Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voeding is minstens even belangrijk als training.Berter zei:'k zou gewoon wat basis willen snapt ge : )

hoe meer eiwitten erin zitten, hoe beterBerter zei:Welja 'k heb er geen probleem mee om anders te gaan eten, maar dan moetk wel weten wat.
Choco eetk nooit 't is meestal iets vlees achtig, dus dat zit wel goed zeker?
Voor de rest eet ik veel tussendoor, maar das meestal iets koek/chips achtig.
Dus dat zal ook wel niet het juiste zijn zeker?

cuda zei:hemels
kunde voor volgende keer mss is foto's trekken?


Hij toont aan dat ik 19% vet bodyfat heb (half jaar geleden rond de 14%15%). Volgens mij kent hij het onderscheid niet tussen vet en spieren? Want kben zeker niet verdikt, wel verzwaard, mijn spieren komen ook beter uit dan half jaar geleden. (wat logisch is zeker?
)lordfett zei:stancke zen posts op DBB krijgen mij toch ook wel altijd aant lachen ze![]()

M_N_M zei:gewoon gaan
Mbt berekening : als je bv 3000 kcal nodig hebt en je 40% uit eiwit wil halen dan is dat dus 1200 kcal uit eiwitten. 1 gram eiwitten is 4kcal.
=> 300gram eiwitten nodig!
Maar meestal gaat men uit van de VVM : VVM * 2 = # gram eiwitten. Dan koolhydraten en vetten aanpassen obv wat er nog overblijft![]()
Meestal geven ze een richtgetal van rond de 180gram eiwitten ofzo. Depends
als ge een beetje zkrs wil zijn van hoeveel da je hebt
was maar een voorbeeldje zenneStancke zei:300gram is praktisch onhaalbaar tenzij je een pro bent ofzoMeestal geven ze een richtgetal van rond de 180gram eiwitten ofzo. Depends
(voor berekening aantal kcal => aantal gram eiwit; met 40% kwam het net goed uit maar in praktijk 40% van je eiwitten uit voeding halen is véél)The starting point for an effective fat-burning and muscle-building diet, often called a
"baseline diet" is 50-55% carbs, 30% protein, and 15-20% fat.
Explain?Gromme zei:Wat fout gegaan door onoplettendheid.![]()
