Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmo_1987

Legacy Member
cclherreman zei:
Welja ik studeer in Gent, dus als ik eens springuren heb ofzo kan ik daar ook gaan.. Nuja we zien wel hoeveel keer ik uiteindelijk in Gent of in Brugge train. Het belangrijkste is dat ik er terug aan begin..ik lijk weer op een skelet en voel me belabberd. :puke:
Als ge geen eetlust hebt kunt ge mss opteren voor een voedingssupplement...
Neus dicht en uitdrinken gaat wss beter dan eten als ge ziek zijt...
Een goeie mass gainer lijkt mij aan te raden? Alle, gij bepaald da natuurlijk he, maar als het is zoals ge zegt en niet deftig kunt eten dan gaat ge nooit een beer worden!!
Welke ziekte is het juist? Maat van mij heeft ziekte van crohn en gaat ook snel achteruit :( Geen eten kunnen binnenhouden, eetlust weg, enzz

Simonn

Legacy Member
Het komt er op neer dat ik een vorm van geelzucht heb..ene die nooit weggaat, maar als ik er last van heb is het wel minder heftig. Iemand met geelzucht kan een jaar quasi niets doen, ik daarentegen heb gewoon periodes (zoals nu) waar ik enorm moe ben en misselijk, maar ik kan toch nog redelijk functioneren.
Ik ga eerst proberen gewoon door te bijten en echt m'n eten door m'n strot te rammen, als dat echter niet lukt breng ik wel nog een bezoekje aan de dokter..

Sedinal

Legacy Member
Thanks cclherreman ;)
het is wel jammer van u ziekte man ! Ma wel chapeau voor u doorzetten !
ik zou toch trainen in alle geval je zou dan mss geen "beer" worden maar dan toch een mooi afgetrained lichaam he :)
zolang ge het maar graag blijft doen is het goed !

herc

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Vandaag een kopstoot gegeven aan mijn squatrek!
Squatrek vs gizmo: 1 - 0
kmoest bukken en die supports zaten precies aan de buitenkant van het squatrek, met mijn groot voorhoofd los derop :D
Schuine streep in mn voorhoofd :applause:

fotomateriaal! :D

Twas eigenlijk een dom ongeluk. Toen ik uw eerste zin las dacht ik dat uwe squat niet ging gelijk ge wilde en dan uw toestel maar ne kopper had verkocht. Dat leek stoer. Nu komt ge maar over als ne sukkel eigenlijk :p

Gizmo_1987

Legacy Member
Ik ben maar een watje he :D

iemand tips voor rijst?
Met wat het best mengelen?? want droge rijst komt mn strot uit :p
liefst geen ketchup en andere sauskes :naughty:

Wesdude

Legacy Member
Klein vraagske:

Ik ben hier een voedingsschema aant lezen waaruit ik misschien wat dingen wil gebruiken maar staat voor en na de training het volgende:

3/4c glucose + 1 scoop whey

Is die 3/4 c glucose een supplement of wat is da juist?

Sedinal

Legacy Member
iemand tips voor rijst?
Met wat het best mengelen?? want droge rijst komt mn strot uit
liefst geen ketchup en andere sauskes

-pindasaus, ok veel vet ma ge hebt ni veel nodig voor de smaak en er zitte veel eiwitjes in ( of ge het nu tussen een boterham smeert of een saus van maakt krak hetzelfde...)

- 2 ajuintjes wat paprika's en een omelet in stukjes bijdoen beetje olijfolie

- bereiden in melk ? met wat honing of zoetstof alst echt moet :p

Gromme

Legacy Member
Sedinal zei:
thanks guys !
clean gebulkt met toevoeging van wat proteine(shake's)... ( nog steeds aant bulken )

ruw gezegd:

smorgens: 100gr havermoutvlokken met een banaan 500ml melk en dan nog
proteinen

10u: zakje rijst met kip ( telkens anders bereid soms met pindasaus voor de eiwitten en vetten en soms met groentjes onder )

-12u: pasta ook telkens anders bereid met vis ( zalm tonijn )

-14u: shake van platte kaas met melk en havervlokken honing en een banaan

-16u: wa kleine frullen proteine shake beetje muesli ofzo

-dan het avondeten varieert wat

na de training "3 granen" pannekoeken met eiwitten en fructose confituur

- laatste maal is platte kaas ofzo :)

En sinds hoe lang eet je zo?

Sedinal

Legacy Member
nu een maand ongeveer... 5kg erbij...(wss nog wa vant spiergeheugen haha )
maar voor de vakantie had ik ook een schema...nog iets zwaarder.. ma da was beetje overkill te veel in vet bijkomen enzo... dees is echt prima zo

( men mama denkt soms al dak aan de anabolen zit omdak op een maand wel degelijk een pak zwaarder ben geworden + reacties van maten enzo die ook wel al een verschil zien..)

M_N_M

Legacy Member
Mn cut zit er op sinds begin deze week (hing wat vast dus nu terug wa meer (clean) aant eten tpt januari/februari..; nog nie 100% tevreden maar tegen volgende zomer nog eens een cutje doen :cool:).
Kom dus van 101.5Kg, zit nu op 79Kg (bij een lengte van 1m76).

Tijdens mn cut (6 maand) heb ik altijd goed getraind (3-4x per week) en gecardiot (3-4x per week 30-45mins); ik heb wel gans die tijd niet gebencht (pijn in polsen dus vervangen door Dumbbell BP)

Vroeger (voor het cutten) kon ik 1 rep doen met 100Kg , niet echt spectaculair als "zwaargewicht" imo; vandaag heb ik mezelf eens getest omdat ik al gelezen had op DBB dat je bij een cut normaal wel wat kracht moet afstaan; results:
10x 30kg
10x 50kg
8x 65kg
-- allemaal meer als opwarming (+ test of mn polsen het wa konden verdragen) --
8x80kg
4x85kg
2x90kg
1x95kg (2e was failure, 1e ging nog vrij vlot)

Op zich lijkt het mij niet zo slecht, 5kg aan kracht "verloren" tgo 22.5Kg bodyweight, ik had erger kunnen dromen :) (+ moest ik mij daarvoor niet zo vermoeid hebben zou ik prolly nog wel de 97.5Kg gehaald hebben)

Vanaf nu terug opnemen in mn trainingschema (samen met dumbbell BP want dat vind ik eigenlijk toch ook wel een zalige oefening!)

:woohoo:

Sedinal

Legacy Member
respect gast :) zoveel kwijt ! goe gedaan :D nu de terug goe spieren kweken he ! :D

Sedinal

Legacy Member
Fuck, ik eet en ik val af... en ik EET wel degelijk. Damn.
Het hangt af van lichaamsbouw ook he (ecto,meso,endo)... tegen mij zegge ze "jij moet precies nog maar naar eten zien en je komt al bij..." ik heb dat geluk dan toch wel ^^
ik denk dat het er nu wel minder vlot gaat bij gaan ook ze..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan