Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MichielD4

Legacy Member
Mijn aanhechtingen van me lats liggen bij de onderkant van me ribben, dus denk ik dat ik redelijk 'grote' lats heb.

Ik zou front pull downs vervangen door wide chin ups x BW (lichaamsgewicht)
éénmaal je eigen lichaamsgewicht te laag word kan je gewicht toevoegen door schijven aan een 'dipping belt' te hangen en die riem aan te doen (natuurlijk). Dit even terzijde ;)

Hier mijn Lower body training:

Lb training maandag 8 oktober 2007

Full squat:
8 x 50
8 x 60
6 x 70
6 x 80 (volume PR)
1 x 90
1 x 95
1 x 100 PR!!

Barbell hack squat:
10 x 50 (test)
8 x 60
8 x 80
toffe oefening, zal ik voortaan ipv front squats doen

SLDL:
8 x 70
8 x 80
8 x 80

Chins:
5 partial reps x BW
(gewoon nog even oefenen)

Powershrugs:
10 x 80
10 x 80
& shrugs(met 2x 25kg schijven):
10 x 50
10 x 50
10 x 50

Stancke

Legacy Member
Bleh, kan via laptop niet meer op DBB.com en via desktop PC wel. Kan nu m'n log niet meer updaten, loopt al 2 trainingen achter. Ja, ben te lui om op desktop te gaan.

Darconix

Legacy Member
Niemand last van zuur zweet bij het trainen? En met zuur bedoel ik echt kattepis :p T wordt veroorzaakt doordat je lichaam eiwitten gaat verbranden om energie te bekomen ipv koolhydraten. Normaal kun je dat verhelpen door meer koolhydraten te eten, maar de lukt precies nt bij mij. T is soms echt dramatisch waarbij een T-shirt na 5 minuten ruikt alsof hij al jaren onder een kattebak ligt. (chemische verklaring is dat bij de verbranding van eiwitten dezelfde elementen vrijkomen die in kattepis zitten :p) T is belachelijk, maar zelf de duurste parfums moeten hierbij het onderspit delven. Iemand tips?

jvc

Legacy Member
Darconix zei:
Niemand last van zuur zweet bij het trainen? En met zuur bedoel ik echt kattepis :p T wordt veroorzaakt doordat je lichaam eiwitten gaat verbranden om energie te bekomen ipv koolhydraten. Normaal kun je dat verhelpen door meer koolhydraten te eten, maar de lukt precies nt bij mij. T is soms echt dramatisch waarbij een T-shirt na 5 minuten ruikt alsof hij al jaren onder een kattebak ligt. (chemische verklaring is dat bij de verbranding van eiwitten dezelfde elementen vrijkomen die in kattepis zitten :p) T is belachelijk, maar zelf de duurste parfums moeten hierbij het onderspit delven. Iemand tips?

Zolang je niet in Isogym traint ist goed :p

j/k

Hmm tja hoeveel gr eiwitten eet jij wel per dag?

Darconix

Legacy Member
Dat is het hem nu juist, ik eet 'normaal'. K tel mijn eiwitten zelfs nt, dus t zijn er wellicht al te weinig om echt massa te kweken, laat staan da'k een overdosis pak :p.

Hebt chance, k ben gestopt in den Isogym, gebrek aan vorderingen na 3 j en motivatie wat verloren, maar het probleem blijft precies :unsure: (ps, k ken u ze, ge zijt ne rukker bij 't parochiebladje :p)

Gizmo_1987

Legacy Member
Wss ligt het gewoon aan u voeding... Ge eet te vettig, ofwel te pikant, of veel look...
Of ge zijt gewoon een hete bok!

Fartman

Legacy Member
Schouders

dumbbell Press
12*14kg (opwarming)
10*18kg
8*22kg
6*24kg

Side Cable Raises
8*15kg
8*17kg
8*20kg

Barbell Shrugs
8*50kg
8*70kg
8*80kg

Barbell Shoulder Press
8*35kg
8*45kg
6*50kg



Biceps

Hammer Curl
8*14kg
8*18kg
6*20kg

Reverse Grip Barbell Curl
3*8*30kg (first time)

Barbell Curl Medium Grip
8*30kg
8*40kg
6*45kg pr

Aresonlyone

Legacy Member
ik DL nu 5setjes van 10reps.. tot nu toe met 100kg maar vandaag eens een poging met 110 gewaagd :). Ging nog wel maar tis toch zwaar ze :s
wou ik ff met jullie delen ;p

GregoryCo

Legacy Member
Kheb ook eens een logje opgesteld :)
Kheb goe getraind vandaag. (Borst en biceps)
Log is opgesteld in de volgorde dat ik de oefeningen gedaan heb.


11min. cardio lopen opwarming

Borst

Bench press

20 x 20kg (opwarming)
8 x 60kg
8 x 60kg
5 x 65kg
3 x 65kg

Cable crossover

10 x 12.5kg (aan elke hand)
10 x 17.5kg (aan elke hand)
10 x 20kg (aan elke hand)
8 x 25kg (aan elke hand)

Peck deck

8 x 55kg
8 x 55kg
8 x 55kg
6 x 60kg

Incline dumbell press

8 x 17.5kg (in elke hand)
8 x 17.5kg (in elke hand)
8 x 20kg (in elke hand)


Biceps

Dumbell curl

8 x 15kg
8 x 12.5kg
8 x 12.5kg
3 x 17.5kg

Concentration curl

8 x 12.5kg (elke hand)
8 x 12.5kg (elke hand)
8 x 12.5kg (elke hand)
8 x 15kg (elke hand)

Hammer curl (eerste keer dat ik die oefening doe)

4 x 15kg (elke hand)
6 x 12.5kg (elke hand)
8 x 10kg (elke hand)
8 x 15kg (elke hand)

Cable curl

8 x 15kg
8 x 15kg
8 x 17.5kg
8 x 20kg


En ten laatste nog oefeningen voor bovenste en onderste buikspieren
+
Trapezius

10 x 25kg
10 x 25kg
10 x 22.5kg

InStInCt900

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9219812 zei:
Kheb ook eens een logje opgesteld :)
Kheb goe getraind vandaag. (Borst en biceps)
Log is opgesteld in de volgorde dat ik de oefeningen gedaan heb.


11min. cardio lopen opwarming

Borst

Bench press

20 x 20kg (opwarming)
8 x 60kg
8 x 60kg
5 x 65kg
3 x 65kg

Cable crossover

10 x 12.5kg (aan elke hand)
10 x 17.5kg (aan elke hand)
10 x 20kg (aan elke hand)
8 x 25kg (aan elke hand)

Peck deck

8 x 55kg
8 x 55kg
8 x 55kg
6 x 60kg

Incline dumbell press

8 x 17.5kg (in elke hand)
8 x 17.5kg (in elke hand)
8 x 20kg (in elke hand)


Biceps

Dumbell curl

8 x 15kg
8 x 12.5kg
8 x 12.5kg
3 x 17.5kg

Concentration curl

8 x 12.5kg (elke hand)
8 x 12.5kg (elke hand)
8 x 12.5kg (elke hand)
8 x 15kg (elke hand)

Hammer curl (eerste keer dat ik die oefening doe)

4 x 15kg (elke hand)
6 x 12.5kg (elke hand)
8 x 10kg (elke hand)
8 x 15kg (elke hand)

Cable curl

8 x 15kg
8 x 15kg
8 x 17.5kg
8 x 20kg


En ten laatste nog oefeningen voor bovenste en onderste buikspieren
+
Trapezius

10 x 25kg
10 x 25kg
10 x 22.5kg


Nice:niceone:

Kvind wel da ge een rare sprong neemt bij dumbell curl en hammer curl.:wtf:

Bij de hammer curl is dit normaal wss omdat het de eerste maal is dat je die oefening uitvoert;)

De peck deck is een vervanging voor de fly's wss?


Keep up the good work buddy;)



Ps:gemoe ook ki nie laten weten wa ge zaterdag van plan zijt é:sad: :p

Gromme

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Waar?

Dance Point?

Ja, maar het was de laatste keer. Er was een kerel die als vervanger kwam maar dat was maar éénmalig en die gaat ergens anders les beginnen geven en wij gaan naar die kerel. Dat is niet echt breakdance of streetdance... Maar die leert je karakter te uiten doorheen je dans. Toffe kerel die het goed uitlegt en er zeker wat van kan.

Gromme

Legacy Member
Mja, nee je moet nu niet denken dat dat een soort van Feung Sheung achtige bewegingen zijn hé. :p

Dat is een breakdancer/... en maar die wilt geen breakdance of streetdance geven, vooral geen streetdance omdat hij mensen niet moves in een soort van choreografie wilt geven. Hij wilt gewoon dat je muziek echt voelt en je karakter daarmee aanvult en omgekeerd.

RonnoR

Legacy Member
hey, ff een vraagje. Word je van tonijn eten ook dikker of is da echt enkel goed voor de spieren? Want ik heb gemerkt dat er ook wel veel vetten inzitten

Thx

Sedinal

Legacy Member
worde niet dik van ... veel eiwitten goed voor de spieropbouw
wel tonijn in EIGEN nat pakken :)

Darconix

Legacy Member
Darconix zei:
Niemand last van zuur zweet bij het trainen? En met zuur bedoel ik echt kattepis :p T wordt veroorzaakt doordat je lichaam eiwitten gaat verbranden om energie te bekomen ipv koolhydraten. Normaal kun je dat verhelpen door meer koolhydraten te eten, maar de lukt precies nt bij mij. T is soms echt dramatisch waarbij een T-shirt na 5 minuten ruikt alsof hij al jaren onder een kattebak ligt. (chemische verklaring is dat bij de verbranding van eiwitten dezelfde elementen vrijkomen die in kattepis zitten :p) T is belachelijk, maar zelf de duurste parfums moeten hierbij het onderspit delven. Iemand tips?


Found it!

GregoryCo

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9219812 zei:
Kheb ook eens een logje opgesteld :)
Kheb goe getraind vandaag. (Borst en biceps)
Log is opgesteld in de volgorde dat ik de oefeningen gedaan heb.


11min. cardio lopen opwarming

Borst

Bench press

20 x 20kg (opwarming)
8 x 60kg
8 x 60kg
5 x 65kg
3 x 65kg

Cable crossover

10 x 12.5kg (aan elke hand)
10 x 17.5kg (aan elke hand)
10 x 20kg (aan elke hand)
8 x 25kg (aan elke hand)

Peck deck

8 x 55kg
8 x 55kg
8 x 55kg
6 x 60kg

Incline dumbell press

8 x 17.5kg (in elke hand)
8 x 17.5kg (in elke hand)
8 x 20kg (in elke hand)


Biceps

Dumbell curl

8 x 15kg
8 x 12.5kg
8 x 12.5kg
3 x 17.5kg

Concentration curl

8 x 12.5kg (elke hand)
8 x 12.5kg (elke hand)
8 x 12.5kg (elke hand)
8 x 15kg (elke hand)

Hammer curl (eerste keer dat ik die oefening doe)

4 x 15kg (elke hand)
6 x 12.5kg (elke hand)
8 x 10kg (elke hand)
8 x 15kg (elke hand)

Cable curl

8 x 15kg
8 x 15kg
8 x 17.5kg
8 x 20kg


En ten laatste nog oefeningen voor bovenste en onderste buikspieren
+
Trapezius

10 x 25kg
10 x 25kg
10 x 22.5kg

Iemand hier opmerkingen over van wat er beter kan qua oefeningen ofzo?
Tnx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan