Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
Ik ben zelf ook maar 3 weken bezig maar denk dat ik van mijn eigen mag zeggen dat ik niet gelijk elke andere beginner ben die het zelf niet wilt opzoeken.

Pas op, heb het zelf vroeger ook gedaan en ben er niet trots op en begrijp de frustraties nu wel. Op het internet kan je echt alles vinden wat je nodig hebt.

Gizmo_1987

Legacy Member
Gromme zei:
Ik ben zelf ook maar 3 weken bezig maar denk dat ik van mijn eigen mag zeggen dat ik niet gelijk elke andere beginner ben die het zelf niet wilt opzoeken.

Pas op, heb het zelf vroeger ook gedaan en ben er niet trots op en begrijp de frustraties nu wel. Op het internet kan je echt alles vinden wat je nodig hebt.
anabolen? :D

MooNMaN

Legacy Member
woot.jpg

:D just met mijn boxershort en kousen aan
op naar de 95 kg :)
khad niet gedacht datk op zo korte tijd terug naar die 90kg zou geraken...

R4ph4el

Legacy Member
Cartek zei:
ja kheb da ook es gelezen maar bier is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. :D

bier dehydrateert, als je toch eens zat thuis komt drink dan zeker een liter water

pr0ph3t

Legacy Member
vandaag begonnen met de rug maar ben halfweg moete stoppen, zo misselijk als iets... grieperig :(
toch nog de benen getrained om iets gedaan te hebben vandaag... hopelijk morgen beter maar kdenk dak morge ne rustdag invoeg

Stancke

Legacy Member
MooNMaN zei:
woot.jpg

:D just met mijn boxershort en kousen aan
op naar de 95 kg :)
khad niet gedacht datk op zo korte tijd terug naar die 90kg zou geraken...

Nice, ooit kom ik ook aan dat getal :D

M_N_M

Legacy Member
Schiet je vetpercentage dan niet de lucht in? Kan toch niet dat je op korte tijd zoveel kilo's aan spieren wint?

Ik weeg nu nog 79kg, als ik echt wil kom ik makkelijk bij (being endo is crap :D) maar veel spieren zal je niet meer zien onder het vet :puke:

Sedinal

Legacy Member
hij heeft al 90+ gewogen dus ja, dan is het wel normaal :)
heb ook al op 90 gestaan ben nu terug een maand bezig was begonne op 85 weeg nu terug 91kg.... beetje geheuegen zeker :p

Phaetor

Legacy Member
M_N_M zei:
Schiet je vetpercentage dan niet de lucht in? Kan toch niet dat je op korte tijd zoveel kilo's aan spieren wint?

Ik weeg nu nog 79kg, als ik echt wil kom ik makkelijk bij (being endo is crap :D) maar veel spieren zal je niet meer zien onder het vet :puke:

Hehe ja, doet me aan mijn bulk van vorig jaar denken :D Gestopt op 92kg :crazy: Ik heb toen echt te lang moeten cutten.. echt te dik geworden. Uiteraard door zo lang & veel te cutten ook ferm wa spierverlies gehad. Maar nu toch weer op 84-85kg redelijk clean :) Allé tis weer bulk nu atm, maar vet% is normaal voor de bulk. Dit jaar niet meer zo uit de hand laten lopen :S

Terror Factor

Legacy Member
Phaetor zei:
Hehe ja, doet me aan mijn bulk van vorig jaar denken :D Gestopt op 92kg :crazy: Ik heb toen echt te lang moeten cutten.. echt te dik geworden. Uiteraard door zo lang & veel te cutten ook ferm wa spierverlies gehad. Maar nu toch weer op 84-85kg redelijk clean :) Allé tis weer bulk nu atm, maar vet% is normaal voor de bulk. Dit jaar niet meer zo uit de hand laten lopen :S

You fatsy bomba, boing boing boing!
(Ali G:p)

Anyway, ik ga NU trainen, ben schema van rippetoe aant volgen. m'n frequentie is nog altij ni optimaal(luie tamzak, geen karakter, niet goe:p), mak ben al blij da ik terug ben begonne.

'k ga gewoon iets aan mn levensstijl moete doen, vroeger gaan slape en vroeger opstaan,en dan ben ik hopelijk ni zo moe,waardoor ik nooit goesting heb om te gaan traine.

