Chizm
Legacy Member
Kwil ook terug es wat meer intensief gaan trainen.
Maar het probleem is: ik wil een 5-tal kilo's bijkomen, maar ik ben een leek qua voeding en voedingsschema's. Het enige dat ik weet is dat je best zo om de twee a drie uur kleine maaltijden kan eten.
Kan er iemand zijn voedinsschema posten?
Ik heb een normale lichaamsbouw, niet dik of dun.
FF stats geven:
20jaar,
72kg,
BP: vorige week nog 5x 80 kg geduwd. Max ooit was 1x 95
Voor de rest niks bijzonders, kmoet es dringend beginnen met deadlift.
Edit: lengte nog vergeten: 1.83meter
Maar het probleem is: ik wil een 5-tal kilo's bijkomen, maar ik ben een leek qua voeding en voedingsschema's. Het enige dat ik weet is dat je best zo om de twee a drie uur kleine maaltijden kan eten.
Kan er iemand zijn voedinsschema posten?
Ik heb een normale lichaamsbouw, niet dik of dun.
FF stats geven:
20jaar,
72kg,
BP: vorige week nog 5x 80 kg geduwd. Max ooit was 1x 95
Voor de rest niks bijzonders, kmoet es dringend beginnen met deadlift.
Edit: lengte nog vergeten: 1.83meter
ik ga morgen pijn hebben


)