Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PapaGanz

Legacy Member
Ik ben nog maar 2 weken bezig met squatten, en mijn gewichten zijn ook maar pover hoor :p 4*8*60kg ofzo

Vandaag schouders

Shoulder Press
8*60kg
8*65kg
8*65kg
8*55kg
8*55kg

Lateral Raise (dumbbel)
8*12kg
8*14kg
8*14kg
8*14kg

Seated Rear Lateral Raise (dumbbel)
8*6kg
8*8kg
8*8kg
8*10kg

Arnold Press (dumbbel)
8*16kg
8*18kg
8*18kg
8*14kg

Front Raise (dumbbel)
8*10kg
8*10kg
8*10kg
8*10kg

Phaetor

Legacy Member
Terror Factor zei:
Waar zit ge juist op kot? Ik ben laatst bij een vriendin is op bezoek geweest, op kot, in diepenbeek. De mirnikstraat ofzoiets, komt uit op de universiteitslaan. Als ge gewoon de straat afreed kwam ge aan een campus uit :p

EDIT 2: tis de ginderoverstraat, my mistake

Yep, ik zit hier in de ginderoverstraat :) Lekker dicht bij de universiteit, dicht bij alles tbh. Zalig

snoob

Legacy Member
Week 5 Woensdag 24/10/07
Squat
5 x 70
5 x 85
5 x 100
5 x 100

Military press
5 x 37
5 x 45
5 x 52
5 x 60 ( evenaring pr )

Deadlift
5 x 104
5 x 124
5 x 144
5 x 164
1 x 170
1 x 200 ( pr )
1 x 210 ( pr )
f x 220
f x 220 ( kniehoogte )

20 minuten cardio op stand 5 @ 100W. Rug en benen nog stijf van zondag/maandag, toch vrij tevreden met de pr op deadlift. 200kg was ook een PR omdak nog maar enkel 190 heb gedaan zonder straps :)

Stancke

Legacy Member
Halverwege benen training moeten stoppen wegens krakend-knie geluid en de bijhorende pijn:s Volgende de week moeten we knallen gvd!:angry:

snoob

Legacy Member
Stancke zei:
Halverwege benen training moeten stoppen wegens krakend-knie geluid en de bijhorende pijn:s Volgende de week moeten we knallen gvd!:angry:

Best oppassen mee u lichaam é man, al es gedacht om glucosamine te nemen? Herstelt kraakbeen in uw gewrichten, heeft mij iig al veel geholpen :)

Stancke

Legacy Member
snoob zei:
Best oppassen mee u lichaam é man, al es gedacht om glucosamine te nemen? Herstelt kraakbeen in uw gewrichten, heeft mij iig al veel geholpen :)

Als er 1 iets is dat ik serieus kan missen, is het wel een blessure. Paar training terug het verhaal gehoord van een kerel (rond de 40 jaar) die z'n kruisbanden heeft gescheurd, in november 2 jaar geleden. Zit nu nog altijd op 5kg (bij wijze van spreken...) z'n spier te trainen.

Dacht spontaan terug aan die vent en ben dan maar gestopt met benen te trainen:$

InStInCt900

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9269440 zei:
Wat is er eigenlijk beter voor benchpress: Smith machine of losse bar?

en als ik het u zei dat beter is voor met losse bar te trainen wast weer geen waar hé:p

zo zie je maar,nie altijd u gelijk willen halen;)

Terror Factor

Legacy Member
Oja, der moet nog iets van mijn hart :p
Als ik naar mezelf kijk in een spiegel in de kleedkamer op de fitness, zou er juist nog n beetje borst bijmoeten, en dan ben ik heel tevreden. Thuis daarintege zou er een beetje borst,beetje buik,beetje arme, beetje bene en beetje rug moete bijkome:p Frustrerende belichting, damn.

'k Zou eigenlijk clean willen bulken, ma gewoon bulken gaat zowiezo al moeilijk zijn denkk,k heb echt moeite me echt veel te eten, en zeker dan nog goede dingen. Ander probleem is da er hier nooit echt veel in huis is, wa snel klaar is ofzo. Nu zijn t meestal melkproducten(yoghurt, melk, petit gervaiskes), das snel klaar(direct eigelijk:p), en da is snel binne. Ma overal leest ge da alleen melkeiwitten ni goed zijn :(

GregoryCo

Legacy Member
$mO$Ke zei:
en als ik het u zei dat beter is voor met losse bar te trainen wast weer geen waar hé:p

zo zie je maar,nie altijd u gelijk willen halen;)

euhm kheb wel nie gezegd da het geen waar is e:wtf:
maja nu ga je weer denken da ik weer gelijk wil hebben dus laat et ma vallen :p

Aresonlyone

Legacy Member
Terror Factor zei:
Oja, der moet nog iets van mijn hart :p
Als ik naar mezelf kijk in een spiegel in de kleedkamer op de fitness, zou er juist nog n beetje borst bijmoeten, en dan ben ik heel tevreden. Thuis daarintege zou er een beetje borst,beetje buik,beetje arme, beetje bene en beetje rug moete bijkome:p Frustrerende belichting, damn.

'k Zou eigenlijk clean willen bulken, ma gewoon bulken gaat zowiezo al moeilijk zijn denkk,k heb echt moeite me echt veel te eten, en zeker dan nog goede dingen. Ander probleem is da er hier nooit echt veel in huis is, wa snel klaar is ofzo. Nu zijn t meestal melkproducten(yoghurt, melk, petit gervaiskes), das snel klaar(direct eigelijk:p), en da is snel binne. Ma overal leest ge da alleen melkeiwitten ni goed zijn :(

ochja... ik drink zelf ook nogal veel melk enzo en pff kweetnie ze, kheb der toch eigenlijk geen klagen over
ma nu moet ik naar school vertrekken :D
adios! (k)

Terror Factor

Legacy Member
Aresonlyone zei:
ochja... ik drink zelf ook nogal veel melk enzo en pff kweetnie ze, kheb der toch eigenlijk geen klagen over
ma nu moet ik naar school vertrekken :D
adios! (k)

Ik zit ook op school, natuurlijk is het eerste uur geen les, en wist ik da ni :cry:

Aresonlyone

Legacy Member
net een literke melk op :)
is handig toch om aan eiwitjes te geraken hé :) (kzit ook op school, wel les ;p)

Terror Factor

Legacy Member
Ik heb honger, binne 10 min les, ma die automate werke ier ni :/ sffns zien voor een broodje als ge ze nu al kunt krijge.

Stancke

Legacy Member
Fuck, overslapen :sop:

Anyway, vlug potje tonijn binnenkappen en literke melk drinken.

Zeg, wordt het geen tijd om een thread op te starten voor de nieuwe meeting?:D

pr0ph3t

Legacy Member
vandaag strike gelegen tot 11.25 maar goed ook zit met een gekneusde rib, morge toch terug den draad degelijk opnemen en de rug en triceps !

Gizmo_1987

Legacy Member
opgestaan om 7.10, tas melk, banaan in de auto...
*werken* aka honger lijden
Mama is eten aan het maken nu: het is 12.25 :unsure:
Bulken ftw?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan