Gromme
Legacy Member
Ik ga morgen dus trainen ipv vandaag. Ik hoop op de bench mijn begin te PR'en en de laatste set ook clean te doen zodat BP (chien) proper is.
De eerste keren waren allemaal aftasten waar mijn gewichten zowat lagen maar denk dat ik ze nu heb gevonden dus het PR'en kan beginnen.
Zal wel blij zijn dat ik een partner heb die wat kan spotten zodat ik BP op de bank kan doen.
De eerste keren waren allemaal aftasten waar mijn gewichten zowat lagen maar denk dat ik ze nu heb gevonden dus het PR'en kan beginnen.
Zal wel blij zijn dat ik een partner heb die wat kan spotten zodat ik BP op de bank kan doen.
Anyway, nette Dumbell Press!

ad:.
38.5 opgewarmd