Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
herc zei:
Cutler! Dit steekt wel zeker Ares? :)

Staan er al ergens foto's stancke?

DBB staat vol;)

snoob zei:
Hoezo belachelijk, das in de meeste gyms wel zo dat ge enkel daar gekochte dranken moogt nuttigen :) Vind het maar normaal ook

Is inderdaad normaal. Bij ons is het ook zo alleen trek ik mij daar niets van aan.

Gromme zei:
Door tijdgebrek mijn 3de dag van de week niet kunnen benuttigen. :-( Dus deze week geen rug/biceps gedaan.

Sebiet werken nog tot 1 en morgen opstaan om 7.30 en werken tot een uur of 20.30 dus zal het er weer niet van komen.

Na 20u30? Tijd moet je maken maar ik kan het begrijpen.

PapaGanz

Legacy Member
M_N_M zei:
bij ons hangt er "gelieve geen eigen dranken te nuttigen" :)
(daar halen ze dan ook hun meeste winst uit; jaarabbo kost 200€ (indien je per maand betaalt 25€/maand incl verzekering) maar ik geef per week meer dan 5€ aan drank uit .. (1.5€ voor pro80 whey shake; 1.25€ voor water;.. )

Sja, een flesje water van 0,5L kost hier €2, en het abonnement is ook al €37/maand (met promotie & studentenkorting)..
Moest ik evenveel betalen als jou zou ik ero ok geen probleem mee hebben maar ja..

snoob

Legacy Member
Ik betaal 32 euro / maand en P.E.P. hetgeen ik drink kost hier 2,5 euro voor een halve liter, naja heb er niet veel problemen mee.

Gromme

Legacy Member
Stancke zei:
Na 20u30? Tijd moet je maken maar ik kan het begrijpen.


Je hebt gelijk maar ik heb weinig slaap en zit morgen heel de dag op de baan dus hoop ik nog energie over te hebben om s'avonds nog te gaan trainen.

Ik ga in ieder geval mijn best doen.

Sedinal

Legacy Member
ik betaal 35 in de maand eigen drank en eten mag...
als je 45 betaald heb je sauna enzo in de prijs...
ik vind wel dat eigen drank moet kunnen ... ik ben nog student he, het geld groeit niet op mijne rug ze :D

OT: ik wil nog is een meeting doen :D waar ik bij kan zijn... kheb de vorige gemist ( in antwerpen ! )

Stancke

Legacy Member
Gromme zei:
Je hebt gelijk maar ik heb weinig slaap en zit morgen heel de dag op de baan dus hoop ik nog energie over te hebben om s'avonds nog te gaan trainen.

Ik ga in ieder geval mijn best doen.

Om je nog meer te overtuigen; het is niet omdat je moe bent van te werken, dat je training slecht zal zijn, bij sommigen komt de energie pas op als ze trainen;)

Sedinal zei:
ik wil nog is een meeting doen :D waar ik bij kan zijn... kheb de vorige gemist ( in antwerpen ! )

Er komt normaal nog een 2e, tegen December.

Zhao yun

Legacy Member
Stancke zei:

Amazing chest development :love:

Btw, Cutler verdiende de Sandow niet echt imo.. Martinez, Wolf en DJ waren de top 3 imo. (spijtig, want ik ben wel cutler fan buiten zen ab thigh pose, maar dit jaar was hij niet de beste, verre van zelfs)

Zhao yun

Legacy Member
Stancke zei:

Amazing pectoral development :love:

Btw, Cutler verdiende de Sandow niet echt imo.. Martinez, Wolf en DJ waren de top 3 imo. (spijtig, want ik ben wel cutler fan buiten zen ab thigh pose, maar dit jaar was hij niet de beste, verre van zelfs)

Stancke

Legacy Member
Zhao yun zei:
Btw, Cutler verdiende de Sandow niet echt imo.. Martinez, Wolf en DJ waren de top 3 imo. (spijtig, want ik ben wel cutler fan buiten zen ab thigh pose, maar dit jaar was hij niet de beste, verre van zelfs)

Ben ook Cutler fan en hij verdiende het inderdaad niet (is ook weer teveel gezegd). Wolf heeft denk ik iedereen verrast.

Stancke

Legacy Member
DBB is m'n grootste bron, ook Bodybuilding.com

Momenteel bekijken: 24 (14 leden en 10 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
‎Stancke , ‎herc , ‎L0$t Pr0PhEt , ‎Gromme , ‎pieroxx , ‎Zhao yun , ‎Matja , ‎Sedinal , ‎massey-ferguson , ‎RonnoR , ‎NightFlyer , ‎[B!'X!R']['@(V) , ‎M_N_M , ‎EA lover


:love:

herc

Legacy Member
Stancke zei:
Ben ook Cutler fan en hij verdiende het inderdaad niet (is ook weer teveel gezegd). Wolf heeft denk ik iedereen verrast.

Yeps, net ook wat foto's gezien, maar nog geen al te goeie. Te weinig definitie op zijn benen. Vond hem er vorig jaar stuk beter bijstaan.

lammeken

Legacy Member
kheb hier een paar vragen:

1) Is het waar dat je meer spieren bijkomt als je smorgens vroeg traint dan dat je bv 's avonds traint?

2)kwas vanplan om te beginnen met serieus te dieeten ( weeg 120 kg,ben 18 jaar en 1.91m groot ,breed gebouwd dus als ik het mooi wil verwoorden :p )
maar ik vraag me dan af of ik ook niet veel spiermassa zal verliezen?En weet hier iemand tips om dit tot een minimum te beperken?

3)Kan je beter lopen/fietsen als je je beenspieren (of hoe ze ook noemen :) )
traint in de gym? (volgens mij wel,want na een training ga ik altijd harder met mn fiets dan ervoor,kan psychologisch zen natuurlek ook :) )

hoop dat jullie een antwoord weten

Stancke

Legacy Member
massey-ferguson zei:
kheb hier een paar vragen:

1) Is het waar dat je meer spieren bijkomt als je smorgens vroeg traint dan dat je bv 's avonds traint?

Normaliter niet, zou ook bullshit zijn denk ik.

massey-ferguson zei:
2)kwas vanplan om te beginnen met serieus te dieeten ( weeg 120 kg,ben 18 jaar en 1.91m groot ,breed gebouwd dus als ik het mooi wil verwoorden :p )
maar ik vraag me dan af of ik ook niet veel spiermassa zal verliezen?En weet hier iemand tips om dit tot een minimum te beperken?

Als je dik bent (excusez moi le mot) dan heb je toch zowiezo niet veel spieren en dan kan je er toch ook niet veel verliezen?

massey-ferguson zei:
3)Kan je beter lopen/fietsen als je je beenspieren (of hoe ze ook noemen :) )
traint in de gym? (volgens mij wel,want na een training ga ik altijd harder met mn fiets dan ervoor,kan psychologisch zen natuurlek ook :) )

Voor benen te trainen moet je toch niet fietsen/lopen:confused:

NoizeSuppressor

Legacy Member
massey-ferguson zei:
kheb hier een paar vragen:

1) Is het waar dat je meer spieren bijkomt als je smorgens vroeg traint dan dat je bv 's avonds traint?

2)kwas vanplan om te beginnen met serieus te dieeten ( weeg 120 kg,ben 18 jaar en 1.91m groot ,breed gebouwd dus als ik het mooi wil verwoorden :p )
maar ik vraag me dan af of ik ook niet veel spiermassa zal verliezen?En weet hier iemand tips om dit tot een minimum te beperken?

3)Kan je beter lopen/fietsen als je je beenspieren (of hoe ze ook noemen :) )
traint in de gym? (volgens mij wel,want na een training ga ik altijd harder met mn fiets dan ervoor,kan psychologisch zen natuurlek ook :) )

hoop dat jullie een antwoord weten

Leg is eerst is toe op lopen etc (fatburning, dit is zeker geen verwijt he!). En daarna aan spieropbouw doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan