Phaetor zei:
Hehe ja, doet me aan mijn bulk van vorig jaar denken

Gestopt op 92kg

Ik heb toen echt te lang moeten cutten.. echt te dik geworden. Uiteraard door zo lang & veel te cutten ook ferm wa spierverlies gehad. Maar nu toch weer op 84-85kg redelijk clean

Allé tis weer bulk nu atm, maar vet% is normaal voor de bulk. Dit jaar niet meer zo uit de hand laten lopen
You fatsy bomba, boing boing boing!
(Ali G

)
Anyway, ik ga NU trainen, ben schema van rippetoe aant volgen. m'n frequentie is nog altij ni optimaal(luie tamzak, geen karakter, niet goe

), mak ben al blij da ik terug ben begonne.
'k ga gewoon iets aan mn levensstijl moete doen, vroeger gaan slape en vroeger opstaan,en dan ben ik hopelijk ni zo moe,waardoor ik nooit goesting heb om te gaan traine.
En van die shakes: kunde perfect neme als beginner. Natuurlijk gaat ge vooruit zonder opt begin, ma ge zult nog feller vooruit gaan als ge die neemt, ge hebt er zowiezo profijt bij. Gewoon ni puur op shakes vertrouwen, en ook uw algemeen eetschema onder hande neme.
@bene: gewoon meetraine, anders is da buiten proportie,en da trekt inderdaad op ni veel. Bene traine zou ook meer testosteron moete vrijmake(doorda het grote spiergroepe zijn), waardoor uw hele lichaam er profijt van heeft.
Al da gezever hier van: o nee, ge moet eerst zoveel maand traine en dan pas moogde da doen, anders zijde ni hardcore, blablabla.
Probeer de mense toch gewoon is te helpe ipv te bashen, ze vragen het tenminste al. tis ni zo evident om beginne te zoeke in zo ne gigantische thread e :/
Anyway, hier zit veel volk op da denkt da ze het zijn, en nogal neerkijke op beginners. In feite zijn ze zelf ook ni zo breed hoor. Er zijn natuurlijk wel uitzonderinge.
FF ter verduidelijking: ik ben zelf helemaal ni breed, kheb geen doorzettingsvermoge en ben lui, ma de theorie weet ik wel redelijk goed.
dutchbodybuilding is een goed en uitgebreid forum, ma ook daar zitte er bashers tusse. Ma lees daar de sticky's enz es, en ge weet al een heel stuk meer
@Phaetor: kome traine in healthcity ga wss ni doorgaan, ik heb geen springuren(of toch ni genoeg), en als ik van thuis naar hasselt moet gaan speciaal voor te trainen, is me da net iets te duur qua benzine
