Gromme
Legacy Member
Morgen ga ik dus rug en biceps doen.
Wat heb ik heb van oefeningen is als volgt.
Rug
-Bent over Row
-Close Grip Pulldown (Cable)
-Rear Pulldown (Cable)
-Shrug Is dit niet eerder voor schouders?
Biceps
-Barbell Curl (wij hebben een rechte bar en zo een gekartelde, welke best?)
-Concentration Curl
- 3de?
Wat heb ik heb van oefeningen is als volgt.
Rug
-Bent over Row
-Close Grip Pulldown (Cable)
-Rear Pulldown (Cable)
-Shrug Is dit niet eerder voor schouders?
Biceps
-Barbell Curl (wij hebben een rechte bar en zo een gekartelde, welke best?)
-Concentration Curl
- 3de?
)
.


