Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Delirium

Legacy Member
Gewoon niet zo diep gaan dacht ik, dat uw bovenbenen parallel zijn met de grond. (schiet mij niet af als ik niet just ben hé :p)

Edit: Firion was mij voor :p

snoob

Legacy Member
Ben es benieuwd hoe diep de meeste hier squatten, ik doe fullsquat dus men hamstring raken men kuiten aan. Tenzij ik megawijd ga staan kan ik niet dieper zakken, kzit al bijna op de grond :)

pr0ph3t

Legacy Member
net eens begonnen met blue up, ben eens benieuwd wat dat werk, of dat werkt en hoe, al wel goeie comments van gehoord

InStInCt900

Legacy Member
Aresonlyone zei:
whaaaahahahahhaha :D :D :D
en hoelang traint gij al? :D hahahahaha

en echt hé :D 2 weekjes.. wa denkte, da ge op 2 weken monsterbenen zou hebben moeste verdertrainen? :p


heb van nature al geen stokjes van benen dus...:ironic:
en nee er staat geen oen op men voorhoofd:naughty:

@Snoob his post:
Trey Brewer is een wacko kerel
Tree?

Edit:Btw hij is maar 22 jaar...

Tsommy

Legacy Member
ziet die is stappen, zo komisch die benen maar schuren. Sorry maar das erover wie der zo wilt uitzien is toch niet 100% in zijn kop. Is imo gelijk anorexia mor dan met spieren :)

jvc

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
ziet die is stappen, zo komisch die benen maar schuren. Sorry maar das erover wie der zo wilt uitzien is toch niet 100% in zijn kop. Is imo gelijk anorexia mor dan met spieren :)

ja idd, voor anorexia moet je ook zoveel werken

Fartman

Legacy Member
Schouders

Dumbell Press
12*14kg
8*20kg
8*22kg
6*24kg pr
f*26kg

Seated Side Raises
8*12kg
8*14kg
8*14kg

Vertical Cable Rows
8*25kg
8*30kg
6*35kg

Barbell Shrugs
10*55kg
8*65kg

Overgestapt op powershrugs
8*80kg
8*95kg


Triceps

Skullcrusher
8*30kg
8*30kg
5*40kg pr

Close Grip Bench Press
10*50kg
8*60kg
8*65kg

Seated Machine Dips
10*55kg
10*65kg
8*85kg
5*100kg pr (full stack)


Goeie training, zeker voor de triceps!! lekker branden!!

Stancke

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
ziet die is stappen, zo komisch die benen maar schuren. Sorry maar das erover wie der zo wilt uitzien is toch niet 100% in zijn kop. Is imo gelijk anorexia mor dan met spieren :)

Mensen als zou m'n moeten bannen:ironic:

Anyway, ben erachter gekomen dat die strepen op m'n biceps striemen zijn...

pr0ph3t

Legacy Member
Borst

Peck Deck
12*25
12*30
12*35
12*40

Dumbell Press
12*14
12*18
12*20
12*22

Cable Cross
8*15
8*20
8*20
8*25

Fly
8*9
8*10
8*12
8*12

Biceps

...
Naam van oefening vergeten :lol:, met de koord aan ne katroll naar boven trekken voor de biceps ...

series van 3 maar afbouwend dus 3X
8*35
10*30
12*25
14*20
16*15
18*10
20*5

Machine Curl
8*15
8*20
8*20
8*25

Barr curl + Hammer Curl
8*25 + 8*7
8*25 + 8*8
8*30 + 8*8
8*30 + 8*9

Concentration curl
7*8
7*9
7*10

Buik
3* 60 sit ups

NightFlyer

Legacy Member
Vandaag ook weer gaan trainen. :p

Sled Lying Leg Press
2 x 15 x 120kg per been
1 x 15 x 200kg voor 2 benen( max van da machine)

Dan ook nog mijn 1rm gezocht bij de 45° Leg Press( voor volgende trainingen als ik mijn benentraining in 2 trainingen per week ga opsplitsen):375kg.Kon ik ook bijna geen extra schijven meer bijhangen.

Squat
Tot bovenbenen parallel waren met grond aangezien ik da zo moet doen.:)
3 x 15 x 70kg per been

Leg Extension
2 x 15 x 25kg per been
1 x 15 x 55 kg 2 benen.

Lying Leg Curl
2 x 15 x 20kg per been
1 x 15 x 35kg 2 benen

Seated calf Raise
2 x 15 x 55kg per been
1 x 15 x 110kg 2 benen

Dan ook nog een paar oefeningen voor mijn bovenlichaam gedaan.
en een 40 tal minuten bezig geweest met buik en onderrug. :)

dendaak

Legacy Member
Hallo,

ik ben nu tegenwoordig volop aan het powertrainen wel als beginner, maar ik zou graag eens weten wat ik bv ideaal kan eten s'avonds waar ik niet veel werk aan heb. Ik heb zoal daarnet een milk shake gedronken (banaan). Maar ik wil wel iets eten moet het mogelijk zijn om het bijkomen van spieren te bevorderen... ?

Grtz Ward

InStInCt900

Legacy Member
Stancke zei:
Mensen als zou m'n moeten bannen:ironic:

Anyway, ben erachter gekomen dat die strepen op m'n biceps striemen zijn...

je gaat me toch nie zegn dat je die benen mooi vind zkrs?
denk verder dan je neus lang is m8:p ,nooit geen jeans meer aan doen...

heh striemen=smeerlapperij

je groeit wss te snel en je vel begint te scheuren.

pr0ph3t

Legacy Member
$mO$Ke zei:
je gaat me toch nie zegn dat je die benen mooi vind zkrs?
denk verder dan je neus lang is m8:p ,nooit geen jeans meer aan doen...

heh striemen=smeerlapperij

je groeit wss te snel en je vel begint te scheuren.


die benen? gans da lijf is erover imo, das veel te overdreven ...

Stancke

Legacy Member
wardkennes zei:
Hallo,

ik ben nu tegenwoordig volop aan het powertrainen wel als beginner, maar ik zou graag eens weten wat ik bv ideaal kan eten s'avonds waar ik niet veel werk aan heb. Ik heb zoal daarnet een milk shake gedronken (banaan). Maar ik wil wel iets eten moet het mogelijk zijn om het bijkomen van spieren te bevorderen... ?

Grtz Ward

500gr Kwark voor het slapengaan.

$mO$Ke zei:
je gaat me toch nie zegn dat je die benen mooi vind zkrs?

Eerlijk?:p Ja, maar het is niet omdat ik er zo over denk dat jij er ook zo moet over denken...


$mO$Ke zei:
denk verder dan je neus lang is m8:p ,nooit geen jeans meer aan doen...

Dat is wel het laatste waar die mannen aan denken als je zover staat.

pr0ph3t zei:
die benen? gans da lijf is erover imo, das veel te overdreven ...

Het zou anders geen prof zijn éh

Aresonlyone zei:
nog een foto van me na biceps en schoudertraining: (lekker onzuiver lang leve de gsm ;p)
http://img222.imageshack.us/img222/5244/dsc00513zp5.jpg
ma de vorm is toch beeke zichtbaar é ;)

Damn, die bovenrug begint een serieus blok te worden... Yannick = :niceone:

L0$t Pr0PhEt zei:
netjes ares, keep up the good work

Inderdaad:)

+ Gizmo is een pussy, kan niet van het bier blijven.

Tsommy

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
ja idd, voor anorexia moet je ook zoveel werken

das ook afzien ze. (en da was bij wijze van spreken, als ge zo wilt zijn is er in de bovenkamer iets niet 100%) En gade mij ni zeggen dat zo iets normaal is zkr? zo een mister universe ofzo das een freak of nature lets face it. Gezond is da zkr en vast niet. Volgens mij gaan die niet al te lang leven wees maar zkr. Ge kunt trainen enzo maar das er gewoon over. Op mijn werk is er ook zo iemand die staat goe scherp en goe breed. Die wilt der nog bij, kdenk da die binne een jaar niemeer door de deur geraaktr als die zo blijft voort doen. Het is gewoon een feit da teveel ook niet goed is ;)

jvc

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
das ook afzien ze. (en da was bij wijze van spreken, als ge zo wilt zijn is er in de bovenkamer iets niet 100%) En gade mij ni zeggen dat zo iets normaal is zkr? zo een mister universe ofzo das een freak of nature lets face it. Gezond is da zkr en vast niet. Volgens mij gaan die niet al te lang leven wees maar zkr. Ge kunt trainen enzo maar das er gewoon over. Op mijn werk is er ook zo iemand die staat goe scherp en goe breed. Die wilt der nog bij, kdenk da die binne een jaar niemeer door de deur geraaktr als die zo blijft voort doen. Het is gewoon een feit da teveel ook niet goed is ;)

Vergelijk gewoon geen jaren discipline met anorexia :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan