Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aresonlyone

Legacy Member
thx stancke en lost prophet ;) kheb wel minder tijd om hier te posten maar het trainen gaat toch nog voor alles :D

Tsommy

Legacy Member
als ge zo extreem gaat is da voor mij een ziekte ze. Ik heb er al wel wat reportages van op tv gezien etc. En zo extreem is ook ni gezond, en precies of die hebben geen verboden middelen gebruikt ;)
Das ieder zijn mening hé. Niks mis mee powetrainen en scherp willen staan mor ge moet er ook ni te ver in gaan hé.

Aresonlyone

Legacy Member
1) de bedoeling is nie gezond te zijn ofzo.. dan zou der geen ene sporter moge roken of drinken
2) ze beweren ook nie da ze geen verboden middelen gebruik hebben maar ontwijken de vragen (op gustavo na :))

herc

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
als ge zo extreem gaat is da voor mij een ziekte ze. Ik heb er al wel wat reportages van op tv gezien etc. En zo extreem is ook ni gezond, en precies of die hebben geen verboden middelen gebruikt ;)
Das ieder zijn mening hé. Niks mis mee powetrainen en scherp willen staan mor ge moet er ook ni te ver in gaan hé.

Die mannen gaan daar zeker heel ver in, maar er zijn zoveel mensen die heel ver gaan met hun hobby of hun job. Maar enkel omdat daar zo een mysterieus sfeertje rondhangt, worden BB'ers altijd scheef bekeken.

Mensen denken niet verder dan hun neus lang is. Want die mannen bereiken is jarenlange kei harde discipline, de volle 200% leven voor hun vak. Het is wel wat meer dan af en toe is een gewichtje optillen en wat spuiten zetten.
Ik zou er niet zo willen uitzien ( zou me ook nooit niet lukken ), maar heb wel verdomd veel respect voor die mannen. En als die er zo willen uitzien, dat is hun keuze en die respecteer ik.

Ze doen daar niemand anders kwaad mee.

Aresonlyone

Legacy Member
herc zei:
Die mannen gaan daar zeker heel ver in, maar er zijn zoveel mensen die heel ver gaan met hun hobby of hun job. Maar enkel omdat daar zo een mysterieus sfeertje rondhangt, worden BB'ers altijd scheef bekeken.

Mensen denken niet verder dan hun neus lang is. Want die mannen bereiken is jarenlange kei harde discipline, de volle 200% leven voor hun vak. Het is wel wat meer dan af en toe is een gewichtje optillen en wat spuiten zetten.
Ik zou er niet zo willen uitzien ( zou me ook nooit niet lukken ), maar heb wel verdomd veel respect voor die mannen. En als die er zo willen uitzien, dat is hun keuze en die respecteer ik.

Ze doen daar niemand anders kwaad mee.

1 groep wel! :)
de naturals die ook hoog willen scoren :)

InStInCt900

Legacy Member
@Stancke:Kvind die kerel ook vree skoon ogen ze,
maar begin er zelf maar eens aan..;)

Beetje van dit beetje van dat,is zkrs nie gezond..
Maar ja het is wel hun "werk" hé..dus vind ik dat het redelijk normaal is dat die dat doen.:)


Ik zou toch liever een beetje langer leven ze dan op men 50-60 dood te gaan van anabolen gebruik:ironic:

@Ares:
Nice Shape:applause:

idd naturel kan je ook ver geraken maar je moet het dubbel zolang doen dan sommige anderen:)

speedy1991

Legacy Member
heb een vraagje, wat zijn eigenlijk de beste powerballs, die van nsd of die van powerball?

herc

Legacy Member
Aresonlyone zei:
1 groep wel! :)
de naturals die ook hoog willen scoren :)

Ja foefelaars hebt ge nu overal. Er zijn ook genoeg natural wedstrijden. ( waar wss ook de nodige valsspelers aan meedoen veronderstel ik )

Als natural weet je nu eenmaal dat je nooit de fysiek van een coleman, cutler en consoorten kan bereiken.

Stancke

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
als ge zo extreem gaat is da voor mij een ziekte ze.

Als ik zeg dat je een worst bent, denkt iedereen die je kent dan zo over?

tommy_vercetti zei:
Ik heb er al wel wat reportages van op tv gezien etc.

Die subjectieve reportages bedoel je?

tommy_vercetti zei:
En zo extreem is ook ni gezond

Niemand heeft ooit gezegd dat bodybuilding wél gezond is.

tommy_vercetti zei:
precies of die hebben geen verboden middelen gebruikt ;)

Niemand heeft ooit het tegendeel bewezen.

tommy_vercetti zei:
Das ieder zijn mening hé.

Feit

Fartman

Legacy Member
Deze morgend opgestaan met pijn in mn nek, geknelde zenuw, dus rug trainen zat er niet in vandaag

heb dan mn chest nog eens aangepakt

Heb voor de eerste keer in 2 maand nog eens gebenched en direct mn pr verhoogt

Chest

Bench Press
12*50kg
8*70kg
6*80kg
2*90kg
1*95kg pr

Incline Bench Press
8*55kg
8*60kg
8*65kg

Peck Deck
8*45kg
8*55kg
6*60kg

Close Grip Machine Bench Press (superset: lager gaan met gewicht, hoger met reps, geen pauze tussen sets)
6*80kg
6*70kg
8*60kg
8*50kg
12*40kg
12*30kg
60*20kg (laatste set tot failure)


dan mn kuiten nog wat getrained op de sled machine, en 20min licht tempo fietsen

Ben bly met mn personal record op de bench press, had nochtans voorgenomen om pas volgende maand te benchen, maar wou het eens proberen...

Binnen een maand nog eens benchen en dan concentreren op die 100kg PR (was mn doel voor 2008, maar dit zal vroeger verbroken worden!!! :D)

Gromme

Legacy Member
Deze week niet gaan trainen & gisteren gaan feesten. Damn! Mijn eigen fout voor't meeste. Ga toch morgenvroeg nog naar de gym voor mijn rug & biceps.

Wat ik me ook afvraag : Mensen die naar de gym gaan, durven die thuis ook soms ondertussen nog oefeningen te doen? Bvb. Pompen, Crunches of andere dingen?

Greetz

Ga nog veel literkes melk mogen kappen. :-)

Boukreev

Legacy Member
Gromme zei:
Deze week niet gaan trainen & gisteren gaan feesten. Damn! Mijn eigen fout voor't meeste. Ga toch morgenvroeg nog naar de gym voor mijn rug & biceps.

Wat ik me ook afvraag : Mensen die naar de gym gaan, durven die thuis ook soms ondertussen nog oefeningen te doen? Bvb. Pompen, Crunches of andere dingen?

Greetz

Ga nog veel literkes melk mogen kappen. :-)

waarom zouje? 3x per week intensief gaan traine is genoeg, zie ni in waaom ge thuis nog wa zou pompe, zal ni veel uitdoen imo

Aresonlyone

Legacy Member
pff nee ik train in de gym al genoeg.. :) thuis heb ik wel andere dingen te doen ;)
neem de tijd die je zou nemen om nog wat crunches te doen maar om je eten wat deftig te bereiden en daar kom je vele verder mee denk ik
/edit
ahja vandaag bij de benchpress was ik blij :)

2*6*100kg
1*6*95kg
1*6*90kg

die 2 van 100 was een probeerseltje maar toch lekker 2 setjes mee gedaan nah :p
volgende week begin ik wel met 95 en dan zal ik ze daar alle 4 wel mee kunnen doen denk ik..

MooNMaN

Legacy Member
Aresonlyone zei:
2*6*100kg
1*6*95kg
1*6*90kg

impressive...

ik blijf steken bij 6*85 in mijn laatste reeks en dan doe ik ze opbouwend.
6*70 6*75 6*80 6*85 (laatste reeks 4 zuiver en 2 met klein beetje hulp)
zal nog lang duren tegen dat ik 100 kg kan benchen denkk :(

Aresonlyone

Legacy Member
thx

vandaag hebk mijn been weer pijngedaan aan de lies.. met die kutoefening van een legpress :)
had eerst 2x20 free squats gedaan (zonder baar ofzo)
dan 4x6x120kg fullsquat (nog altijd geen last)
en dan bij de 4x6 bij de legpress wil ik even diep gaan als squat maar dan forceer ik mijn been aan mn lies pff :(

niet meer zo diep gaan dan zeker?

PapaGanz

Legacy Member
Na 4 maand stil te hebben gelegen, sinds 3 weken weer aan het trainen :).
Stilaan begin ik terug in vorm te geraken van in mei '07!

Chest
Bench Press
8*65kg
8*65kg
8*65kg
8*65kg

Flyes
8*16kg
8*16kg
8*18kg
8*16kg

Incline Bench Press
8*50kg
8*50kg
8*50kg
8*40kg
8*40kg

Pullover

8*70kg
8*70kg
8*65kg

Triceps
Triceps Pulldown
8*70kg
8*80kg
8*80kg
8*75kg

Kuiten
45° Calf Raise
10*110kg
8*115kg
8*120kg

Standing Calf Raise
10*107kg
8*117kg
8*117kg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan