Blue-Bora
Legacy Member
Stancke zei:Foto's van alleen mensen die push-ups doen of van mensen die ook trainen?
Alles is welkom.
Heeft er trouwens iemand ervaring met "Herbalife"?
Ik zou daar een pakket willen bestellen om aan te komen, en ook nog extra eiwitten-poeder erbij combineren.
Ik zou vooral willen aankomen, en tegelijk ook makkelijk(er) spieren kweken.Maar ni op ongezonde wijze dmv allerlei "slechte" pillen te slikken ofzo.
Ik ben 1.78m en weeg 62kg, dus das iets te licht denk ik.
Ik heb vroeger wel veel geroeit en mijn armen zijn al redelijk ontwikkeld, maar wil nog wat "borstspieren" kweken.


