Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phaetor

Legacy Member
Mja , opmerkingen ? Hmm
Peck deck & cable curl zijn kut oefeningen naar mijn mening :D Je kan beter iets anders in de plaats doen.

Voor chest fly's dan, als je toch pure isolatie wilt. Voor biceps maybe gewoon barbell curls ? Staand of op zo'n 45 graden zit-ding ... hoe het ook noemt :D

Sedinal

Legacy Member
standing barell curls zoiezo , beste oef voor biceps in mijn ogen dan 1 setje en men armen staan al op ontploffen

john de non

Legacy Member
1 biceps oefening minder sowieso. Eigenlijk zijn 9 sets al meer dan voldoende.

Verder zou ik die cross-overs vervangen door decline BP.

Sephiroth

Legacy Member
weet iemand goede sites/winkels waar ik een powerrack, halters, dumbells en een bankje kan bestellen? liefst zo goekoop mogelijk en ook goeie kwaliteit :p
op dutchbodybuilding staan precies alleen nederlandse sites, zijn er ook belgische sites of maakt da geen reet uit of ist juist beter?

GregoryCo

Legacy Member
Dit heb ik vandaag gedaan:

Cardio lopen 10min.

Benen

Leg press
8 x 100kg
8 x 100kg
8 x 130kg

Standing leg curl

8 x 50kg
8 x 50kg
8 x 50kg
10 x 50kg

Seated leg curl
8 x 35kg
8 x 40kg
8 x 45kg

Leg extension

8 x 35kg
8 x 35kg
8 x 40kg

Triceps

Triceps pushdown

8 x 17.5kg
8 x 17.5kg
8 x 17.5kg
8 x 17.5kg

One arm cable extension

8 x 12.5kg
8 x 15kg
8 x 1.5kg

Kickback

8 x 8kg
8 x 8kg
8 x 9kg


En op het einde nog wa buikspieroefeningen.
-------


En tnx voor het advies:) kzal er zeker rekening mee houden.

Sedinal

Legacy Member
OT: Nooooo, al ons krachtvoer wordt een pak duurder !
brinta, melk, rijst, pasta enzo :(
ocharme ons ma hare portemonnee

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Gromme zei:
Ja, maar het was de laatste keer. Er was een kerel die als vervanger kwam maar dat was maar éénmalig en die gaat ergens anders les beginnen geven en wij gaan naar die kerel. Dat is niet echt breakdance of streetdance... Maar die leert je karakter te uiten doorheen je dans. Toffe kerel die het goed uitlegt en er zeker wat van kan.


Aaah,

Ik volg daar sinds half september ook danslessen :)
Algemene koppeldansen graad 1 :)

Zijn 8 dansen die ge in 14 lessen leert...
Zo echt de basis me een paar figuurkes, en nadien gaan we graad 2 doen..
Das hoogwss wa verdiepen in de dansen en nog meer leren om deraan te breien :)

Aresonlyone

Legacy Member
Phaetor zei:
Mja , opmerkingen ? Hmm
Peck deck & cable curl zijn kut oefeningen naar mijn mening :D Je kan beter iets anders in de plaats doen.

Voor chest fly's dan, als je toch pure isolatie wilt. Voor biceps maybe gewoon barbell curls ? Staand of op zo'n 45 graden zit-ding ... hoe het ook noemt :D
moet je es een trage zware pecdeck doen, dan voel je je borst bijna scheuren! :D

NightFlyer

Legacy Member
Mijn 3de training. :)

Leg press
2 x 15 x 110kg per been
1 x 15 x 180kg voor 2 benen

Squat
Tot bovenbenen parallel waren met grond
3 x 15 x 60kg per been

Leg Extension
2 x 15 x 25kg per been
1 x 15 x 45 kg 2 benen.

Lying Leg Curl
2 x 15 x 15kg per been
1 x 15 x 30kg 2 benen

Seated calf Raise
2 x 15 x 50kg per been
1 x 15 x 100kg 2 benen

InStInCt900

Legacy Member
vandaag een training moeten overslaan:sad: :cry:

de trainingspartner had nog pijn in de benen:ironic:

Het waren juist de benen die we gingen trainen pffft..
kdoe de benen graag omda ge dan es alles uit lijf kan halen en es goe zweten:angry:


kga de trap paar keren lopen dan maar hé,beter dan nix:unsure:

GregoryCo

Legacy Member
Ik zou dus graag beginnen met cutten (heb ik nog nooit gedaan), alleen weet ik daar nx van :s
Wat moet je zoal doen? En hoelang duurt dat gemiddeld ongeveer? Of is dat iets dat je zelf moet bepalen? Kzal ondertussen eens dbb lezen.

tnx

MichielD4

Legacy Member
$mO$Ke zei:
vandaag een training moeten overslaan:sad: :cry:

de trainingspartner had nog pijn in de benen:ironic:

Het waren juist de benen die we gingen trainen pffft..
kdoe de benen graag omda ge dan es alles uit lijf kan halen en es goe zweten:angry:


kga de trap paar keren lopen dan maar hé,beter dan nix:unsure:

Je kan toch ook trainen zonder trainingspartner? Ik ga elke training zonder spotter ;)

Aresonlyone

Legacy Member
Fartman zei:
hoe zit het met je bulk ares?

die van my gaat goed :)

op 1.5maand al 4kg by :)

schat vetpercentage rond de 14% nu :)

alles over cutten?
http://forum.dutchbodybuilding.com/

Voedingsector
augustus begonnen op 77kg ongeveer
nu 82kg
zit nog altijd maar op 11% vet maar vind dat wel ok zo, mn gewicht gaat vooruit en het is niet zuiver vet dus ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan