Phaetor
Legacy Member
400 euro voor een jaar sporto ? Wat een ripoff, wij krijgen 80 euro korting geloof ik. Dus dat komt op 320 euro, en de sportopolis in diepenbeek is echt een heel nieuw gebouw. Alleen hebben ze geen squatrek die mofo's 
en @ terror factor : een reden om te switchen is dat je met mij & noivilbo kan trainen
Lekkar hardcore ? 


en @ terror factor : een reden om te switchen is dat je met mij & noivilbo kan trainen
Lekkar hardcore ? 

=
