Daggie, het is gewoon zo dat je benen trainen enorm bijdraagt tot de training van het hele lichaam. Klinkt nogal vreemd maar het trainen van de benen zal ook een positieve invloed op de andere spieren teweegbrengen.
En zeg nu zelf, het is nogal belachelijk om een groot bovenlijf te hebben en daaronder stekkebeentjes.
Enkele basisregels ivm voeding:
- meerdere kleinere maaltijden (6-8 per dag)
- elke 2-3 uur proteinen opnemen
- vermageren: veel proteinen, gemiddeld kooldhydraten, gemiddeld vet
- verzwaren: veel koolhydraten, gemiddeld proteinen, gemiddeld vet
- verkies traagverterende koolhydraten over snelverterende, bv: volkoren brood, volkoren pasta, volkoren rijst, havermout (na de het gewichtheffen mag je snelverterende koolhydraten innemen)
- veel groenten en fruit
Er komt nog zoveel meer bij zien maar dit helpt je miss al op weg.