Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M_N_M

Legacy Member
Sedinal zei:
respect gast :) zoveel kwijt ! goe gedaan :D nu de terug goe spieren kweken he ! :D
thx, idd nu er keihard tegenaan gaan (incl op eten letten wat ik vroeger TOTAAL niet deed..); nu er wat spieren te zien zijn is het toch leuker en motiverender :p
Gromme zei:
Fuck, ik eet en ik val af... en ik EET wel degelijk. Damn. :(
Iets eten en direct bijkomen is evenmin leuk, trust me ;)

M_N_M

Legacy Member
Matja zei:
hebt ge fotos van voor en na?
Ja, heb ze al is gepost (was wel van toen ik nog 83Kg woog 1.5 maand terug maar de "grote" verandering was er al in zichtbaar ;)):
VOOR: http://users.pandora.be/overclocking/voor_082006.jpg
NA : http://users.pandora.be/overclocking/pic_18082007.jpg

Voor zou je idd niet zeggen dat ik trainde maar toch was het zo, al enkele jaren (ik lette nix op eten, lette zelf niet erop dat ik genoeg eiwitten binnen had; was gewoon puur trainen als ontspanning zonder enige vorm van opoffering buiten de gym :)) Mn krachtstats waren vrij goed maar de look was 0/10.. Op die 6 maand dat ik op mn eten let, ben ik veel harder vooruit gegaan dan die jaren ervoor!

Nieuwe pics heb ik nog ni gemaakt (en ja ondertss is borst en buik al gewaxt (and it did hurt :angry: :p))

MooNMaN

Legacy Member
Gromme zei:
Fuck, ik eet en ik val af... en ik EET wel degelijk. Damn. :(

dan eet ge niet genoeg wss...
reken eens uit aan hoeveel kcal's ge zit en reken dan eens uit hoeveel ge er moet hebben voor onderhoud en klets daar 500 kcal's bij. ge zult wel bijkomen.

ik zit nu terug aan 88kg. das toch al een 2 kg bij. kmoet over die 90 kg gaan deze winter. kdenk wel dat da moet lukken...

Gromme

Legacy Member
Ik probeer toch wel op mijn voeding te letten maar heb geen vast voedingschema dat ik volg.

cuda

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
Hamburgers
da moe je eten
ma nee frit me curryworsten

:per waren zo idioten bij mij op de fitness die echt dachten dat ze zo groot werden
heel het weekend nonstop frit me curryworsten
en massgainers en proteine shakes drinken voor ne pomp te krijgen

good times good times...

:Dbillstar week 1 zit erop

Gromme

Legacy Member
Vanaf wanneer kan je eigenlijk met een Billstar (bvb) schema beginnen? Is dat pas wanneer je vast zit op gewicht of...?

Stancke

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
Hamburgers
da moe je eten

Als er 1 is dat niet meer meegaat naar de volgende meeting, c'est toi:p Iedereen zat daar praktisch spaghetti te eten en gy hamburgers:p


(j/k)
yourmama zei:
traint er soms iemand bij http://www.fyzix.be/? als je een abbo neemt is dit dan maar voor 1 centrum of voor allen ?

Ik train bij Fyzix, je abonnement is overal geldig;)

Gromme zei:
Vanaf wanneer kan je eigenlijk met een Billstar (bvb) schema beginnen? Is dat pas wanneer je vast zit op gewicht of...?

In uw geval zou ik gewoon eerst zorgen dat je een 'basistraining' hebt

Phaetor

Legacy Member
Njaaa, je moet je leven ook niet laten domineren door een voeddingsschema :d Sommige gaan hier toch echt zo extreem in vind ik. Goeie voeding is absoluut nodig maar ff junken als je met je vrienden weg zijt is toch relaxed :D
4 giants bij de quick frette en dan een half uur later op de pot zitten met kramp door die vettige troep lol the memories :rofl:

InStInCt900

Legacy Member
Gromme zei:
Fuck, ik eet en ik val af... en ik EET wel degelijk. Damn. :(


eet je wel genoeg?heb je al je bmr berekent via die berekening van DBB?

als je wilt verzwaren moet je toch 20% boven je maximale kcal gaan eten hoor.;)

DBK

Legacy Member
iemand nog goeie oefeningen voor rug te trainen als je alleen een barbell en dumbells hebt? Bent over row en lying row ken ik, kzou graag chin ups doen maar heb niks waar ik mij kan aan optrekken, bestaan daar trouwens zo dingen voor die ge aan de plafond/muur kunt monteren die je zo kunt kopen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan