Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

M_N_M zei:neemt er hier iemand BCAA tabs?
Er zijn er hier velen die shakes drinken maar zijn aminozuren eigenlijk niet beter? (aminozuren zijn toch "verteerde" eiwitten dus worden toch direct opgenomen en moeten niet het volledige verwerkingsproces doorlopen?)
Wat is het voordeel/nadeel tgo whey proteine-shakes?
(in het boek "sportvoeding" schreef de BB'er (naam vergeten, was een hollander, niet echt gekend denk ik) die het boek geschreven had dat hij elke morgen een BCAA pilletje nam (voor spierherstel/groei) met wat L-carnitine (voor de vetverbranding) maar ik zag hem nergens iets reppen over whey?)
[B!'X!R']['@(V);9291300 zei:bij Smoske van hier opt forum zit da in zijn whey denk ik

Stancke zei:Vanavond niet gaan trainen (of misschien alleen maar schouders en buikspieren). Heb nog altijd last van m'n linkerknieLaatste week rond de 100km gefietst en het is er niet op verbeterd
![]()
Stancke zei:Vanavond niet gaan trainen (of misschien alleen maar schouders en buikspieren). Heb nog altijd last van m'n linkerknieLaatste week rond de 100km gefietst en het is er niet op verbeterd
![]()
. mss int vervolg zwemmen in plaats van fietsen? daarbij worden uw gewrichten niet zo belast en gebruikt ge meer spieren.

Gewoon van het stad naar huis etc...
Ik rij dus niet express met de fiets.
Misschien zou ik m'n biceps kunnen erbij nemen, dat ik vorige Zaterdag niet heb getraind.Stancke zei:Maar dat fietsen is van het ene punt naar het andere rijdenGewoon van het stad naar huis etc...
Ik rij dus niet express met de fiets.
Vanavond alleen schouders dan trainen, mja, das precies 20min in de fitness en terug nar huisMisschien zou ik m'n biceps kunnen erbij nemen, dat ik vorige Zaterdag niet heb getraind.

) maar vrijdag eens zo hard dan hé
[B!'X!R']['@(V);9295645 zei:Hoeveel keer per training is het beste te nemen whey eiwitten? er werd mij gezegd 2 x 30gr (of 2 x 1 scoop), 1 scoop vóór de training en 1 na de training. Kheb oko gehoord dat je daardoor verdikt, dus best 1x, klopt dit?

en dan 3 keer traint in de week, is het dan ook niet in orde? Oke shakes zou ik nog wel willen maken maar dan niets met suplementen in...