En van die shakes: kunde perfect neme als beginner. Natuurlijk gaat ge vooruit zonder opt begin, ma ge zult nog feller vooruit gaan als ge die neemt, ge hebt er zowiezo profijt bij. Gewoon ni puur op shakes vertrouwen, en ook uw algemeen eetschema onder hande neme.

@bene: gewoon meetraine, anders is da buiten proportie,en da trekt inderdaad op ni veel. Bene traine zou ook meer testosteron moete vrijmake(doorda het grote spiergroepe zijn), waardoor uw hele lichaam er profijt van heeft.

Al da gezever hier van: o nee, ge moet eerst zoveel maand traine en dan pas moogde da doen, anders zijde ni hardcore, blablabla.

Probeer de mense toch gewoon is te helpe ipv te bashen, ze vragen het tenminste al. tis ni zo evident om beginne te zoeke in zo ne gigantische thread e :/

Anyway, hier zit veel volk op da denkt da ze het zijn, en nogal neerkijke op beginners. In feite zijn ze zelf ook ni zo breed hoor. Er zijn natuurlijk wel uitzonderinge.

FF ter verduidelijking: ik ben zelf helemaal ni breed, kheb geen doorzettingsvermoge en ben lui, ma de theorie weet ik wel redelijk goed.
dutchbodybuilding is een goed en uitgebreid forum, ma ook daar zitte er bashers tusse. Ma lees daar de sticky's enz es, en ge weet al een heel stuk meer :)

@Phaetor: kome traine in healthcity ga wss ni doorgaan, ik heb geen springuren(of toch ni genoeg), en als ik van thuis naar hasselt moet gaan speciaal voor te trainen, is me da net iets te duur qua benzine:p

Phaetor

Legacy Member
jammer :( Ik zou eens willen trainen met wat volk van 9lives, mja iedereen woont zo ver.

Fartman

Legacy Member
Vandaag eerste dag weesten trainen, ben al 5 dagen ziek.

Vandaag was de eerste dag dat ik me fit genoeg voelde om te trainen. Maar de kracht zit er toch nog niet voor 100% in hoor.

De resultaten zijn dan ook maar middelmatig :sad:

Chest

Bench Press
12*50kg
8*70kg
6*80kg

Incline Bench Press
10*40kg
8*55kg
8*65kg

Flys
8*14kg
8*16kg
8*18kg

Opwaartse cable cross over
8*20kg
8*25kg
8*25kg


Biceps

Seeted DB Curls
8*14kg
8*16kg
8*18kg

Medium Grip BB Curls
8*30kg

Close Grip BB Curls
8*35kg
8*35kg

One Arm Preacher Curls
8*12kg
8*14kg
8*16kg



Zou ook wel es willen trainen met enkele mensen hier :)

Maarja afstand is dan ook een probleem....

Ik train in Herzele Oost-Vlaanderen

Terror Factor

Legacy Member
Ik ben terug, kben wel teleurgesteld in m'n squats :/

Anyway:
Squats 3x5: 60 kg(in smithmachine, er is geen squatrack)
Standing military press 3x5: 1x 20 kg, 2x 25 kg
Bent over row 3x5: 1x40 kg, 1x45kg, 1x50kg
chin ups(puur op biceps) 2x8: 1x8xlichaamsgewicht, 1x5xlichaamsgewicht(failure dus)

Ben toch redelijk fel achteruitgegaan. Squats heb ik wel nooit echt gedaan, ma toch, da zijn maar zwakke gewichtjes :/
Vorige training was:
Benchpress: 3x5: 50 kg
Squats: 3x5: Geen idee meer, ik dacht 1x5x50, 1x5x60, 1x5x70,maar da was hoogstwaarschijnlijk ook 60kg
deadlift 1x5: 90 kg
dips: 2x8xlichaamsgewicht(74kg)

M'n bench is wel nooit goed geweest, deadlift vond ik in verhouding wel altijd goed(vroeger 3x8x(90-100-105 als k me goed herinner))
Bench was max 3x8x55 kg(mss 60), squats heb ik nooit als vast ding in m'n schema gehad, door het ontbreke van een squatrack.

Achja, we've got a long way to go, toch maar probere van 80 kg te halen, op het gemak :p

EDIT
Phaetor zei:
Waar zit ge juist op kot? Ik ben laatst bij een vriendin is op bezoek geweest, op kot, in diepenbeek. De mirnikstraat ofzoiets, komt uit op de universiteitslaan. Als ge gewoon de straat afreed kwam ge aan een campus uit :p

EDIT 2: tis de ginderoverstraat, my mistake
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan