Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
Ik ga morgen dus trainen ipv vandaag. Ik hoop op de bench mijn begin te PR'en en de laatste set ook clean te doen zodat BP (chien) proper is.

De eerste keren waren allemaal aftasten waar mijn gewichten zowat lagen maar denk dat ik ze nu heb gevonden dus het PR'en kan beginnen.

Zal wel blij zijn dat ik een partner heb die wat kan spotten zodat ik BP op de bank kan doen.

Gromme

Legacy Member
^^ Hehe, I am. Ik hoop morgen mijn oefeningen op de Triceps te verbeteren. Het is te zeggen dat ik nu ook Dips doe maar vorige keer was dat 6 X BW & 4 X BW, en zou toch nu 2 X 6 X BW doen. Alleen ben ik aan't denken of ik zou dippen voor mijn andere twee oefeningen of toch erna.

Gromme

Legacy Member
Borst
-----

BP (toestel) :

10 X 15 Kg (PR)
8 X 22 Kg (PR)
6 X 35 Kg
6 X 40 Kg

'Clean'


Incline DP (toestel) :

10 X 10 Kg
8 X 15 Kg
8 X 17 Kg (PR)
6 X 20 Kg (PR)

D. Fly

10 X 8 Kg (PR)
8 X 8 Kg
8 X 10 Kg
6 X 12 Kg


Coc :

10 X 12 Kg (PR)
8 X 16 Kg (PR)
6 X 22 Kg (PR)
6 X 25 Kg

Triceps
-------

Dips

8 X BW (PR)
8 X BW (PR)
8 X BW (Extra)

Triceps Extention

10 X 5 Kg (PR)
10 X 5 Kg
10 X 6 Kg
10 X 7 Kg

Triceps Pulldown

10 X 10 Kg
8 X 13 Kg (PR)
6 X 17 Kg (PR)
6 X 21 Kg (PR)
6 X 23 Kg (PR)

Buik

Sit-ups

3 X 20 (Nieuw)


Ik weet niet of alle PR's het vermelden waard zijn. Ben voornamelijk heel blij met mijn Incline BP waar ik de 20 aantik. Vorige keer ging het anders vrij moeilijk en nu ging het pakken beter.

Ook eerst dips gedaan voor de andere oefeningen en dat leek ook veel beter te werken.


Log te vinden op -> http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/gromme-s-log-130116/index4.html#post2278747

InStInCt900

Legacy Member
Vnvnd de Borst en de Triceps gaan trainen.
Nieuw schema sinds gisteren,wel klote dat ik vanmorgen opstond met pijn in de keel en snotneus:sad:.

Maar toch ga ik Iron gaan pumpen :p

MooNMaN

Legacy Member
Firion zei:
eerst dippen imo
ik deed die als laatste 4 x 8 reps met BW

nu doe ik bench dips met 50 kg op mijne schoot en zoveel ofdak kan (is meestal 8 a 10 keer) ... dan beke gewicht afnemen en verder doen.

en dat met stekke armkes van 37.5 cm koud :D 38.5 opgewarmd

Fartman

Legacy Member
Benen dag!!!!


Parallel Squat
12*50kg
8*70kg
8*90kg
4*110kg
1*130kg pr

Leg Press
8*140kg
6*150kg
6*170kg

Sliding Calves Raises
10*150kg
10*170kg
10*190kg

Leg Curls
8*25kg
8*30kg
8*30kg

Leg Extensions
8*50kg
8*60kg
8*70kg
6*80kg pr


Na de training 25min gefietst aan 70rpm, met dank aan Own Sculpurer op DBB voor de tip.

Was niet compleet tevreden over de training, alles ging zeer moeizaam...

Bij die laatste squatten deed mn rechterknie wat pijn

reageren? zie log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/tom-s-log-129964/index2.html

jvc

Legacy Member
MooNMaN zei:
ik deed die als laatste 4 x 8 reps met BW

nu doe ik bench dips met 50 kg op mijne schoot en zoveel ofdak kan (is meestal 8 a 10 keer) ... dan beke gewicht afnemen en verder doen.

en dat met stekke armkes van 37.5 cm koud :D 38.5 opgewarmd

Waarom doe je geen gewone dips?

MooNMaN

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
Waarom doe je geen gewone dips?
omdat ik in mijn vorig schema gewone dips had.
dit schema bench dips om een beke afwisseling te hebben.
nog 2 weken en dan verander ik terug van schema.

InStInCt900

Legacy Member
snoob zei:
Keelpijn en een snotneus hinderen u niet echt om te trainen hé

Idd Snoob,bijna of geen last van gehad:)
alhoewel het u wel kan hinderen als u neus plotseling begint te lopen als je aant het BP bent :p

PapaGanz

Legacy Member
Mjah, als je zo voort doet ga je toch een vrij rot leven leiden eens je 30 bent :p?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan