Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snoob

Legacy Member
Omdat ik me een janet voelde omdak maandag/dinsdag niet heb getraind, probeer ik het vandaag goed te maken !

Week 3 Maandag + Woensdag 10/10/07
Squat
5 x 65
5 x 82
5 x 97
5 x 113
5 x 130

Military press
5 x 36
5 x 43
5 x 50
5 x 57

Benchpress
5 x 42
5 x 52
5 x 62
5 x 73
5 x 83

Deadlift
5 x 100
5 x 117
5 x 137
5 x 156

CS rows
10 x bar ( weegt redelijk wat, onding )
10 x 25
8 x 50

Squats waren full, had geen last meer van men rug, deed zeer ongeveer tussen T6 en T7. Enkel als ik de bar teruglegde en er onderuit kwam voelde ik het wel maar nix erg. Deadlift was belachelijk zwaar lol, die 156 wou elke keer uit men handen glijden. We hebben daar geen powerliftbars, enkel gewone 50mm barbells met flauwe knurling dus als ge wa zweet gaat het bijna niet om de bar vast te houden + kwas men magnesium vergeten. Men onderarmen liggen ook nog altijd in de prak van zondag dus grip bij de deadlifts was BAGGER, toch gehaald héhé :)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
LP is ni zo hard...

Vandaag nog 20*120kg / 20*140kg / 20*150kg gedaan en 't is ongeveer 3 maand geleden da'k nog is LP heb gedaan..

Is ne keer iets anders dan Squat.. Maar Squat is leuker :)

jvc

Legacy Member
Aresonlyone zei:
augustus begonnen op 77kg ongeveer
nu 82kg
zit nog altijd maar op 11% vet maar vind dat wel ok zo, mn gewicht gaat vooruit en het is niet zuiver vet dus ;)

nice, hoelang bulk je nu nog?

InStInCt900

Legacy Member
ipv van te gaan trainen heb ik eerst men abz thuis getraind

en dan gaan lopen...:puke:

Gromme

Legacy Member
Vandaag niet kunnen gaan trainen dus dan ga ik maar morgen, en dan verschuif ik mijn training van vrijdag naar zaterdag.

Fartman

Legacy Member
same here :p

beginnen thuis al te zagen als ik een half uurtje na het avondmaal zeg dat ik honger heb :p

Darconix

Legacy Member
Sephiroth zei:
weet iemand goede sites/winkels waar ik een powerrack, halters, dumbells en een bankje kan bestellen? liefst zo goekoop mogelijk en ook goeie kwaliteit :p
op dutchbodybuilding staan precies alleen nederlandse sites, zijn er ook belgische sites of maakt da geen reet uit of ist juist beter?

Decathlon is the place to be, als ge nt via websites wilt werken.

GregoryCo

Legacy Member
Ik ook schouders en rug.
Kzal dan nog een logske zetten.

Edit:

Rug

10 chin ups

Pulldown behind the neck

8 x 55kg
8 x 60kg
8 x 60kg
8 x 60kg

10 chin ups
10 chin ups


Schouders
Upright row

10 x 20kg
10 x 30kg
10 x 30kg
6 x 35kg

Dumbell press (handpalmen naar binnen)

8 x 15kg (in elke hand)
8 x 17.5kg (in elke hand)
8 x 17.5kg (in elke hand)

Dumbell side raise

8 x 8kg
8 x 8kg
8 x 8kg

En dan nog buikspieroefeningen opt laatste.

Kheb ma een uurke kunnen trainen :(

Fartman

Legacy Member
Vandaag Rug en kuiten getrained,

Meer lagere gewichten, wel strikt uitgevoerd

Rug

Chin Ups
10*-15kg
8*-5kg
8*BW

BOR
10*50kg
8*60kh
8*65kg

Cable front Pulldown
10*45kg
8*55kg
8*65kg

One Arm dumbbell Row
8*22kg
8*26kg
8*30kg


Kuiten

Standing Calves Raises
12*55kg
8*75kg
8*85kg

Seeted Calves Raises***
10*30kg
10*45kg
10*55kg

Sled Machine Calves Raises
15*150kg
15*170kg
25*100kg


*** inventief moeten zijn omdat we zo geen 'seeted calves raises' machine hebben :p

Dus bankje onder de smitch machine geplaatst, blokje ervoor, tenen op het blokje, de bar op mn benen laten rusten en zo seeted calves raises gedaan :)

de simulatie lijkt er min of meer op :p dus lijkt me redelijk alternatief :p

Voelde het allesinds goed branden :cool:

Gizmo_1987

Legacy Member
Vanavond gaan trainen met mijn ecto maat :D
Die vroeg mij vorige week ofdak powertrainde :unsure:
k'zei ja, een beetje :D:D
Hij is zo volledig ecto in de zin van een negerke in afrika :lol: nja, het zit gewoon in zijn familie... Zijn broer is 23, kop kleinder dan mezelf (1.83m) en weegt ocharme 60kg fzo
picje van vandezomer :D
nog een picje van vandezomer :D
Der is nog véél werk aan de winkel :help:

Gromme

Legacy Member
Eerst moet ik zeggen dat ik net voordat ik naar de gym trok ik me niet zo goed voelen maar ik dacht, je gaat niet ziek zijn EN een training missen. Dus ben ik geweest. Tussen de eerste en tweede set van mijn Leg Curl voelde ik me misselijk en ben ik even naar het toilet geweest omdat ik dacht dat ik moest overgeven. Dat gebeurde niet en heb wat water gedronken en me in het gezicht wat opgefrist. Ik was dus niet goed doorheen heel de training maar heb doorgedaan en ben toch wel blij met het resultaat. De PR's dat je ziet zijn echt PR's voor mij, het is niet dat ik vorige keer te licht ging maar ik heb gewoon meer kunnen geven.



Schouders
-----------
Military Press (PR)

10 X 25
8 X 27
6 X 30
6 X 35


Dumbbell Press (PR)

10 X 8
10 X 8
10 X 10

Rear Lat. Raise (PR)

10 X 8
10 X 8
10 X 10

Front Lat. Raise.

10 X 6
10 X 8 (PR)
10 X 8 (PR) Hier ging ik echt kapot.

Benen
------
Squat (PR)

10 X 25
8 X 30
6 X 40
6 X 45


Leg Curl (PR)

8 X 25
8 X 30
8 X 35

Leg extension (PR)

8 X 35
8 X 40
8 X 45
8 X 50
8 X 55
8 X 60

Standing Calve (PR)

8 X 40
8 X 45
8 X 50




Update van mijn logje van dbb.

Phaetor

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Vanavond gaan trainen met mijn ecto maat :D
Die vroeg mij vorige week ofdak powertrainde :unsure:
k'zei ja, een beetje :D:D
Hij is zo volledig ecto in de zin van een negerke in afrika :lol: nja, het zit gewoon in zijn familie... Zijn broer is 23, kop kleinder dan mezelf (1.83m) en weegt ocharme 60kg fzo
picje van vandezomer :D
nog een picje van vandezomer :D
Der is nog véél werk aan de winkel :help:

Jij staat er wel goed bij ! Je vriend moet echt meer gaan eten :o lijkt bijna op anorexia.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan