Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kriminal

Legacy Member
Mijn pa was vroeger immens fanatiek bodybuilder dus hier ebbek full support :)
Zal het wel niet afkunnen als ik keer voorbij zen stats vlam :p

Stancke

Legacy Member
Rug

Deadlift
8*80
8*80
6*90
5*90

Pull Down USA (bar achter de nek)
12*55
10*57.5
8*60
6*62.5

One Arm dumbbell Row
8*22
8*22
8*22
8*22

Straight Arm Pulldown
12*30
10*35
8*40
6*45

Biceps

Curl met T-bar 7*laag 7*hoog 7*volledig
7*17
7*17
7*19.5
7*19.5


Reverse Curl
8*17
8*17
8*19.5
8*19.5

Biceps Curl (machine)
6*30
6*30
6*30
6*30

One Arm Curl
12*15
10*17.5
8*20
6*22.5

+ Einde training nog 3*15 Crunches

Zo, normaal was het Borst+Triceps maar heb die Vrijdag reeds gedaan, daarom training omgewisseld.

Deadlift was wel nice, voelde goed aan ondanks failure op 90kg maar dan nog. Rug was goed getrained. Biceps volledig anders aangepakt qua oefeningen. Lekkere pump, bij de laatste oefening (One Arm Curl) de spier traag aangepakt en brandde goed:) In het vervolg wel Biceps Curl vervangen door andere oefening.

Gromme

Legacy Member
Mijn Logje van DBB hier ook even posten. Was eerste dag trainen vandaag.


Borst
-----

BP (toestel) :

10 X 10 Kg
8 X 15 Kg
6 X 20 Kg
6 X 30 Kg
2 X 40 Kg

Incline DP (toestel) :

10 X 10 Kg
8 X 15 Kg
6 X 20 Kg
2 X 30 Kg (3de was fail).

D. Fly

8 X 4 Kg
8 X 4 Kg
6 X 6 Kg
6 X 6 Kg

Coc :

10 X 10 Kg
8 X 15 Kg
6 X 20 Kg
6 X 25 Kg

Triceps
-------

Triceps Extention

10 X 5 Kg
8 X 6 Kg
6 X 7 Kg
6 X 7 Kg (Linkerarm wou deze niet meer doen)

Triceps Pulldown

10 X 15 Kg
8 X 20 Kg
6 X 20 Kg



Triceps is altijd al het zwakste punt geweest van mijn lichaam. De eerste aanwezigheid in de gym was dus eerder een fail. Maar het helpt me natuurlijk wel de gewichten volgende keer beter aan te passen. Nog tips aan de hand van deze?

DBK

Legacy Member
die tricep extension is dat zo met 1 arm of zo met beide armen? ben niet zo goed met al die namen :)

Fartman

Legacy Member
gisteren na eerste schooldag de borst en biceps getrained

Borst

dumbbell Press

15*18kg (opwarming)
8*24kg
8*28kg
8*32kg

Flat Flys
8*14kg
8*16kg
6*20kg

Weighted Dips
10*BW
10*BW+10kg
8*BW+15kg
8*BW+20kg

Upwards Cable Cross Overs (seeted)
10*20kg
8*25kg
8*27.5kg



Biceps

Hammer Curl
10*16kg
8*18kg
6*20kg

Barbell Curl (close grip)
10*30kg
10*35kg
8*40kg

Barbell Curl (wide grip)
10*30kg
10*35kg
8*40kg

tha dimi

Legacy Member
zal mijn schemake hier ook is ne keer posten he ;)

Dag1:
Borst
Bench Press
8*65kg // 12*60kg // 15*55kg

Flye
8*14kg // 12*12kg // 15*10kg

Chest Press
8*22kg // 12*20kg // 15*18kg

Dumbell Pullover
8*16kg // 12*14kg // 15*12kg

en dan doe ik nog een oefening, ma kweet ni of er ne naam voor is
ge ga op een bank ligge, ofwel plat, ofwel een klein beetje naar boven. ge neemt uw gewichten in uw handen en hou deze met uw duimen naar boven vast, naast uw lichaam en dan strek je de armen op shouderhoogte uit naar voor.

Buik
crunch/sit ups
3*55 herhaling

machine sit up
8*40kg // 12*35kg // 15*30kg

machine side turn
8*35kg // 12*30kg // 15*25kg


Dag2
Biceps
Machine Curl
8*35kg // 12*30kg // 15*25kg

Biceps Curl
8*14kg // 12*12kg // 15*10kg

Hammer Curl
8*14kg // 12*12kg // 15*10kg

EZ Bar Curl
8*30kg // 12*25kg // 15*20kg

Triceps
Rope Pulldown
8*50kg // 12*45kg // 15*40kg

Triceps PushDown
8*50kg // 12*45kg // 15*40kg

Triceps Machine press
8*60kg // 12*55kg // 15*50kg

Onderarmen
Cable Pull Down
8*35kg // 12*30kg // 15*25kg

Cable Pull Up
8*30kg // 12*25kg // 15*20kg


Dag3
Schouder(sommige oefeningen voor schouders neem ik veel minder gewicht, omdat ik tijdens de vakantie een paar keer door mn linkse schouder ben gezakt, en enorme pijnscheuten in m'n shouder heb gehad)
Upright Row (EZ Bar)
8*30kg // 12*25kg // 15*20kg

Front Raise
8*10kg // 12*8kg // 15*6kg

Side Raise
8*10kg // 12*8kg // 15*6kg

Shrugs
3*(12*24kg)

Dumbell Press
3*(12*14kg)


Rug
Machine Row
3*12*30kg

Pulldown
3*12*35kg

PullUp
3*12herhalingen

plz comment :p
miss enkele opmerkingen (of ik er oefeningen uit moet halen ofzo, of bij moet doen)

greetz

Gromme

Legacy Member
DBK zei:
die tricep extension is dat zo met 1 arm of zo met beide armen? ben niet zo goed met al die namen :)

Dumbells.
Die oefening is afwisselend met telkens één arm.

tha dimi

Legacy Member
doen ni echt benen, af en toe doen ik zo is een paar oefeningen, ma, kwenie waarom, ma doen ze gewoon nie ;)

Stancke

Legacy Member
lordfett zei:
moete eerst nog wel da groot breed bovenlichaam hebben eh

Dan nog éh

Overigens staat m'n rug nog massas stijf van gisteren te trainen, zalig. De eerste keer dat ik het voel op m'n traps:p

Stancke

Legacy Member
Aresonlyone zei:
btw.. triceps extension doe ik met 1 dumbell en 2 handen achter hoofd ipv arm per arm...

Is dat niet belastender voor je nek? Gizmo heeft die ooit eens een tijdje gedaan en heeft dan eigenlijk nog veel last van gehad van de nek.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan