Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

herc

Legacy Member
Die van decathlon zijn maar rommel.

Ik heb er nu gekocht van Dunlop, momenteel zeer tevreden van. Tenminste verstevigd op de plaatsen waar nodig ( itt die van decathlon ) en zijn ook veel steviger en slijtvaster. En zijn even duur, of mss nog ietske goedkoper dan die van decathlon.

Stancke

Legacy Member
Benen

Leg Press
12*80
10*120
8*140
6*190 Evenaring PR
6*190 Evenaring PR

Leg Curl
8*70
8*70
8*70
8*70

Squat (Smith)
12*56
10*66
8*76
6*86 Evenaring PR

Schouders

Dumbbell Press
8*14
8*14
8*14
8*14


Dumbbell Side Raise
12*8
10*10
8*12
6*12

Pfff, alleen maar PR's geëvenaard:( Nuja, training was minder. Had niet voldoende tijd om alle oefeningen te doen daardoor is de Leg Extension weggevallen, fuck.

Nuja, niet alle trainingen kunnen even goed zijn zeker?

LINKSKEEEEEEEE

Gromme

Legacy Member
Gromme zei:
Borst
-----

BP (toestel) :

10 X 10 Kg
8 X 20 Kg
6 X 30 Kg
6 X 35 Kg
3 X 40 Kg

Incline DP (toestel) :

10 X 10 Kg
8 X 17 Kg
6 X 20 Kg (6de rep was fail)


D. Fly

8 X 6 Kg
8 X 8 Kg
8 X 8 Kg
8 X 10 Kg

Coc :

8 X 10 Kg <- door onoplettendheid enkel 8 reps gedaan.
10 X 15 Kg <- hier 10 ipv 8 reps om vergissing recht te trekken.
6 X 20 Kg
6 X 25 Kg

Triceps
-------

Triceps Extention

10 X 4 Kg
10 X 5 Kg
10 X 6 Kg
10 X 7 Kg <- Mijn linkerarm kon de laatste rep niet meer volgen

Triceps Pulldown

10 X 10 Kg
8 X 15 Kg
6 X 20 Kg



De best geslaagde oefening is de BP (machine) maar incline daarentegen was teleurstellend.
Over de fly's ben ik wel content.

Wanneer gebruik je eigenlijk PR...kan dat bvb. op 3 setjes in één oefening waarin je beter bent geworden of...? En welke termen zijn er nog om te markeren?

Mijn triceps zijn uitermate zwak en met voornaam mijn linkerarm.



STAAT ook op ddb.

Voor de beterweter hier... :p DBB. :p

Link -> http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/gromme-s-log-130116/


Zal wel blij zijn dat ik terug met mijn partner kan trainen want nu dien bench op't machine is niet zo heel leuk, te weinig zelf controle.

Eet/drink nu

Een glas gevuld met 0.6 L vloeistof.
Bestaat uit.

Yoghurt, halfvolle melk, banaan, een pruim, 3 lepels honing, walnoten.

jvc

Legacy Member
Stancke zei:
Benen

Leg Press
12*80
10*120
8*140
6*190 Evenaring PR
6*190 Evenaring PR

Leg Curl
8*70
8*70
8*70
8*70

Squat (Smith)
12*56
10*66
8*76
6*86 Evenaring PR

Schouders

Dumbbell Press
8*14
8*14
8*14
8*14


Dumbbell Side Raise
12*8
10*10
8*12
6*12

Pfff, alleen maar PR's geëvenaard:( Nuja, training was minder. Had niet voldoende tijd om alle oefeningen te doen daardoor is de Leg Extension weggevallen, fuck.

Nuja, niet alle trainingen kunnen even goed zijn zeker?

LINKSKEEEEEEEE

Als je niet hoger probeert dan je huidige pr kun je geen pr maken hé :)

Zhao yun

Legacy Member
Gromme zei:
Borst
-----

BP (toestel) :

10 X 10 Kg
8 X 20 Kg
6 X 30 Kg
6 X 35 Kg
3 X 40 Kg

Incline DP (toestel) :

10 X 10 Kg
8 X 17 Kg
6 X 20 Kg (6de rep was fail)


D. Fly

8 X 6 Kg
8 X 8 Kg
8 X 8 Kg
8 X 10 Kg

Coc :

8 X 10 Kg <- door onoplettendheid enkel 8 reps gedaan.
10 X 15 Kg <- hier 10 ipv 8 reps om vergissing recht te trekken.
6 X 20 Kg
6 X 25 Kg

Triceps
-------

Triceps Extention

10 X 4 Kg
10 X 5 Kg
10 X 6 Kg
10 X 7 Kg <- Mijn linkerarm kon de laatste rep niet meer volgen

Triceps Pulldown

10 X 10 Kg
8 X 15 Kg
6 X 20 Kg



De best geslaagde oefening is de BP (machine) maar incline daarentegen was teleurstellend.
Over de fly's ben ik wel content.

Wanneer gebruik je eigenlijk PR...kan dat bvb. op 3 setjes in één oefening waarin je beter bent geworden of...? En welke termen zijn er nog om te markeren?

Mijn triceps zijn uitermate zwak en met voornaam mijn linkerarm.



STAAT ook op ddb.

triceps zijn zeker in orde ivgl met chest... 7 kg per dumbbell voor tricep extension is zwaarder dan 35 kg voor 6 reps op bench press imo.
Vergeet natuurlijk niet te deadliften/squatten ;)

Gromme

Legacy Member
^^, natuurlijk niet. Heb spijtig genoeg vorige week mijn 3de dag (rug, biceps) niet kunnen doen.

InStInCt900

Legacy Member
herc zei:
Die van decathlon zijn maar rommel.

Ik heb er nu gekocht van Dunlop, momenteel zeer tevreden van. Tenminste verstevigd op de plaatsen waar nodig ( itt die van decathlon ) en zijn ook veel steviger en slijtvaster. En zijn even duur, of mss nog ietske goedkoper dan die van decathlon.


waar hebde die gehaalt?;)

Sedinal

Legacy Member
ik kom van de 75 kg train een jaar en pak 2-3 maand... heb er 2 maand tussen uit geweest in de vakantie... na de vakantie stond ik op een 84/85 kg...
ben wel een pak harder aan het trainen nu ook enzo... lengte is 1m87 btw
en het 2e trainingsjaar is nog jong dus nog een pakje te gaan :)

NoizeSuppressor

Legacy Member
Ben 1m85 en ik heb altijd voetbal gespeeld op relatief hoog niveau (vierde & derde klasse) maar door blessures moeten stoppen op dat niveau.

Ik woog toen 73kg (ja wat wil je met 4x per week trainen + match). Train ondertussen 2.5j, begonnen op mijn 22, en zit nu aan 80kg. Puur natuur en in 't begin niet echt hard getraind. 't Is geen geweldig resultaat maar ik doe toch nog wat aan voetbal enzo dus loop vrij veel nog. Ben al heel tevreden, enkel blokjes is een gevecht daar ik toch wel graag veel eet :D

yourmama

Legacy Member
gisteren es weesten fitnessen in den ucon in gent, iemand die daar ervaring heeft ? is wel aanlokkelijk om me daar een abbo te nemen 275€ voor gans jaar fitness, klimmen, squash en badminton. en ge krijgt er tshirt bij ^^. nuja aangezien ik anders thuis train kan ik nooit benen trainen ( behalve squats )

alles is 3x8
benen:
extensions:
50,55,60
curls:
50,55,60
press:
80, 110,130 ( wist nie goed wat ik aankon, daarmee die sprongen)

borst:
decline barball:
65,70,75
nomal dumbell
24,26,28
normal flys
12,14,16
peckdeck voor het af te maken
45,50,50

schouders:
military pres:
35,40,40
side raises:
10,12,14
upright rows:
35,40,40

triceps:
db rear curls:
20,22,24
pushdowns, 2 handen;
20,25,30 ( 4 keer en dan fail)

biceps:
curls staand ( niet beide hande tegelijk):
14,16,18
concentration:
14,16,16
en dan nog 1 reeks met barbell maar dan wast genoeg
en buikspieren

heb de indruk dat mijn biceps een beetje achterlopen op de rest, en mijn schouders een beetje voor. of zien jullie dat anders ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan