Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yourmama

Legacy Member
creatine heb ik es een pot van gekocht, die is nu al over datum. Dusja zegt genoeg. Zorgt maar voor een tijdelijke verbetering. Je neemt meer water op in je spieren als je het neemt, en als je dan stopt verdwijnt het meeste van dat extra en hou je enkel extra spieren over die je hebt omdat je 85 ipv 80 kg nam bij het trainen.

eiwittenshake drink ik soms is als ik door omstandigheden teveel onder mijn behoefte zit. Maar vind dat je dan beter een blikje tonijn eet ofzo ( bijna 30 gram eiwitten per 100 gram) of eigelijk bijna alle vis, gevogelte , platte kaas ( maar ben ik zelf niet zo'n fan ben.

Producten zullen wel wat helpen, maar je zal het vooral zelf moeten doen

Stancke

Legacy Member
Vergeet vooral niet, eerst je voeding dán pas supplementen mjah....


xcvxcv;x:cv,wx;v

User_BELGIUM

Legacy Member
yuu (ja ik leef nog)

damn unif pakt veel tijd om te fitnessen weg, ben er dees week maar 1 keer toe gekomen :s

kwou nen stylo oppakken krijg ek plots wel n pijnscheut in menne onderarm zeker. ein die gaster dor zeker n kart staan lachen omdak nog gene stylo kon heffen :p

Stancke

Legacy Member
of teveel hamburgers aan het eten op de unief?:D Als je traint, train je dan nog eigenlijk goed gy?:D

Blue-Bora

Legacy Member
Heb vandaag een afpsraak in Planet Fitness in Merksem om een schema te laten opstellen en de eerste kennismaking.

Nu wou ik nog eens iets vragen daaromtrend

Moet ik al aangepaste kleding meenemen om daar aan te trekken, of worden er nog geen oefeningen gedaan vandaag?
Tis maar da ik daar ni in jeansbroek sta, want da zou een dom zicht zijn denk ik

Is er btw nog iemand die daar gaat?

sadisje

Legacy Member
Creatine helpt zeker en vast.
In combinatie met hard trainen komen er een paar kilo's spieren bij. :)

MooNMaN

Legacy Member
sadisje zei:
Creatine helpt zeker en vast.
In combinatie met hard trainen komen er een paar kilo's spieren bij. :)

paar kilo's vocht ja...
kheb vroeger nog veel creatine genomen. idd je komt gewicht bij en je staat strakker. je neemt ook iets meer gewicht. maar stop er eens mee... het meeste gaat weer mooi weg.
ik moet er echt niet meer van weten. goeie voeding is nog altijd het belangrijkste

User_BELGIUM

Legacy Member
ge moet nu ook nu zo weer nie overdrijven eh MooNMaN

creatine zorgt idd voor vochtophoping in de spieren en een boost, maar strakker staan ervan? dacht het niet. en als je het stopt druk je mssn 5kg minder dan wanneer je het wel gebruikte.

hangt er wel aan vast, dat, terwijl je het gebruikte een (grote) vooruitgang levert bij de gewichten, dus het verlies bij stoppen vergeleken met de winst is vrij relatief. ik heb er bv meer mee gewonnen dan verloren. maar dan toch gestopt met creatine, 1 omdat je het maar 6weken na elkaar mag nemen zonder pauze en 2 kosten.

@ Stancke :p

hmmmmm hamburgers, kheb er maar 1 gegeten dees week :p

van fitness, doe ik nu 1x week full body training, duurt wel zo'n 3 u, tot ik hier alles wat geregeld heb. voor de rest denk ik anders wel dat mn training nog goed in elkaar steekt. ik ga wel traag voorruit qua armkracht maar de benen gaan goed mee.


raad es wat ik vandaag op het station hoorde? :p

er ging er een zijn vet omzetten in spieren

MooNMaN

Legacy Member
ik stond toch een stuk gespierder met creatine... kwoog ook een stuk meer... maar die kilo's gingen er weer goed af toen ik er mee stopte en enkele cm omtrek ook. werkte vooral enorm demotiverend bij mij... al dat werk voor nix dacht ik zo.
daarom doe ik het niet meer... gewoon eten en trainen. en een shake als ge niet aan uw eiwitten geraakt per dag.

InStInCt900

Legacy Member
Stancke zei:
niet altijd....

En daar is SmOsKe dan met zijn New Creatine!!!:p

Mensen stop gwn met het nemen van creatine met ribose enz.

Neem Kre-alkalyn!!!
Alleen maar Plus punten aan deze crea!
-Geen oplaadfase
-Geen Vocht ophoud
-...



Review's:
-DBB
-SFNL

User_BELGIUM

Legacy Member
$mO$Ke zei:
En daar is SmOsKe dan met zijn New Creatine!!!:p

Mensen stop gwn met het nemen van creatine met ribose enz.

Neem Kre-alkalyn!!!
Alleen maar Plus punten aan deze crea!
-Geen oplaadfase
-Geen Vocht ophoud
-...



Review's:
-DBB
-SFNL

Kre-Alkalin TSJING TSJING

Aresonlyone

Legacy Member
mensen begin te eten en te trainen...al die beginners met hun poedertjes :) tsss
ohnee wacht.. dat zou mss wel eens wat inspanning kunnen zijn :o

GregoryCo

Legacy Member
Ik hou het voorlopig nog zonder al die poederkes, kzal het wss ook wel nooit nemen.:p Ik let nie echt op men voeding ook eigenlijk en toch zie ik al redelijke vooruitgang vergeleken met half jaar terug.

snoob

Legacy Member
Aresonlyone zei:
mensen begin te eten en te trainen...al die beginners met hun poedertjes :) tsss
ohnee wacht.. dat zou mss wel eens wat inspanning kunnen zijn :o

zot é :p
Hoeveel ik er nie hoor neuten over hun gebrek aan vooruitgang en dan ziede ze trainen gelijk een slak op valium.

EternalSilence

Legacy Member
fitness abbo nu al 1 week verlopen :cry:


waar gaan ik die 300€ vandaan halen :x
(moet eigen studies, trein en eten betalen)

Stancke

Legacy Member
Aresonlyone zei:
mensen begin te eten en te trainen...al die beginners met hun poedertjes :) tsss
ohnee wacht.. dat zou mss wel eens wat inspanning kunnen zijn :o

Idd, zoveel mogelijk resultaat in zo weinig mogelijk tijd éh.

Ohja, ik erger er me dood aan maar ik kan het niet negeren... Ze zijn gewoon fucking te lui om op hun voeding te letten! Ahja, want dat kost moeite!

Ik zeg niet dat ik perfect ben qua voeding, maar ik eet wel de hele dag door. Ik eet tonijn, ik eet geen chips, ik doe maximaal m'n best. Op café drink ik water en ga ik toch om de 2-3u om een broodje tonijn. Eet iedere dag wel minstens 1 broodje tonijn en ook wel 2-3 potjes tonijn van 100gr. Voor het slapen gaan neem ik m'n wheyshake (met 500ml melk) en eet ik nog 500gr kwark. Ik drink nooit cola/bier/limonade maar steevast water.

Als ik dan zie dat sommigen hier nog moeten beginnen met trainen en direct vragen 'welke supplementen neem ik het best?', daar krijg ik het schijt van!
Ja, je gaat vooruit met de (meeste) supplemenen (mass gainer, creatine, whey etc...) en iedereen staart zich blind op het woordje 'gainen' maar het is nog altijd om het trainen te doen. Sterf!

Sedinal

Legacy Member
vandaag men eerste volkoren pannekoeken gemaakt met pure eiwitten ( 15 eiwitten) :D shit die zen dik en da weegt echt zwaar :D
beetje banaan der tusse en da smaakt wel !
ik kan kan via de bakker waar ik zaterdag werk elke keer zone zak eiwitten meenemen ( 1l ongeveer 30 eieren ) is wel handig
goe voor na de training
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan