Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blue-Bora

Legacy Member
Stancke zei:
Foto's van alleen mensen die push-ups doen of van mensen die ook trainen?

Alles is welkom.

Heeft er trouwens iemand ervaring met "Herbalife"?

Ik zou daar een pakket willen bestellen om aan te komen, en ook nog extra eiwitten-poeder erbij combineren.


Ik zou vooral willen aankomen, en tegelijk ook makkelijk(er) spieren kweken.Maar ni op ongezonde wijze dmv allerlei "slechte" pillen te slikken ofzo.

Ik ben 1.78m en weeg 62kg, dus das iets te licht denk ik.

Ik heb vroeger wel veel geroeit en mijn armen zijn al redelijk ontwikkeld, maar wil nog wat "borstspieren" kweken.

snoob

Legacy Member
Week 1 Woensdag 26/09/07
Squat
5 x 62
5 x 77
5 x 92
5 x 92

Military press
5 x 34
5 x 40
5 x 47
5 x 54

Deadlift
1 x 180
5 x 93
5 x 111
5 x 130 tot hier pronated
5 x 150 ( mixed grip )

Sit-up
4 x 10

Easy training, was gast waarmee ksoms samen train aant deadliften, zat 180kg op de bar. Kon het niet weerstaan dus hebbek maar es gelift, was licht als fuck haha, precies 50kg. Wel situps voor deadlift gedaan zonder spanning van onderrug / buik te laten ==> Idioot harde pomp in men onderrug na deadlifts.

Gromme

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Alles is welkom.

Heeft er trouwens iemand ervaring met "Herbalife"?

Ik zou daar een pakket willen bestellen om aan te komen, en ook nog extra eiwitten-poeder erbij combineren.


Ik zou vooral willen aankomen, en tegelijk ook makkelijk(er) spieren kweken.Maar ni op ongezonde wijze dmv allerlei "slechte" pillen te slikken ofzo.

Ik ben 1.78m en weeg 62kg, dus das iets te licht denk ik.

Ik heb vroeger wel veel geroeit en mijn armen zijn al redelijk ontwikkeld, maar wil nog wat "borstspieren" kweken.

Eerst trainen. En met pompen alleen ga je niet veel uithalen.

Dus naar de gym gaan of thuis genoeg gewichten e.d. hebben. Shakes is eerder wanneer je voelt dat je niet meer groeit ofzo? Maar om daar mee te beginnen en dan nog zonder te gaan trainen.

Stancke

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Alles is welkom.

Here we go.

Ben ooit begonnen met dit shredder lichaam, de laatste en nog eentje om het af te leren... en zit nu met dit. Train 1 jaar en 9maand.

Btw, ik zou van die Herbalife shizzle ver weg blijven. Om de 1 of andere reden vind ik het bedrog.

Blue-Bora

Legacy Member
Stancke zei:
Here we go.

Ben ooit begonnen met dit shredder lichaam, de laatste en nog eentje om het af te leren... en zit nu met dit. Train 1 jaar en 9maand.

Btw, ik zou van die Herbalife shizzle ver weg blijven. Om de 1 of andere reden vind ik het bedrog.

Als ik die foto's zie dan krijg ik al enorme zin om een fitness-abbo te nemen.

ugh

Legacy Member
logje begonnen
Vooral om mijn eigen progressie te kunnen volgen, mooi bijgenomen is dat ik dan makkelijker gerichte hulp kan vragen.

Nu als iemand mij met kleine vraagjes zou willen helpen (via msn of zo) , wordt zeer geapprecieerd. Vooral om dan de juiste oefeningen per spiergroep te kiezen. (zodat ik bvb zowel voor zij als achterkant schouderss train en niet 4x voorkant (is maar voorbeeldje)).

Ben sinds verleden week woensdag begonnen.

Blue-Bora

Legacy Member
de snoob zegt me dat ik een "hardcore" fitness moet opzoeken.

Iemand een idee waarik er eentje vind rondom Antwerpen? Liefst het noorden van antwerpen (kapellen, ekeren,enz.....)

Men vriendin zou graag meegaan om zelf ook wat te trainen.

ugh

Legacy Member
Wel ja, dat was zo ongeveer het plan.
Niet om te rippen, maar khad een +/- gelijkaardig schema al wat opgesteld, en dan de spiergroepen ook maar direct verdeeld zoals gromme.
Aangezien hij ook al wat hulp had gekregen, dacht ik kan direct die hulp wat meepikken.

Wat ik me wel afvraag, hoe stel je het aantal reps vast?
Want ik zie hier bij de meesten 10x 8x 6x bvb, maar waar hou je daarvoor rekening mee?

Stancke

Legacy Member
Blue-Bora zei:
de snoob zegt me dat ik een "hardcore" fitness moet opzoeken.

Iemand een idee waarik er eentje vind rondom Antwerpen? Liefst het noorden van antwerpen (kapellen, ekeren,enz.....)

Men vriendin zou graag meegaan om zelf ook wat te trainen.

Op DBB staat er ergens een Gym-gids waar alle centra's instaan maar vind het niet direct terug... Anders eens kijken op de site van de gouden gids?

yourmama

Legacy Member
tussen de 8 en 12 train je vooral massa,
minder is gericht op kracht (4-6 ofzo ),
Meer is eerder op het lichaamsbeweging om af te vallen en te verstevigen ( 15)

dacht ik

yourmama

Legacy Member
ik train tegenwoordig voornamelijk thuis ( vroeger fitness), maar ging vandaag mee met iemand fitnessen en besloot nog es de peckdeck machine te gebruiken ( thuis enkel losse gewichten ).

nuja ik warmde nog maar op op de machine en mijn schouder trok volledig tegen. Iemand een idee hoe dit zou komen ? deed de oefening correct en verre van op mijn max

Gromme

Legacy Member
Blue-Bora zei:
de snoob zegt me dat ik een "hardcore" fitness moet opzoeken.

Iemand een idee waarik er eentje vind rondom Antwerpen? Liefst het noorden van antwerpen (kapellen, ekeren,enz.....)

Men vriendin zou graag meegaan om zelf ook wat te trainen.

Was Merksem erbij dan zou ik zeggen planet fitness.

InStInCt900

Legacy Member
en ja hoor zweten hebben we gedaan vandaag!

we hebben de beentjes es goe onder handen genomen!:angry:


maar naar het einde toe van de training begon ik wel lichtjes te draaien :crazy:




@Stancke:

Hehe,NO PAIN=NO GAIN,is echt een onliner uit het BB wereldtje hé;)



LIGHT WEIGHT BABY,LIGHT WEIGHT;)

M_N_M

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Ik zoek eigenlijk foto's van "voor" en "na" van de mensen hier, en ook hoelang ze ervoor getraint hebben.....
zie de powertraining pics thread of op dutchbodybuilding, staat er vol (wel met mensen die "echt" trainen, met wat push-ups alleen raak je helaas niet ver)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan