snoob
Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9269440 zei:Wat is er eigenlijk beter voor benchpress: Smith machine of losse bar?
losse bar by far
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[B!'X!R']['@(V);9269440 zei:Wat is er eigenlijk beter voor benchpress: Smith machine of losse bar?
4*8*60kg ofzosnoob zei:losse bar by far

Terror Factor zei:Waar zit ge juist op kot? Ik ben laatst bij een vriendin is op bezoek geweest, op kot, in diepenbeek. De mirnikstraat ofzoiets, komt uit op de universiteitslaan. Als ge gewoon de straat afreed kwam ge aan een campus uit
EDIT 2: tis de ginderoverstraat, my mistake
Lekker dicht bij de universiteit, dicht bij alles tbh. Zalig
Stancke zei:Halverwege benen training moeten stoppen wegens krakend-knie geluid en de bijhorende pijnVolgende de week moeten we knallen gvd!
![]()

snoob zei:Best oppassen mee u lichaam é man, al es gedacht om glucosamine te nemen? Herstelt kraakbeen in uw gewrichten, heeft mij iig al veel geholpen![]()

[B!'X!R']['@(V);9269440 zei:Wat is er eigenlijk beter voor benchpress: Smith machine of losse bar?

Sedinal zei:waar haalde da ? en is da duur ?![]()

Frustrerende belichting, damn.
), en da is snel binne. Ma overal leest ge da alleen melkeiwitten ni goed zijn 
$mO$Ke zei:en als ik het u zei dat beter is voor met losse bar te trainen wast weer geen waar hé![]()
zo zie je maar,nie altijd u gelijk willen halen![]()


Terror Factor zei:Oja, der moet nog iets van mijn hart
Als ik naar mezelf kijk in een spiegel in de kleedkamer op de fitness, zou er juist nog n beetje borst bijmoeten, en dan ben ik heel tevreden. Thuis daarintege zou er een beetje borst,beetje buik,beetje arme, beetje bene en beetje rug moete bijkomeFrustrerende belichting, damn.
'k Zou eigenlijk clean willen bulken, ma gewoon bulken gaat zowiezo al moeilijk zijn denkk,k heb echt moeite me echt veel te eten, en zeker dan nog goede dingen. Ander probleem is da er hier nooit echt veel in huis is, wa snel klaar is ofzo. Nu zijn t meestal melkproducten(yoghurt, melk, petit gervaiskes), das snel klaar(direct eigelijk), en da is snel binne. Ma overal leest ge da alleen melkeiwitten ni goed zijn
![]()

Aresonlyone zei:ochja... ik drink zelf ook nogal veel melk enzo en pff kweetnie ze, kheb der toch eigenlijk geen klagen over
ma nu moet ik naar school vertrekken
adios! (k)
