Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

User_BELGIUM

Legacy Member
sinds wanneer is No-Xplode illegaal? o_O

(cf. doping reportage, VRT-Nieuws 13.00)

PapaGanz

Legacy Member
Ze zeiden niks over no-xplode..
Het ging om al die andere middelen die daar rond stonden, of denk je dat die bureau's daar ook illegaal waren :)?
Dat is nu eenmaal wat ze hadden in beslag genomen

pr0ph3t

Legacy Member
ik ga woensdags nooit, algemene rustdag !! morge terug en dan ist aan de rug en de benen

InStInCt900

Legacy Member
Vandaag de Rug en Biceps getraind ipv de benen.

ga 2weekjes de benen nie meer trainen,dikke benen zijn ook nie echt schoon hé.

snoob

Legacy Member
$mO$Ke zei:
Vandaag de Rug en Biceps getraind ipv de benen.

ga 2weekjes de benen nie meer trainen,dikke benen zijn ook nie echt schoon hé.

héhé zie da ge niemeer kunt lopen, pas ma op

GregoryCo

Legacy Member
Ja amai, diene Pool die hier verblijft doe ook fitness, ie is 17 jaar en kweetnie oe breed :p hij doe 3-4 jaar powertraining denk ek.

snoob

Legacy Member
Week 4 Woensdag 17/10/07
Squat
5 x 70
5 x 80
5 x 100
5 x 100

Military Press
5 x 36
5 x 44
5 x 50
5 x 58

Deadlift
5 x 100
5 x 120
5 x 140
5 x 160

Benen leeg, squat was al vrij lastig. Deadlift was stiff-legged bijna omdak geen zin had om door men knieen te buigen héhé :p. 160kg stiff-legged ging beter dan 140kg conventioneel. :rolleyes:

snoob

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9246457 zei:
Ja amai, diene Pool die hier verblijft doe ook fitness, ie is 17 jaar en kweetnie oe breed :p hij doe 3-4 jaar powertraining denk ek.

die zal wel zen benen trainen

Gizmo_1987

Legacy Member
Vandaag nog nekeer de BENEN gedaan :D
Met squat enzo^^ t'was al een week of 7 geleden dat ek nog eens had gesquat :(
Dus lichtjes terug beginnen opbouwen :D:D

10*80kg
8*90kg
6*100kg
4*110kg
4*120kg

1RM lag 6 weken geleden op 14Okg ^^
Neen this geen fullsquat :tongue: de gewone parallele squat is goed genoeg voor mij :love:

jvc

Legacy Member
$mO$Ke zei:
Vandaag de Rug en Biceps getraind ipv de benen.

ga 2weekjes de benen nie meer trainen,dikke benen zijn ook nie echt schoon hé.

als je minder dan 100kg squat ga je niet echt brede benen krijgen hoor
kspreek uit ervaring :p :(

Aresonlyone

Legacy Member
$mO$Ke zei:
Vandaag de Rug en Biceps getraind ipv de benen.

ga 2weekjes de benen nie meer trainen,dikke benen zijn ook nie echt schoon hé.
whaaaahahahahhaha :D :D :D
en hoelang traint gij al? :D hahahahaha

en echt hé :D 2 weekjes.. wa denkte, da ge op 2 weken monsterbenen zou hebben moeste verdertrainen? :p

Delirium

Legacy Member
snoob zei:
pas maar op voor da ge het weet loopt ge er zo bij:
http://img134.imageshack.us/img134/944/glp1.jpg
:unsure:

Is dat dan niet wat em wilt :p
Pfff al een week niet kunnen gaan trainen, and it's killing me :cry:

Van't weekend op mijn muile gepoeft (allez eigenlijk recht met mijn knie en elleboog op den beton) -> Resultaat: knie blauw, linker arm beetje om zeep. Als't tegen volgende week niet betert, toch eens een dokter bezoeken.

M_N_M

Legacy Member
snoob zei:
pas maar op voor da ge het weet loopt ge er zo bij:
http://img134.imageshack.us/img134/944/glp1.jpg
:unsure:
jup best is ff stoppen met die benen denk ik. Zo'n stokkebeentjes op zo'n breed lichaam gaan véél mooier zijn :hug:

BTW: wat is parallel squat? ik doe altijd full squat maar lees hier soms dat andere een parallel squat doen en dat dat met meer gewicht gaat; kvind er niet direct een filmke van op internet.. Thx!

Boukreev

Legacy Member
maar squatte tot u bovebene evenwijdig zijn met de vloer, maw minder diep squatte. logisch dus dat het met meer gewicht gaat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan