Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aresonlyone zei:whaaaahahahahhaha![]()
![]()
en hoelang traint gij al?hahahahaha
en echt hé2 weekjes.. wa denkte, da ge op 2 weken monsterbenen zou hebben moeste verdertrainen?
![]()
tommy_vercetti zei:ziet die is stappen, zo komisch die benen maar schuren. Sorry maar das erover wie der zo wilt uitzien is toch niet 100% in zijn kop. Is imo gelijk anorexia mor dan met spieren![]()
tommy_vercetti zei:ziet die is stappen, zo komisch die benen maar schuren. Sorry maar das erover wie der zo wilt uitzien is toch niet 100% in zijn kop. Is imo gelijk anorexia mor dan met spieren![]()
, met de koord aan ne katroll naar boven trekken voor de biceps ...

Stancke zei:Mensen als zou m'n moeten bannen:ironic:
Anyway, ben erachter gekomen dat die strepen op m'n biceps striemen zijn...
,nooit geen jeans meer aan doen...$mO$Ke zei:je gaat me toch nie zegn dat je die benen mooi vind zkrs?
denk verder dan je neus lang is m8,nooit geen jeans meer aan doen...
heh striemen=smeerlapperij
je groeit wss te snel en je vel begint te scheuren.
ik zie geen andere reden eigenlijk$mO$Ke zei:je groeit wss te snel en je vel begint te scheuren.


wardkennes zei:Hallo,
ik ben nu tegenwoordig volop aan het powertrainen wel als beginner, maar ik zou graag eens weten wat ik bv ideaal kan eten s'avonds waar ik niet veel werk aan heb. Ik heb zoal daarnet een milk shake gedronken (banaan). Maar ik wil wel iets eten moet het mogelijk zijn om het bijkomen van spieren te bevorderen... ?
Grtz Ward
$mO$Ke zei:je gaat me toch nie zegn dat je die benen mooi vind zkrs?
Ja, maar het is niet omdat ik er zo over denk dat jij er ook zo moet over denken...$mO$Ke zei:denk verder dan je neus lang is m8,nooit geen jeans meer aan doen...
pr0ph3t zei:die benen? gans da lijf is erover imo, das veel te overdreven ...
Aresonlyone zei:nog een foto van me na biceps en schoudertraining: (lekker onzuiver lang leve de gsm ;p)
http://img222.imageshack.us/img222/5244/dsc00513zp5.jpg
ma de vorm is toch beeke zichtbaar é![]()
L0$t Pr0PhEt zei:netjes ares, keep up the good work

L0$t Pr0PhEt zei:ja idd, voor anorexia moet je ook zoveel werken

tommy_vercetti zei:das ook afzien ze. (en da was bij wijze van spreken, als ge zo wilt zijn is er in de bovenkamer iets niet 100%) En gade mij ni zeggen dat zo iets normaal is zkr? zo een mister universe ofzo das een freak of nature lets face it. Gezond is da zkr en vast niet. Volgens mij gaan die niet al te lang leven wees maar zkr. Ge kunt trainen enzo maar das er gewoon over. Op mijn werk is er ook zo iemand die staat goe scherp en goe breed. Die wilt der nog bij, kdenk da die binne een jaar niemeer door de deur geraaktr als die zo blijft voort doen. Het is gewoon een feit da teveel ook niet goed is![]()
