Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MooNMaN

Legacy Member
is ziek zijn geen goed excuus om niet te gaan trainen??? :p

anywayz, kloop er mottig van... thuis zittend in mijne penoir en ni kunnen gaan trainen...en veel maffen.
hopelijk magk vanaf volgende week weer gaan trainen.
ik moe die 90 kg terug halen :D

Fartman

Legacy Member
heb mn uurrooster ook gehad, zal ook moeilijker worden, is mn laatste jaar, dus moet er zeker door zijn

maar we doen ons best om te gaan trainen!

maandag begint de les

thejackel

Legacy Member
Fartman zei:
heb mn uurrooster ook gehad, zal ook moeilijker worden, is mn laatste jaar, dus moet er zeker door zijn

maar we doen ons best om te gaan trainen!

maandag begint de les

Wat studeert gij? en waar?

snoob

Legacy Member
Benchpress
10 x 20
5 x 50
5 x 70
5 x 80
5 x 80
5 x 80

Military press
5 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 60

Pushpress
5 x 70
3 x 80
1 x 90
f x 100 ( juist boven hoofd )
f x 100 ( kansloos )
2 x 70

DB curl
10 x 12
10 x 12
10 x 12
10 x 10
10 x 10
10 x 10

Was maar wat geklooi, 100kg pushpress komt wel goed binnen paar weken. Ga nu terug bill starr doen, schema aangepast zodak het 8-9 weken volhou. Na dit schema is MP hopelijk 5 x 65 of 5 x 70 waarna 100kg pushpress een eitje wordt.

Dit schooljaar wordt het ook puzzelen met de trainingen :p Heb wat vriend(in)en die willen weggaan tijdens de week enzo. Ben es benieuwd haha. Kga mss een training per week minder kunnen doen maar da compenseer ik dan wel door strongman te gaan trainen de zondag.

Gizmo_1987

Legacy Member
Aresonlyone zei:
eigenlijk ga ik nu gewoon teveel trainen om nog veel op de pc te zitten ;p
+ hebk een vriendin :)
k'heb ook een vriendin :tongue:
Stancke ook om de zoveel weken :unsure:
En vandaag zit de eerste werkdag er al op :D k'wa uren is het wel nog nice

5u opstaan, eten,
6u beginnen,
8u een pauze van 7 min=eten,
10u 15min pauze=eten,
12u 7 min pauze=eten,
14u gedaan ,
14.30u thuiskomen=eten

Dan nog een warme maaltijd thuisom
18u en om
21u nog iets licht ^^

Bulk here we come :woohoo:

Fartman

Legacy Member
thejackel zei:
Wat studeert gij? en waar?

Toegepaste Informatica, Aalst

Aresonlyone zei:
eigenlijk ga ik nu gewoon teveel trainen om nog veel op de pc te zitten ;p
+ hebk een vriendin :)

ga ook veel trainen, en heb ook vriendin :)
Maar zit er nie alle dagen bij hoor (zou zot worden :p hehehe :p)

Boukreev

Legacy Member
Stancke zei:
als in: cardio:confused:

EDIT:

m'n uurrooster is wel chill, vanaf nu de Maandag en Vrijdag niet naar school :D

wa studeert gij daje ma 3 dage in de week naart school moet?

cuda

Legacy Member
ik krijg zwemmen, balsporten, groepsfitness en lichaamsoefeningen op school :D
moet ik al geen tijd besteden aan cardio in de fitness :woohoo:

jvc

Legacy Member
Fartman zei:
Rug

Cable Front Pull Down
12*45kg
8*65kg
8*70kg

Deadlift
10*50kg
8*70kg
8*90kg
6*110kg
1*135kg (evenaring pr)
F*140kg (grip kwyt)

Bent Over Row
8*50kg
8*60kg
8*70kg

Chin Ups
10* -15kg
8*-5kg
8*-5kg

Rack Pulls
10*55kg
8*75kg
8*95kg

Back Extensions
10*BW
10*BW+10KG
10*BW+10KG

Seeted Rows

10*45kg
8*55kg
8*65kg
5*85kg (pr)


3*15 buikspieroefeningen 45kg (machine)

Kortom zware rug training :)

Mss Beetje veel oefeningen, maar 2 ervan waren dan ook uitsluitend voor de onderrug :)

Spijtig van de Failure Deadlift, rug kon het zeker nog aan, grip spijtig genoeg niet, DUS onderarmen meer trainen, en eventueel straps aanschaffen :)

Zijn je rackpulls niet wat licht ivg met je deadlift?

Delirium

Legacy Member
Aresonlyone zei:
+ hebk een vriendin :)

That explains a lot :)
Mja ik post hier ook niet zo veel meer, en ik heb geen vriendin.
Maar ja, mijn leven bestaat uit werken en trainen.
En dat ietsiepietsieke tijd is vor hier eens iets te posten :)

Fartman

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
Zijn je rackpulls niet wat licht ivg met je deadlift?

was eerste keer :p

zit nog verre niet op mn maximum :p maar wou eens proberen hoe het was :) volgende keer hoger gaan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan