Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R4ph4el

Legacy Member
Daggie zei:
Bedankt voor je nuttige informatie snoob. Net waar ik om vroeg. Je hebt me dus echt geholpen. Bedankt !

Als er ook nuttige voedingstips hebben, graag. Anders stuur je maar een PM naar snoob.

Maar als je het toch graag wil weten, is het nu mijn bedoeling aan bovenlichaam te werken en nadien uit te breiden naar onder.

en toch heeft snoob gelijk...

R4ph4el

Legacy Member
Daggie, het is gewoon zo dat je benen trainen enorm bijdraagt tot de training van het hele lichaam. Klinkt nogal vreemd maar het trainen van de benen zal ook een positieve invloed op de andere spieren teweegbrengen.
En zeg nu zelf, het is nogal belachelijk om een groot bovenlijf te hebben en daaronder stekkebeentjes.

Enkele basisregels ivm voeding:
- meerdere kleinere maaltijden (6-8 per dag)
- elke 2-3 uur proteinen opnemen
- vermageren: veel proteinen, gemiddeld kooldhydraten, gemiddeld vet
- verzwaren: veel koolhydraten, gemiddeld proteinen, gemiddeld vet
- verkies traagverterende koolhydraten over snelverterende, bv: volkoren brood, volkoren pasta, volkoren rijst, havermout (na de het gewichtheffen mag je snelverterende koolhydraten innemen)
- veel groenten en fruit

Er komt nog zoveel meer bij zien maar dit helpt je miss al op weg.

Tsommy

Legacy Member
Btw is Alcohol drinken in het weekend zo slecht als je traint? In het weekend bij het uitgaan word er toch altijd een fles wodka ofzo soldaat gemaakt.

Rajiv

Legacy Member
Eens een pot bier ofzo drinken kan niet echt kwaad, maar je moet je natuurlijk niet elk weekend lazarus drinken :)
Dan train je voor niks vind ik

InStInCt900

Legacy Member
Rajiv zei:
Eens een pot bier ofzo drinken kan niet echt kwaad, maar je moet je natuurlijk niet elk weekend lazarus drinken :)
Dan train je voor niks vind ik


2nd that;)

PapaGanz

Legacy Member
Sja, als trainen je hoofddoel is in je leven moet je dat niet doen.
Ik geniet liever nog van het uitgaan en doe gewoon waar ik zin in heb, daarnaast ga ik ook wel nog 3x trainen in de week.
Ik ga er wel geen pint voor laten staan :).

Stancke

Legacy Member
Daggie zei:
Huidig schema:
ma/woe:
Biceps, onderarmen, rug

di/do:
Borst, triceps, schouders

Nog iemand die geen benen meer heeft :sad:

Daggie zei:
geen cola meer (enkel cola light)

:lol:

Daggie zei:
Ongeveer een half uur na de training drink ik een "Pro85" shake van Maximize.

Waarom al na 5 maand? Om rapper vooruit te gaan of...omdat iedereen het pakt?

Daggie zei:
Ik merk visueel wel vooruitgang, maar snel gaat het toch allemaal niet.

Het is inderdaad niet als een auto wassen.



Daar gaat het leuke topic

Tsommy

Legacy Member
Ik vind dat sommigen hier wel een zeer groot ego hebben Vergeet niet da ge zelf van niks begonnen zijt en ook wel fouten hebt gemaak.
Peace ;)

Stancke

Legacy Member
Feit, ik ook. Maak nu zelf ook nog fouten maar van sommige dingen (lees: breezerlook & benen trainen) moeten de meeste hier niet van hebben.

Sorry maar commentaar als 'kga m'n benen niet trainen anders worden ze te groot' damn. Wie koopt er nu een auto zonder motor?

Gromme

Legacy Member
Stancke zei:
Nog iemand die geen benen meer heeft :sad:

:lol:

Waarom al na 5 maand? Om rapper vooruit te gaan of...omdat iedereen het pakt?

Het is inderdaad niet als een auto wassen.

Daar gaat het leuke topic

²

blablabla

PapaGanz

Legacy Member
Stancke zei:
Feit, ik ook. Maak nu zelf ook nog fouten maar van sommige dingen (lees: breezerlook & benen trainen) moeten de meeste hier niet van hebben.

Sorry maar commentaar als 'kga m'n benen niet trainen anders worden ze te groot' damn. Wie koopt er nu een auto zonder motor?

Wat is er daar nu mis mee?
Als hij zijn benen goed vindt zoals ze zijn, dan is dat maar zo.

Cartek

Legacy Member
Rajiv zei:
Eens een pot bier ofzo drinken kan niet echt kwaad, maar je moet je natuurlijk niet elk weekend lazarus drinken :)
Dan train je voor niks vind ik

bwa das ook geen waar. uw vooruitgang zal mss wa minder vlug gaan maar tzal nog altijd vooruit gaan. 2 keers per week ben ik toch redelijk wasted en ik ga toch nog altijd vooruit. :p

Cartek

Legacy Member
Stancke zei:
Nog iemand die geen benen meer heeft :sad:



:lol:



Waarom al na 5 maand? Om rapper vooruit te gaan of...omdat iedereen het pakt?



Het is inderdaad niet als een auto wassen.



Daar gaat het leuke topic

niet echt opbouwende kritiek he, ge begint al ever erg te komen als die mongs van dbb.

Phaetor

Legacy Member
Stancke zei:
Feit, ik ook. Maak nu zelf ook nog fouten maar van sommige dingen (lees: breezerlook & benen trainen) moeten de meeste hier niet van hebben.

Sorry maar commentaar als 'kga m'n benen niet trainen anders worden ze te groot' damn. Wie koopt er nu een auto zonder motor?

Stancke zei:
Soit, de discussie is al 1000x begonnen en gaat nog 1000x beginnen.

Punt

De enigste reden dat die discussies er zijn en blijven komen is omdat bepaalde mensen hier ze de hele tijd op gang brengen.
Een beginner komt hier een schemake zetten en wat advies vragen en het enigste wat jullie doen is sarcastische opmerkingen geven en hem wat belachelijk maken.
Ge kunt ook gewoon zeggen dat benen trainen nodig is, dat het hormonale respons geeft e.d.
Dan hebt ge u ding toch ook gezegd en dan voelt die gast zich niet zo aangevallen

Niks tegen u ofzo stancke, ik weet wel wat ge bedoelt. Maar die discussies komen gewoon altijd op gang door die halve gare sarcastische opmerkingen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan