Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Aresonlyone zei:thx
vandaag hebk mijn been weer pijngedaan aan de lies.. met die kutoefening van een legpress
had eerst 2x20 free squats gedaan (zonder baar ofzo)
dan 4x6x120kg fullsquat (nog altijd geen last)
en dan bij de 4x6 bij de legpress wil ik even diep gaan als squat maar dan forceer ik mijn been aan mn lies pff
niet meer zo diep gaan dan zeker?
.
gizmo_1987 zei:Beuh,
training al geleden van vorig week woensdagvnvnd kan ik ook niet, m'n wekelijkse zwembeurt valt ook in het water, ik verdik langs geen kanten, heb geen tijd meer voor te eten,... ^^
In november vliegen we der terug tegenaan![]()
Aresonlyone zei:verwacht geen wonderen daarvan hé![]()

wrong answer... food makes miracles... als ge anabolen zou nemen zonder te eten gaat het niet veel uithalen. anabolen versnellen enkel het groeien.[B!'X!R']['@(V);9261352 zei:Wonderen zijn voor anabolen e![]()
AAS zijn geen magische pilletjes. Het zijn enkel effectieve hormonale supplementen. Ze vergroten de eiwitsynthese in het lichaam. Maar om eiwitten te synthetiseren in het lichaam is wel een aanvoer van aminozuren uit correcte voeding nodig, en voldoende energie in de vorm van vetten en koolhydraten. Degenen die denken dat AAS een manier zijn om een plateautje te overkomen, of om hun slechte eet-gewoonten te verdoezelen zullen zich hieraan lelijk verbranden.
Het tegendeel is waar : Een gebruiker moet nog meer op zijn dieet letten. Om het maximum er uit te halen zul je nog meer moeten eten, en om voldoende alles binnen te krijgen op een correcte manier heb je wat verstand van nutritie nodig. Als je nu 1m80 bent en 70 of 80 kilo weegt, dan weet je er duidelijk niet genoeg van. Als je voldoende van voeding kon en het toepaste dan was je al 90 kg voor je ook maar aan steroiden dacht. waar 18-22 calorien per pond volstaan voor een gewone bodybuilder, heeft een gebruiker al snel 25 nodig.
cuda zei:YoU NeVer KnOw
eet dan ipv het in te typenGromme zei:Heb het gevoel dat ik terug minder aan't eten ben. Damn.

Gromme zei:Heb het gevoel dat ik terug minder aan't eten ben. Damn.