Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Cutler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :love:


1.jay cutler
2.victor martinez
3.dexter jackson
4.ronnie coleman
5.dennis wolf
6.melvin anthony
7.silvio samuel
8.gustavo badell
9.johnie jackson
10.david henry


Ai, moet pijn doen voor Ronnie, dat op z'n laatste Olympia. Dennis Wolf is wel de verrassing, zag er al super uit op de prejudging.

cuda

Legacy Member
vraagje over billstar:
op da excel bestand zie ik zo bij assistance weighted situps en hypers staan, maar is het ook goed dat je soms ook weighted pullups doet in de plaats?

snoob

Legacy Member
cuda zei:
vraagje over billstar:
op da excel bestand zie ik zo bij assistance weighted situps en hypers staan, maar is het ook goed dat je soms ook weighted pullups doet in de plaats?

neeeee :)

Tsommy

Legacy Member
die manne uit da lijstje is wel extreem zenne. En da zal ook wel ni naturel zijn hé :D

snoob

Legacy Member
Vandaag naar S&S Merelbeke geweest met Locust & Lanfeust, super training en sfeer.

Deadlift
5 x 70
5 x 100
5 x 120
5 x 150
3 x 170
5 x 190 ( pr )

Deadlift van blokken ( 20 cm )
5 x 120
5 x 150
3 x 170
1 x 190
1 x 210 ( pr )

Military press
5 x 50
5 x 50
1 x 70 ( pr )

Pushpress
4 x 70 ( 1ste was die mp )
5 x 70
3 x 80 ( 3rde rep fail, 4de gelukt )
5 x 70
5 x 70
5 x 70

Curls
6 x 40 ( straight BB )
6 x 10 ( db )
6 x 12
6 x 14
6 x 16

Dislocates
10 x medium spanning
10 x zware spanning

Zalige training, gaan wrs om de 2 weken daar trainen, heel nice gerief + toffe sfeer. Dus op zondag de ene week powerliften in S&S en de andere week strongman in Ironville :).

snoob

Legacy Member
cuda zei:
oke dan
en incline bench mag je zeker wisselen met mp?

ja da wel, die hyperextentions etc hebben dus wel een bedoeling hoor. Core-strength is zeer belangrijk wil je goed squatten / deadliften, ook overhead presses heb je een sterke core voor nodig.

NoizeSuppressor

Legacy Member
herc zei:
Groot gelijk.

Een goei spuit anabole in mijne bil elken avond, doet zijn werk meer dan genoeg. Geen poederkes voor mij.

Voor mij geen erectieloos leven vriend :D

PapaGanz

Legacy Member
Belachelijk, ik kom terug van vakantie en er hangt zo'n papiertje "gelieve eigen dranken alleen in de kleedkamer te nuttigen" :ironic:

M_N_M

Legacy Member
PapaGanz zei:
Belachelijk, ik kom terug van vakantie en er hangt zo'n papiertje "gelieve eigen dranken alleen in de kleedkamer te nuttigen" :ironic:
bij ons hangt er "gelieve geen eigen dranken te nuttigen" :)
(daar halen ze dan ook hun meeste winst uit; jaarabbo kost 200€ (indien je per maand betaalt 25€/maand incl verzekering) maar ik geef per week meer dan 5€ aan drank uit .. (1.5€ voor pro80 whey shake; 1.25€ voor water;.. )

herc

Legacy Member
Stancke zei:
Cutler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :love:


1.jay cutler
2.victor martinez
3.dexter jackson
4.ronnie coleman
5.dennis wolf
6.melvin anthony
7.silvio samuel
8.gustavo badell
9.johnie jackson
10.david henry


Ai, moet pijn doen voor Ronnie, dat op z'n laatste Olympia. Dennis Wolf is wel de verrassing, zag er al super uit op de prejudging.


Cutler! Dit steekt wel zeker Ares? :)

Staan er al ergens foto's stancke?

snoob

Legacy Member
PapaGanz zei:
Belachelijk, ik kom terug van vakantie en er hangt zo'n papiertje "gelieve eigen dranken alleen in de kleedkamer te nuttigen" :ironic:

Hoezo belachelijk, das in de meeste gyms wel zo dat ge enkel daar gekochte dranken moogt nuttigen :) Vind het maar normaal ook

Gromme

Legacy Member
Door tijdgebrek mijn 3de dag van de week niet kunnen benuttigen. :-( Dus deze week geen rug/biceps gedaan.

Sebiet werken nog tot 1 en morgen opstaan om 7.30 en werken tot een uur of 20.30 dus zal het er weer niet van komen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan