Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boukreev

Legacy Member
keb nu ook nieuwe pot whey en vraagje:

kan je die shake 's ochtends maken en in thermos giete om pas paar uur later te consumere? of vermindert dat de werking ervan?

want ik had vriend die creatine pakte en daarbij moest ge da juist voor het consumere pas me water menge of het verminderde effect (was mono)

M_N_M

Legacy Member
volgens mij is dat bij eiwitten niet het geval; ik doe dat smorgens voor ik vertrek als ik veel in de auto moet zitten voort werk, da's makkelijker dan al rijdend uw potje tonijn binnen te spelen :lol:

Volgens mij moet je dat wel geen week op voorhand gaan klaarmaken maar ik denk dat dat dezelfde dag niets uitmaakt :)

MooNMaN

Legacy Member
Aresonlyone zei:
thx

vandaag hebk mijn been weer pijngedaan aan de lies.. met die kutoefening van een legpress :)
had eerst 2x20 free squats gedaan (zonder baar ofzo)
dan 4x6x120kg fullsquat (nog altijd geen last)
en dan bij de 4x6 bij de legpress wil ik even diep gaan als squat maar dan forceer ik mijn been aan mn lies pff :(

niet meer zo diep gaan dan zeker?

mss bij legpress je bene smal houden om vooral op je quads te duwen?

ik doe single legpress ne keer met mijn voet \ schuin naar buiten voor vooral den binnenkant van mijn been. ne keer recht | en dan eens schuin naar binnen / voor den buitenkant. en de laatste reeks met beide benen smal en zoveel mogelijk gewicht. alé veel is da niet met mijn magere soepstengels :p.

daarna squatten en breed squatten voor mijn hams. :)

het enige nadeel dat ik heb met mijn benen. is dat ik mij niet zo goed voel in mijn maag... maat van mij heeft mij gezegd datk een uur en half ervoor niet mag eten en ik doe dat ook niet... maar toch mijn maag is niet 100%. ik ga daar zeker den boel nog eens onder kotsen...

Gromme

Legacy Member
Vandaag ga ik weer voor de borst en triceps.

Vorige week een slechte week gehad, door mijn eigen schuld. Eén trainingssessie gedaan en eigenlijk ook na de 2de helft van de week een beetje scheef gegaan in het onderhoud met mijn voeding. Dus ik ga me deze week serieus mogen afbeulen en zal goed moeten sgranzen.

Ook lijkt het dat ik telkens mijn 3de sessie mis op de week (biceps/rug) en dat is wel kak eigenlijk. Maar deze week ga ik het goed maken.

Natuurlijk denk ik wel dat ik bvb. bij de oefeningen van vandaag geen vooruitgang (pr's) zal boeken.

pr0ph3t

Legacy Member
vandaag terug gaan trainen, heb vrijdag moete staken (vroege ploeg is moordend) en zaterdag moestk ergens dringend heen, ik neem nu sinds donderdag die blue up en moet toegeven, da spel werkt serieus goed. waar ik vorige week moest opgeven (db press met 16) kan ik nu veel verder gaan, vandaag db press met 26 kunnen doen zonder ook maar teveel moeite te doen, zelfde met peck deck, vorige max was 30, vandaag lag de max op 50.

zal wss veel zijn omdat ik nu meer rust gehad heb dan vorige week...

Gizmo_1987

Legacy Member
Beuh,
training al geleden van vorig week woensdag :p vnvnd kan ik ook niet, m'n wekelijkse zwembeurt valt ook in het water, ik verdik langs geen kanten, heb geen tijd meer voor te eten,... ^^
In november vliegen we der terug tegenaan :unsure:

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Beuh,
training al geleden van vorig week woensdag :p vnvnd kan ik ook niet, m'n wekelijkse zwembeurt valt ook in het water, ik verdik langs geen kanten, heb geen tijd meer voor te eten,... ^^
In november vliegen we der terug tegenaan :unsure:

Dat heet: een lief hebben


Soit, vanavond vliegen we er ook terug in

MooNMaN

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9261352 zei:
Wonderen zijn voor anabolen e :p
wrong answer... food makes miracles... als ge anabolen zou nemen zonder te eten gaat het niet veel uithalen. anabolen versnellen enkel het groeien.

AAS zijn geen magische pilletjes. Het zijn enkel effectieve hormonale supplementen. Ze vergroten de eiwitsynthese in het lichaam. Maar om eiwitten te synthetiseren in het lichaam is wel een aanvoer van aminozuren uit correcte voeding nodig, en voldoende energie in de vorm van vetten en koolhydraten. Degenen die denken dat AAS een manier zijn om een plateautje te overkomen, of om hun slechte eet-gewoonten te verdoezelen zullen zich hieraan lelijk verbranden.

Het tegendeel is waar : Een gebruiker moet nog meer op zijn dieet letten. Om het maximum er uit te halen zul je nog meer moeten eten, en om voldoende alles binnen te krijgen op een correcte manier heb je wat verstand van nutritie nodig. Als je nu 1m80 bent en 70 of 80 kilo weegt, dan weet je er duidelijk niet genoeg van. Als je voldoende van voeding kon en het toepaste dan was je al 90 kg voor je ook maar aan steroiden dacht. waar 18-22 calorien per pond volstaan voor een gewone bodybuilder, heeft een gebruiker al snel 25 nodig.

Gromme

Legacy Member
Borst
-----

BP (toestel) :

10 X 15 Kg
8 X 22 Kg
6 X 35 Kg
6 X 45 Kg (PR)


Incline DP (toestel) :

10 X 12 Kg (PR)
8 X 15 Kg
8 X 17 Kg
6 X 22 Kg (PR)

D. Fly

10 X 8 Kg
8 X 10 Kg (PR)
8 X 12 Kg (PR)
6 X 14 Kg (PR)


Coc :

10 X 12 Kg
8 X 16 Kg
6 X 22 Kg
6 X 26 Kg (PR)

Triceps
-------

Dips

8 X BW
8 X BW
8 X BW

Triceps Extention

10 X 5 Kg
10 X 5 Kg
10 X 6 Kg
10 X 7 Kg

Triceps Pulldown


10 X 13 Kg (PR) reps
8 X 17 Kg (PR) reps
6 X 21 Kg
6 X 23 Kg

Buik

Sit-ups

3 X 20



Vorige week maar één keer gaan trainen dus ik moet het deze week goed maken. Kleine vooruitgangen. 't Meest content over mijn Dumb. Fly's.

MichielD4

Legacy Member
Vanavond op het programma:

Full squats
Barbell hack squats
SLDL
leg curls
calves raises
powershrugs

(benen + traps dus)

Simonn

Legacy Member
Gromme zei:
Heb het gevoel dat ik terug minder aan't eten ben. Damn.

Je bent 3 (?) weken terug begonnen en ik hoor niets anders dan geklaag.. (niet kunnen trainen omdat..., niet kunnen eten,...)
Focus boy, FOCUS!!!



OT: Opnieuw begonnen zijn doet deugd, telkens al goeie trainingen gehad. Eten is nog altijd lastig maar ik doe hard m'n best.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan