Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snoob

Legacy Member
Week 5 Maandag 22/10/07
Squat
5 x 68
5 x 85
5 x 102
5 x 119
5 x 136

Benchpress
5 x 44
5 x 54
5 x 65
5 x 76
5 x 87

Cable Row
10 x 40
10 x 50
10 x 60
10 x 70
10 x 80

Broomstick twists
50 x

Sit-up
3 x 12

Vanochtend uit men bed gekropen, benen rood, blauw en zwart. Kan mooi zien hoe groot de handvaten zijn van de duckwalk :thumb:. Kging normaal niet gaan trainen maar toch geweest, begin was heel lastig maar ben erdoor gekomen dus al bij al ging het goed. Niets gefailed dast belangrijkste. Khad na de training wat last in men adductoren/lies/glutes maar das morgen wel weg.

Gromme

Legacy Member
cclherreman zei:
Je bent 3 (?) weken terug begonnen en ik hoor niets anders dan geklaag.. (niet kunnen trainen omdat..., niet kunnen eten,...)
Focus boy, FOCUS!!!



OT: Opnieuw begonnen zijn doet deugd, telkens al goeie trainingen gehad. Eten is nog altijd lastig maar ik doe hard m'n best.

Je hebt gelijk maar desondanks mijn eigen schuldige bulten ben ik er wel op vooruit aan het gaan.

Swat ik ga terug mijn shake maken. brb... oh ja, nee we zitten niet op msn! :-)

cuda

Legacy Member
en na drie weken billstar stop ik er al mee :p
kan momenteel geen tijd vinden om 3 keer in de week te gaan trainen dusja
dan word het maar een 2 daagse fullbody

snoob

Legacy Member
cuda zei:
en na drie weken billstar stop ik er al mee :p
kan momenteel geen tijd vinden om 3 keer in de week te gaan trainen dusja
dan word het maar een 2 daagse fullbody

:s:naughty:

Stancke

Legacy Member
Stancke zei:
:eek: :applause:

Zoveel is het nu ook weer niet nodig,ik weeg nu 69kg voor 1m78

Ik wil gewoon meer spiertjes en dat die spiertjes er mooi uitkomen;)

Nu lach ik me gewoon uit! Stancke was een dikke vette seuuuuuuuuuut!

(zalig om de eerste pagina's van de thread te doorspitten :rofl:)

Aresonlyone

Legacy Member
ikke vandemorgen 81.7 :( kwil naar 85 en kheb al es 82gewogen maar was toeval denk'k :p

Phaetor

Legacy Member
Ikke 84,5 gister op de weegschaal. Maar ik sta dan wel ook op 14% in tegenstelling tot jullie ripped mofos :sad: =)

Daggie

Legacy Member
Leuk topic !

Na 7 jaar geen sport gedaan, ga ik nu een 5 maand fitnessen. Ik ga 4 keer per week.

Huidig schema:
ma/woe:
Biceps, onderarmen, rug

di/do:
Borst, triceps, schouders

Ik ga nu meer cardio proberen doen voor vetverbranding, want ik geraak niet van mijn bierbuikje af :) Als het lukt, ga ik nog een 5de keer gaan, enkel cardio (half uur lopen, half uur fietsen). Aangezien dat niet elke week gaat lukken, offer ik er een dag krachttraining voor op (afwisselend even/oneven dag) in die weken.

Qua voeding probeer ik op te letten, maar ik weet niet goed wat ik zou moeten eten. De "gewone" dingen als veel eiwitten en weinig vetten, weet ik wel, maar moet ik nu extra veel eten om spiermassa te kweken of net minder om van buik af te geraken?

Drank lukt vlotter, geen cola meer (enkel cola light), 1.5/2l water elke dag. En weinig alcohol. En dan eerder eens een pintje als bv. een calorierijke Wodca.

Ongeveer een half uur na de training drink ik een "Pro85" shake van Maximize.

Ik merk visueel wel vooruitgang, maar snel gaat het toch allemaal niet. Ik weeg 82Kg, heb 14.7% BF. Ik ben begonnen met 81Kg en 15.9%BF .. traagzaam maar zeker ...

Laatste 2 weken heb ik wel veel last van mijn rug. 2 weekendjes geleden, bij wassen auto, er eens volledig doorgegaan en vorig weekend weer bezeerd bij het verhuizen van een TV. Ik ga straks eens bellen naar de Kinesist van de fitness, misschien heeft die tips. (er zit langs 1 kant van mijn rug een "botje" precies los .. dat langs andere kant niet los zit. Pijn komt ook volledig van daar) Ik ben nu ook sterk geminderd met rug-training om die reden.

Vooral qua voeding heb ik nog veel vragen ... veel eten of regime? Ik wil van mijn buik af en al de rest mag breder :)

Daggie

Legacy Member
Bedankt voor je nuttige informatie snoob. Net waar ik om vroeg. Je hebt me dus echt geholpen. Bedankt !

Als er ook nuttige voedingstips hebben, graag. Anders stuur je maar een PM naar snoob.

Maar als je het toch graag wil weten, is het nu mijn bedoeling aan bovenlichaam te werken en nadien uit te breiden naar onder.

EternalSilence

Legacy Member
een vraag aan de zeer gespierde mannen hier.
hebben jullie nooit negatief commentaar gekregen van mensen die vinden dat je lichaam niet meer 'mooi' is.

dus dat ze het 'overdreven' vinden.
en hoe gaan jullie daarmee om?

snoob

Legacy Member
Doom Dragon zei:
een vraag aan de zeer gespierde mannen hier.
hebben jullie nooit negatief commentaar gekregen van mensen die vinden dat je lichaam niet meer 'mooi' is.

dus dat ze het 'overdreven' vinden.
en hoe gaan jullie daarmee om?

laagske vet erover om het te bedekken does the trick :)

jvc

Legacy Member
Doom Dragon zei:
een vraag aan de zeer gespierde mannen hier.
hebben jullie nooit negatief commentaar gekregen van mensen die vinden dat je lichaam niet meer 'mooi' is.

dus dat ze het 'overdreven' vinden.
en hoe gaan jullie daarmee om?

Ik ben niet zo gespierd maar moesten mensen commentaar geven zou me dat weinig kunnen boeien en ik denk dat de meeste hier ook zo over denken. Ik zou het zelfs als een compliment opnemen.

Aresonlyone

Legacy Member
Daggie zei:
Bedankt voor je nuttige informatie snoob. Net waar ik om vroeg. Je hebt me dus echt geholpen. Bedankt !

Als er ook nuttige voedingstips hebben, graag. Anders stuur je maar een PM naar snoob.

Maar als je het toch graag wil weten, is het nu mijn bedoeling aan bovenlichaam te werken en nadien uit te breiden naar onder.

en je benen?

Daggie

Legacy Member
Da's den onderkant he ... Heb ik tijdens mijn eerste periode gedaan, en zal ik tijdens de volgende ook wel doen. (schema's van fitness)

Ik zal de voedingtips wel ergens anders zoeken. Blijkt wel een moeilijke vraag te zijn.

Ik heb voor donderdag een afspraak gemaakt bij kine, want rug doet nu pijn als ik helemaal niks aan het doen ben ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan