Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sedinal

Legacy Member
thanks guys !
clean gebulkt met toevoeging van wat proteine(shake's)... ( nog steeds aant bulken )

ruw gezegd:

smorgens: 100gr havermoutvlokken met een banaan 500ml melk en dan nog
proteinen

10u: zakje rijst met kip ( telkens anders bereid soms met pindasaus voor de eiwitten en vetten en soms met groentjes onder )

-12u: pasta ook telkens anders bereid met vis ( zalm tonijn )

-14u: shake van platte kaas met melk en havervlokken honing en een banaan

-16u: wa kleine frullen proteine shake beetje muesli ofzo

-dan het avondeten varieert wat

na de training "3 granen" pannekoeken met eiwitten en fructose confituur

- laatste maal is platte kaas ofzo :)

DBK

Legacy Member
amaai, stevig menuutje :) hoe hebt gij tijd om zoveel te eten? student/werken?

Tsommy

Legacy Member
gisteren en vandaag terug gaan trainen voor de eerste keer sinds ik op verlof ben vertrokken (15aug).
Twas zwaar en ik pak een stuk lichter als ervoor. Beter direct na mijn verlof terug goed begonnen. Mja nu rustig terug opbouwen dan maar.
En terug wat op mijn voeding gaan letten want de voorbije weken wast ni echt gezond :D

Gromme

Legacy Member
Sedinal zei:
thanks guys !
clean gebulkt met toevoeging van wat proteine(shake's)... ( nog steeds aant bulken )

ruw gezegd:

smorgens: 100gr havermoutvlokken met een banaan 500ml melk en dan nog
proteinen

10u: zakje rijst met kip ( telkens anders bereid soms met pindasaus voor de eiwitten en vetten en soms met groentjes onder )

-12u: pasta ook telkens anders bereid met vis ( zalm tonijn )

-14u: shake van platte kaas met melk en havervlokken honing en een banaan

-16u: wa kleine frullen proteine shake beetje muesli ofzo

-dan het avondeten varieert wat

na de training "3 granen" pannekoeken met eiwitten en fructose confituur

- laatste maal is platte kaas ofzo :)


Zelfs wanneer ik meer probeer te eten kom ik nooit aan een gevulde dag zoals die van jou.

Stancke

Legacy Member
In Februari 10 dagen gaan skien met een deel mensen van op café.

Fuck, Bierfest :sop:

ugh

Legacy Member
Schouders

Lateral Raise Deze oefening ging echt niet goed :(
  • 10 x 4kg
  • 10 x 4kg
  • 10x 4kg

Cable upright row
  • 10 x 10kg
  • 10 x 20kg
  • 10 x 30kg
  • 10 x 40kg

Schoulder Press
  • 10 x 20kg
  • 10 x 25kg
  • 10 x 30kg
  • 7 x 35kg (8 was fail)

Benen

Leg Press
  • 12 x 40kg
  • 10 x 40kg
  • 10 x 50kg
  • 12 x 60kg

Leg Extension
  • 10 x 15kg
  • 10 x 15kg
  • 10 x 15kg

Leg Curl
  • 10 x 15kg
  • 10 x 20kg
  • 10 x 25kg

Calve Raise (seated met machine)
  • 12 x 15kg
  • 12 x 20kg
  • 12 x 25kg
  • 12 x 30kg

Traps

Shrugs
  • 10 x 8kg
  • 10 x 10kg
  • 12 x 10kg

Ben alles nog wat aant aftasten qua gewicht.
Zou eigenlijk voor schouders nog een oefening bij willen nemen maar weet niet zeker welke (om zowel voor zij als achterkant te trainen van schouders).
Sqauten zou in een smith rek moeten gebeuren en dat was non stop bezet dus dan maar laten vallen deze keer.

Dees was gisteren.
Fotos volgen nog altijd, maar moet eens niet vergeten mijn fototoestel mee te nemen.

User_BELGIUM

Legacy Member
zo'n armen en dan doet ge maar

Dumbbell Press
8*14
8*14
8*14
8*14


????????

Phaetor

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
zo'n armen en dan doet ge maar

Dumbbell Press
8*14
8*14
8*14
8*14


????????

Ja dumbell press, niet dumbell bench press. Das toch zo recht omhoog duwen voor schouders ? Dat is best zwaar hoor, daar zou 14kg wel normaal zijn of niet ?

Fartman

Legacy Member
ik duw met dumbell press (schouders) toch een 24kg/dumbell

voor de chest dumbell press is dit 34kg/halter

ugh

Legacy Member
Rug

Cable Front Pulldown
  • 10 x 25kg
  • 10 x 30kg
  • 10x 35kg
  • 10x 35kg

Machine Seated Row
  • 10 x 20kg
  • 10 x 25kg
  • 10 x 30kg

Machine Seated Row Close Grip
  • 10 x 20kg
  • 10 x 25kg
  • 10 x 30kg

Normaal ging ik nog chin ups doen maar dat ging echt niet meer.

Biceps

Dumbbell Curl
  • 10 x 6kg
  • 10 x 8kg
  • 10 x 6kg (nog is 8 ging niet meer)

Hammer Curl
  • 10 x 6kg
  • 10 x 6kg
  • 10 x 6kg

Preacher Curl
  • 10 x 3kg (3kg aan elke kant + gewicht van de bar en dno hoeveel die bar weegt)
  • 10 x 5kg (5kg " " " " " )
  • 10 x 5kg (5kg " " " " " )


En dan nog:

Wrist Curl
  • 10 x 4kg
  • 10 x 6kg
  • 10 x 6kg



Dat was van vandaag, zou eigenlijk best deadlift bij moeten doen (aangezien dat hier zo wordt aangeraden) Maar er is geen plaats in mijn fitness waar dat kan denk ik.

Staat ook op DBB.com

aangezien ik pas een week een half bezig ben zijn dat zowat allemaal PR's dus daar gaak nu nog ni op beginne letten ^^

Sedinal

Legacy Member
amaai, stevig menuutje hoe hebt gij tijd om zoveel te eten? student/werken?

nog student he... ik zit int 6de middelbaar... heb 2 jaar in afrika gewoond die ik nu moet inhalen... dus ik heb genoeg speeltijden om te eten he ;)
ik maak het meestal klaar na de training s'avonds...

Gizmo_1987

Legacy Member
Vandaag een kopstoot gegeven aan mijn squatrek!
Squatrek vs gizmo: 1 - 0
kmoest bukken en die supports zaten precies aan de buitenkant van het squatrek, met mijn groot voorhoofd los derop :D
Schuine streep in mn voorhoofd :applause:

fotomateriaal! :D

Simonn

Legacy Member
@ Sedinal : Voorbeeld! :bow:


@ iedereen:


Na een half jaar getraind te hebben, terug hervallen in m'n ziek zijn.. Eetlust weg, enorm vermoeid, misselijk en de weinige kilo's spier die er bij gekomen waren terug verloren..
Ik heb echter geen zin om terug helemaal in het putje te zakken en heb besloten me morgen in te schrijven in een fitnesscenter en er voor te gaan, ziek of niet ziek. (aandoening aan de lever voor diegene die het zou interesseren)

@ Stancke : het is in de fyzix in gent, maar ik kan ook in brugge trainen, misschien eens samen trainen? Voor mij zou het toch een serieuze stimulans zijn en ik kan natuurlijk ook veel bijleren.

Stancke

Legacy Member
cclherreman zei:
@ Stancke : het is in de fyzix in gent, maar ik kan ook in brugge trainen, misschien eens samen trainen? Voor mij zou het toch een serieuze stimulans zijn en ik kan natuurlijk ook veel bijleren.

Geen probleem:) Waarom train je in Gent?

Simonn

Legacy Member
Stancke zei:
Geen probleem:) Waarom train je in Gent?

Welja ik studeer in Gent, dus als ik eens springuren heb ofzo kan ik daar ook gaan.. Nuja we zien wel hoeveel keer ik uiteindelijk in Gent of in Brugge train. Het belangrijkste is dat ik er terug aan begin..ik lijk weer op een skelet en voel me belabberd. :puke:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan