman doet). en aangezien dat da vooral trage kh's(rijst,havermout,brood, enz.) zijn merkt ge da pas na 6 u ofzo. tenzij dat ge dextrose ofzo neemt voor uw training. da kunt ge wel merken.


tnx :)

Vanaf vandaag ga ik letten op mijn voeding. Ik zal alles van cola, snoep, enz... weg laten vallen (kmoest da allang gedaan hebben maja:s) nu water drinken enz.

Dus best die shake nemen na de training eer ik ga gaan slapen ofzo? Tis nie da ik aant bulken ben, kben al vet genoeg, ma kzou graag eens zien hoe ik eruit zie als ik droog sta. Dus kzou eigenlijk graag beginnen met cutten.

MooNMaN

Legacy Member
Stancke zei:
Squaten zonder gewichten

EDIT:

Euh, met dumbells 'stappen', de naam ontsnapt me even:s

lunges??? :D

@[B!'X!R']['@(V): twordt winter man, ge moet nu ni beginnen cutten :p. bulk nog beke door, maar clean bulken hé. en vanaf februari beginnen cutten ofzo. veel zwemmen en lopen :) en ni direct na uw training eten. een uurke of een uur en half wachten en dan pas eten. kweet niet meer precies hoelang et is, maar ge verbrandt nog vet na uw training.

kga mij maar haasten of kkan sebiet niemer trainen met al mijn tetteren ier :p

R4ph4el

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9297341 zei:
Pure Whey met bananensmaak gemengeld met melk (geen volle melk, ook geen halfvolle, maar hetgeen erachter komt (lege melk?:p)

Vandaag kannek nie gaan trainen want tis gesloten, zoals iedereen zeker?

magere melk :ironic:

MooNMaN zei:
lunges??? :D

@[B!'X!R']['@(V): twordt winter man, ge moet nu ni beginnen cutten :p. bulk nog beke door, maar clean bulken hé. en vanaf februari beginnen cutten ofzo. veel zwemmen en lopen :) en ni direct na uw training eten. een uurke of een uur en half wachten en dan pas eten. kweet niet meer precies hoelang et is, maar ge verbrandt nog vet na uw training.

kga mij maar haasten of kkan sebiet niemer trainen met al mijn tetteren ier :p

na uw training moet ge juist meer eten dan op andere momenten van de dag of je nu in bulk of cut zit...

GregoryCo

Legacy Member
Juist een half uurke gaan lopen en opt laatste een sprintje tegen men broer:cool: :p

MooNMaN

Legacy Member
R4ph4el zei:
na uw training moet ge juist meer eten dan op andere momenten van de dag of je nu in bulk of cut zit...

kzalt anders zeggen... geen kh'en eten na uw training. of toch niet direct na uw training. want ge vult uw energiereserves weer aan. en uw lichaam gaat altijd eerst die uitputten vooraleer het vet begint te verbranden.

Gizmo_1987

Legacy Member
Vanaf maandag gaan we weer nekeer beginnen bulken!
Op mijn lekker vettige manier :D
Sinds dak werk vermager ik waar dat ik sta :( gisteren woog ek 80.5kg
3 weken geleden 84 :sad:

MooNMaN

Legacy Member
ik heb eens zitten uitrekenen. op ne werkdag mag ik 4000 kCal naar binnenwerken.
man da is veel aan proper eten :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan