NoizeSuppressor
Legacy Member
snoob zei:Hoezo belachelijk, das in de meeste gyms wel zo dat ge enkel daar gekochte dranken moogt nuttigenVind het maar normaal ook
jep dat is bij ons ook zo, het is hier vrij goedkoop dus vind ik dat ook normaal... Trouwens diegene die mijn gym uitbaat is Sandra Waterschoot en een schat van een vrouw! (ex miss universe bodybuilding)
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=gdg97tlj
Vind het maar normaal ook



