Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Aresonlyone zei:augustus begonnen op 77kg ongeveer
nu 82kg
zit nog altijd maar op 11% vet maar vind dat wel ok zo, mn gewicht gaat vooruit en het is niet zuiver vet dus![]()
michiel_debuck zei:Je kan toch ook trainen zonder trainingspartner? Ik ga elke training zonder spotter![]()

L0$t Pr0PhEt zei:nice, hoelang bulk je nu nog?
ik krijg continu honger nu 
Sephiroth zei:weet iemand goede sites/winkels waar ik een powerrack, halters, dumbells en een bankje kan bestellen? liefst zo goekoop mogelijk en ook goeie kwaliteit
op dutchbodybuilding staan precies alleen nederlandse sites, zijn er ook belgische sites of maakt da geen reet uit of ist juist beter?



dus lijkt me redelijk alternatief 





nja, het zit gewoon in zijn familie... Zijn broer is 23, kop kleinder dan mezelf (1.83m) en weegt ocharme 60kg fzo


gizmo_1987 zei:Vanavond gaan trainen met mijn ecto maat
Die vroeg mij vorige week ofdak powertrainde
k'zei ja, een beetje
Hij is zo volledig ecto in de zin van een negerke in afrikanja, het zit gewoon in zijn familie... Zijn broer is 23, kop kleinder dan mezelf (1.83m) en weegt ocharme 60kg fzo
picje van vandezomer
nog een picje van vandezomer
Der is nog véél werk aan de winkel![]()
lijkt bijna op anorexia.