herc
Legacy Member
Stancke gewoon niet meer druk inmaken. Ze zullen het zelf wel ondervinden.
Btw Daggie, ik weet niet waar ge me bezig zijt, maar ge hebt al 2 weken enorm veel last van uwe rug, ge voelt een bot los zitten en ge doet er niets aan?
Ik heb nu ook al wel een schoon palmares aan blessures en ben ook allesbehalve iemand die snel naar den dokter loopt, maar met zoiets stond ik den dag zelf nog bij den dokter hoor. En ge blijft gewoon nog doortrainen, oke mss dan wel iets minder maar toch. Dat is echt het domste dat je kan doen. Voor hetzelfde geld zit ge sebiet met een letsel voor u leven. Ne rug is heel belangrijk, pas daar maar mee op.
Gisteren wel kapot gelachen met ne kerel bij ons. Das zo ne sul die er nog maar net traint volgens mij. Ging mij is ffie zeggen hoe ik een oefening moest uitvoeren. Was helemaal niet fout, kinesist die daar ook traint bevestigde dit. En dan daarna zag ik hoe die zijn oefeningen deed, nog nooit zo strijk gegaan.
Btw Daggie, ik weet niet waar ge me bezig zijt, maar ge hebt al 2 weken enorm veel last van uwe rug, ge voelt een bot los zitten en ge doet er niets aan?
Ik heb nu ook al wel een schoon palmares aan blessures en ben ook allesbehalve iemand die snel naar den dokter loopt, maar met zoiets stond ik den dag zelf nog bij den dokter hoor. En ge blijft gewoon nog doortrainen, oke mss dan wel iets minder maar toch. Dat is echt het domste dat je kan doen. Voor hetzelfde geld zit ge sebiet met een letsel voor u leven. Ne rug is heel belangrijk, pas daar maar mee op.
Gisteren wel kapot gelachen met ne kerel bij ons. Das zo ne sul die er nog maar net traint volgens mij. Ging mij is ffie zeggen hoe ik een oefening moest uitvoeren. Was helemaal niet fout, kinesist die daar ook traint bevestigde dit. En dan daarna zag ik hoe die zijn oefeningen deed, nog nooit zo strijk gegaan.

(Tenzij ze iets aan mij vragen ofc)
ad:
:applause: