Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pr0ph3t

Legacy Member
héh, net mijn shake gedronken, testo booster gepakt (3 over dag verdelen, of drie voor ge gaat trainen), mijn banaan sffs opeten, en dan voor straks nog ne shake en de pil

en een eitje voor opt werk:D

Phaetor

Legacy Member
Stancke zei:
Inderdaad, dat is maar goed als je 35 jaar bent ofzo en geen erectie meer krijgt.

Indeed, zo dacht ik er ook over. Waar sommige mensen toch hun geld aan vergooien :crazy:

Stancke

Legacy Member
Sedinal zei:
Awel ja :D deze vakantie ? :p

Weet ook niet meer precies hoe het precies is afgesproken op de 1e meeting maar ik dacht dat de volgende rond de Kerstperiode was?

jvc

Legacy Member
Stancke zei:
Weet ook niet meer precies hoe het precies is afgesproken op de 1e meeting maar ik dacht dat de volgende rond de Kerstperiode was?

Liever begin februari ofzo :)

Fartman

Legacy Member
vandaag ging de training al stukken beter dan gisteren :)

Rug

Cable Front pull down
12*45kg (opwarming)
8*55kg
8*60kg
8*65kg

Deadlift
12*50kg
8*90kg
6*120kg
1*135kg (evenaring PR)
f*140kg

Seated Rows
8*45kg
8*55kg
8*65kg
6*70kg

dumbbell Rows
8*22kg
8*26kg
8*30kg pr


Triceps

Skullcrusher
12*30kg
8*35kg
6*40kg pr

Close Grip Bench Press
8*50kg
8*60kg
6*65kg pr

Cable Tricep Extensions
8*15kg
8*20kg
6*25kg


Die verdomde deadlift wil maar niet omhoog!! zit al 2 maand op dezelfde PR :mad:

Iemand tips om deze eindelijk omhoog te krijgen???

cuda

Legacy Member
Stancke zei:
Weet ook niet meer precies hoe het precies is afgesproken op de 1e meeting maar ik dacht dat de volgende rond de Kerstperiode was?
zou het dan niet beter zijn net na de examens?
aangezien kerstperiode voor de meeste hier blok is :(

Stancke

Legacy Member
cuda zei:
zou het dan niet beter zijn net na de examens?
aangezien kerstperiode voor de meeste hier blok is :(

Goh, uiteindelijk beslis ik niet éh. Ga zowiezo komen maar in de Krokusvakantie is voor mij een no-go

MooNMaN

Legacy Member
Phaetor zei:
Testo boosters zijn toch totaal useless op u 19e ?!

voor zover ik weet is da gewoon in zijn geheel totaal useless... da doet just nix.
ben ooit eens zo zot geweest om da ook te kopen. kheb daar totaal nix van gemerkt... gewoon weggesmeten geld.

eten, trainen en slapen meer hebt ge ni nodig. en shakes om aan uw eiwitjes te geraken. ma zelfs da is ni direct nodig...

sommigen mogen ier wel dringend meer beginnen eten precies :D

btw, heb eens jullie mening nodig.
daarjust hebk van de eigenaar van de fitness nieuw biceps/triceps schema gekregen.

5 oefeningen biceps en 5 oefeningen triceps. telkens 4*8
da maakt in totaal maar liefst 20 reeksen per spiergroep!!!!
dat is er toch grandioos over of ni????

ik zie daar persoonlijk nie veel goeds in. teveel oefeningen, te lang bezig met trainen... en te weinig energie over om te groeien...

herc

Legacy Member
Dat is inderdaad veel te veel. Biceps en triceps zijn niet zo een grote spiergroepen.

Precies iemand die redeneert van meer is beter. En dat voor een fitness eigenaar, zeer raar.

Phaetor

Legacy Member
herc zei:
Dat is inderdaad veel te veel. Biceps en triceps zijn niet zo een grote spiergroepen.

Precies iemand die redeneert van meer is beter. En dat voor een fitness eigenaar, zeer raar.

Hah just alsof die eigenaars alles weten. Wanneer ik het argument "... want de eigenaar van mijn gym zegt dat dat zo is/moet" lach ik me echt krom. Juist alsof alles wat die kerel verkondigt correct is :rofl:

herc

Legacy Member
Maar je verwacht toch dat zulke mensen met kennis van zaken spreken.

Dat ze niet alles weten lijkt me evident, maar dat is toch basiskennis als ik het zo mag stellen.

R4ph4el

Legacy Member
bij ons in de fitness heeft de baas een programma gevraagd aan een ervaren powertrainer en dat deelt hij dan uit aan iedereen, ook beginners... :unsure:

snoob

Legacy Member
Week 5 Vrijdag 26/10/07
Squat
5 x 68
5 x 85
5 x 102
5 x 120
3 x 140
8 x 102

Benchpress
5 x 44
5 x 54
5 x 65
5 x 76
3 x 89
8 x 65

CG Lateral Pulldown
10 x 40
10 x 50
10 x 60

CG Seated Cable Row
10 x 40
10 x 50
10 x 60

DB Curl
8 x 10
8 x 12
8 x 14

BB Curl
10 x 20
10 x 20
10 x 30
10 x 30
10 x 20
10 x 20

SS Tricep Pulldown / Machine Dips
20 x 10 / 20 x 40
15 x 15 / 15 x 50
10 x 20 / 10 x 60
5 x 30 / 5 x 80

Nieuwe riem aangedaan voor 3 x 140kg squat, het gewicht voelde veel lichter. Deze riem hielp enorm veel meer dan de riem dak had, kzie er al naar uit om te maxen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan