Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GregoryCo

Legacy Member
Vandaag heb ik mijn schouders en rug gedaan. Der waren daar paar gastjes van rond de 15 ofzo die zaten te benchpressen met een EZ bar :p en van de ene naar de andere oefening te springen... Ze zaten ook te benchpressen met de smithmachine omgekeerd waar der kweetnie hoe weinig plaats was:doh:
Al doende leert men zeker? :p

@M_N_M: thanks :)

herc

Legacy Member
Ik heb er gisteren ene dumbell bent over row zien doen, maar die bewoog echt werkelijk alles.

En dan zwaarder willen gaan en dan nog meer trekken en sleuren. Ofwel is dat een nieuwe fullbody oefening die ik niet kende, want die kerel was volgens mij zowel zijne boven als onderrug aan het trainen, ook nog eens zijn schouders en zelfs zijn benen.

Aresonlyone

Legacy Member
ik heb daar vandaag ook een beetje op gecheat :$
per ongeluk teveel gewicht genomen en te lui om het terug te leggen ;)
als 4de rugoefening 3x6 met 38kg was toch wat zwaar precies :$

vandaag onderarmen echt pijn gedaan, eens benieuwd of die morgen stijf gaan zijn :D

Aresonlyone

Legacy Member
herc zei:
Beetje cheaten of nen tango doen op handen en knieen, daartussen zit nog wel wat verschil :)

hahaha jah :D
en over die meeting eeuh.. mij allemaal goed, gent is het handigst en iemand anders mag de thread starten ;)
er is niet zoveel spectaculairs aan mij te zien ze sedinal ik neem niet echt extreem zware gewichten ofzo :$

User_BELGIUM

Legacy Member
Aresonlyone zei:
hahaha jah :D
en over die meeting eeuh.. mij allemaal goed, gent is het handigst en iemand anders mag de thread starten ;)
er is niet zoveel spectaculairs aan mij te zien ze sedinal ik neem niet echt extreem zware gewichten ofzo :$

*extreme dark voice*

de grond beeft per stap dat ie zet,
de mensen wijken voor zijn verschijning,
het voetpad is niet breed genoeg,
All Hail Aresonlyone de Verschrikkelijke!
:bow:



*edit*
http://users.pandora.be/behere/david/testje2.jpg
kon het nie laten :p

Gizmo_1987

Legacy Member
Gent goed voor mij ook :p
k'zal ik een thread aanmaken fzo :unsure:
Alsik tijd heb ^^

pr0ph3t

Legacy Member
vandaag op tijd wakker, wel ziek maar toch doorgebeten

Borst en triceps terug aan de beurt. morgen schouders en benen, en overmorgen rug en buik nog is grondig trainen.

Borst

Dumbell Pres
8*22
8*24
8*24
8*26

Cross over
8*10
8*15
8*20
8*15

Peck Deck
8*30
8*35
8*40
8*40 + 2

Triceps
Dumbell Triceps Extension
8*20
8*22
8*22
8*24

Pull down (per arm)
8*15
8*20
8*25
8*25 + 2

Lying Triceps Extension
8*15
8*20
8*25
8*30

Dips
20*eigen gewicht
20* eigen gewicht +5
20* Eigen gewicht +10
20* eigen gewicht +15
en dan nog tot ik ko was eigen gewicht, zo een 30tal keer

best tevreden, tging wel vrij moeizaam maar der is vooruitgang, vooral in kracht

dendaak

Legacy Member
Ik zal ons moeder seffes van de winkel is,
magere platte kaas laten meenemen,
pindakaas
en tonijn uit blik,...


Britna is dat nodig dat men dat ech neemt?

MichielD4

Legacy Member
's ochtends:

whey shake (indien gewenst honing erbij voor snellere opname)
EN
brinta + melk + wat honing = lekker
EN
stuk fruit (fructose zet lever aan om een bepaalde stof aan te maken die nodig is)

Daggie

Legacy Member
Is tonijncocktail of tonijnsla ook een goeie keuze voor een broodje? De broodjeszaak heeft nl. niks met 1 of andere dressing ...

MooNMaN

Legacy Member
neen :p
tonijnsla=meer mayo dan tonijn :p

edit: alskik mijn tonijn niet meer binnen krijg doe ik er een beke ketchup bij. tis ook ni goed want er zit extreem veel suiker in ketchup ma tis toch beter dan mayonaise. liever kh dan vet :)

Daggie

Legacy Member
Njah .. ik had er al een beetje voor gevreesd ...

Dan zullen we in het vervolg maar zelf een doosje halen en een boterham smeren ... al ga ik er toch dressing bij doen, anders krijg ik dat niet binnen.

M_N_M

Legacy Member
MooNMaN zei:
edit: alskik mijn tonijn niet meer binnen krijg doe ik er een beke ketchup bij. tis ook ni goed want er zit extreem veel suiker in ketchup ma tis toch beter dan mayonaise. liever kh dan vet :)
ZO slecht is ketchup niet hoor... Zitten niet veel kh in.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan