Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
Morgenvroeg eerste oefeningen voor rug en biceps.

Wat kan ik daar best voor kiezen?

Gromme

Legacy Member
$mO$Ke zei:
eet je wel genoeg?heb je al je bmr berekent via die berekening van DBB?

als je wilt verzwaren moet je toch 20% boven je maximale kcal gaan eten hoor.;)

Heb het uitgerekend en kom op 2036 Kcal.

Sedinal

Legacy Member
hey thns guys... heb daar in zijn totaal een jaar en pak 3 maand over gedaan...(ik zal straks eens zien om zeker te zijn )
enja ik eet zoveel als ares ja :) hehe ^^

Aresonlyone

Legacy Member
Olééé mijn benen beginnen mooie strepen te vertonen en dat terwijl ik in bulk ben seg ;). (Zit wel nog maar aan 10-11% vet maarja.., mn gewicht gaat omhoog dus is dat voldoende hé :))
weeg al 82 en zou graag toch nog 3kg bijkomen (moet lukken ;p)
Laatste tijd zit ik hier enkel nog wat diagonaal te lezen omdat ik echt weinig tijd over heb voor pc. Trainen + school + vriendin.. en dan is mn tijd eigenlijk ver op :D.
Maar ik train dus nog altijd dus geen zorgen ;p. Gisteren sprak stancke mij zo aan om te vragen of ik nog traine :D.
Ik stop niet voor ik 70ben denk ik ;p

InStInCt900

Legacy Member
Gromme zei:
Heb het uitgerekend en kom op 2036 Kcal.


dus 20% derbij=2443kcal


dus zoal iemand hier zei op het forum,ben ff zen naam kwijt,500kcal er bij doen is ook goe.


dus als iemand dan vraagt in welke periode zit zeg je dit,BULK


;)

Fartman

Legacy Member
Vandaag schouders en triceps.

Weer enkele PR's gezet, dus dag kan niet stuk :)

Schouders

dumbbell Press
15*12kg (opwarming)
10*18kg
8*22kg
6*24kg PR

Seeted Dumbell Lateral Raises
12*10kg
8*12kg
8*14kg

Dumbell Shrugs
8*24kg
8*26kg
8*30kg
8*32kg

Barbell Shoulder Press
8*35kg
8*45kg pr (op reps)
6*50kg pr


Triceps

Skullcrusher

8*30kg
8*30kg
8*30kg

Close Grip Bench Press
8*50kg
8*50kg
8*60kg

Cable Push Down ****
8*22kg
8*22kg
8*27kg

****: ik zie soms hier grote getallen staan by sommige BB'ers, waarom is dit bij mij zo laag? machine is van technogym en heeft 1 katrol bij de overzetting, is in ieder geval zwaar!


Goeie training voor de schouders dus :)

Een tevreden man :)

jvc

Legacy Member
Cable push down verschilt van machine tot machine. In mijn gym deed ik het vroeger met 25kg ofzo en op de meeting ging het dacht ik met 50kg. Dus gewoon blijven trainen en niet kijken naar de andere ;)

MooNMaN

Legacy Member
omdat de meesten er heel hun lijf achtersmijten.
kzie da ook dikwijls in de fitness. ze staan zo heel voorovergebogen en maar op die schouders trekken en meegaan met hun rug....
ik neem daar ook niveel op zen... maar ik em dan ook smalle armkes.
37.5 @ the moment toch al nen cm bij in vergelijking met enkele weken geleden :) ma toch voor mijn lengte is da nog altijd smal... kerel waar ik mee train zijn armen meten slechts 36 en zijn armen zien er stukken breder uit:sop:. em is dan ook nen cm of 10 kleiner dan mij

ugh

Legacy Member
wat is het verschil tussen shoulder press (machine) en military press

En tussen bent over row en seated row (dat de een bent over is en de ander seated weet ik ook, maar is er een verschil qua spiergroepen of zo?

jvc

Legacy Member
ugh zei:
wat is het verschil tussen shoulder press (machine) en military press

En tussen bent over row en seated row (dat de een bent over is en de ander seated weet ik ook, maar is er een verschil qua spiergroepen of zo?

MP is moeilijker dan zo'n machine en beter imo. Je core wordt er ook sterker van :)

Fartman

Legacy Member
ja scheelt machine per machine denk ik ook

dacht dat ook al, maar wou het toch eens vragen :p

mn armen zijn nu nie direct smal, ma ze mogen veel breder ook ze :p

ze meten rond de 39cm en ik ben 1m79

InStInCt900

Legacy Member
vanacht germ op men, bek gehad vabn paar russen mietjes ze lopen dan weg,ik ha stuk of 6 whsky's binnen pffffffff :angry:

User_BELGIUM

Legacy Member
$mO$Ke zei:
vanacht germ op men, bek gehad vabn paar russen mietjes ze lopen dan weg,ik ha stuk of 6 whsky's binnen pffffffff :angry:

kziet aan u typen

(toch nie in Den Trap zekerst?)

InStInCt900

Legacy Member
nee ni in den trap,kwas wa ant zeveren tegen die gasten en plotseling zonder verwittiging ofwa,knal.nuja geschaafde elleboog aan over gehouden en voor de rest nie zo veel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan