Gizmo_1987
Legacy Member
Als ge geen eetlust hebt kunt ge mss opteren voor een voedingssupplement...cclherreman zei:Welja ik studeer in Gent, dus als ik eens springuren heb ofzo kan ik daar ook gaan.. Nuja we zien wel hoeveel keer ik uiteindelijk in Gent of in Brugge train. Het belangrijkste is dat ik er terug aan begin..ik lijk weer op een skelet en voel me belabberd.![]()
Neus dicht en uitdrinken gaat wss beter dan eten als ge ziek zijt...
Een goeie mass gainer lijkt mij aan te raden? Alle, gij bepaald da natuurlijk he, maar als het is zoals ge zegt en niet deftig kunt eten dan gaat ge nooit een beer worden!!
Welke ziekte is het juist? Maat van mij heeft ziekte van crohn en gaat ook snel achteruit
Geen eten kunnen binnenhouden, eetlust weg, enzz






). 