Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Sedinal zei:
vandaag men eerste volkoren pannekoeken gemaakt met pure eiwitten ( 15 eiwitten) :D shit die zen dik en da weegt echt zwaar :D
beetje banaan der tusse en da smaakt wel !
ik kan kan via de bakker waar ik zaterdag werk elke keer zone zak eiwitten meenemen ( 1l ongeveer 30 eieren ) is wel handig
goe voor na de training


ah leg ne keer uit dat is interessant...

Hoe maakt ge die exact? En die pure eiwitten c'est quoi ça exact :)

Kan je die in een gewone winkel kopen?

Sedinal

Legacy Member
me pure eiwitten bedoel ik gwn het eiwit van een ei hehe :p

dus ik giet bijna de helft van da pak eiwitten in ne pot dan dat meel (4 granen pannekoekenmeel van Dr oetker - Tarwebloem, boekweitmeel, havermeel en gerstmeel )
... beetje opt gevoel een brij maken, beetje olijfolie tegen het plakken, klein scheutje melk
en dan wa ge der nog tusse wilt he
banaan, rozijnen, wa honing desnoods ge kunt er alle kanten mee uit...
wel op een zacht vuurtje bakken anders kunne ze nog te rauw zijn vanbinnen

ge kunt die eiwitjes denk ik wel kopen in bepaalde zuivelwinkels... in de gewone gb ofzo wete ik het niet

Gizmo_1987

Legacy Member
Stancke zei:
Idd, zoveel mogelijk resultaat in zo weinig mogelijk ... . Sterf!
*Blaast stof van tupperware pottekes*
*Haalt nog een biefstuk, kippewit uit de vriezer*
*Bakt nog een havermoutwafel*
*Mixed nog een bananenmilkshake (natuurlijk) ^^*
Aresstyle ftw:woohoo: Tijd om een fanlist aan te maken :unsure:

herc

Legacy Member
Aresonlyone zei:
al die beginners met hun poedertjes :)

Groot gelijk.

Een goei spuit anabole in mijne bil elken avond, doet zijn werk meer dan genoeg. Geen poederkes voor mij.

M_N_M

Legacy Member
net terug van den delhaise, heb daar nog iets prima zien liggen om 's avonds te eten zodat je niet altijd tonijn of kwark moet vreten :)

Havermoutzemelen (1.5eur/300gram).
Per 100gram:
* 17 gram eiwit
* 13 gram vet
* 0 gram koolhydraten (ideaal voor mensen id cut die savonds beter koolhydraten mijden)
* veel vezels (weet het exacte aantal nie meer en pakje ligt id auto nog :p)

Hopelijk smaakt dat wat gelijk havermout dan gaan we da nog kopen :p

antHraxx

Legacy Member
verhouding training-voeding ligt tegewoordig 1/4 tege 3/4
degoutant, fitness moet in de eerste plaatst gewoon nog plezant zijn om doen, voedsel komt daarna :P

InStInCt900

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9181266 zei:
Ik hou het voorlopig nog zonder al die poederkes, kzal het wss ook wel nooit nemen.:p Ik let nie echt op men voeding ook eigenlijk en toch zie ik al redelijke vooruitgang vergeleken met half jaar terug.

vo 3jaar bezig te zijn konde wel al veel verder staan...:unsure:

GregoryCo

Legacy Member
$mO$Ke zei:
vo 3jaar bezig te zijn konde wel al veel verder staan...:unsure:

Tis geen 3jaar e ;)
Keb nogtans als gezei da ik kweetnie oeveel gestop ben e? Int begin alsk een jaar of 16 was, dan was da nog nie echt serieus dak trainde. Ma nu sinds een jaar ofzo doeket toch wel serieus (behalve nog die 5 maanden dak nie kon trainen door operatie).

Aresonlyone

Legacy Member
20 :$


ma ik train 3 jaar é;p dus past het toch é :D
20 kaarsjes is wa veel vant goei ze:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan