Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phaetor

Legacy Member
400 euro voor een jaar sporto ? Wat een ripoff, wij krijgen 80 euro korting geloof ik. Dus dat komt op 320 euro, en de sportopolis in diepenbeek is echt een heel nieuw gebouw. Alleen hebben ze geen squatrek die mofo's :(

en @ terror factor : een reden om te switchen is dat je met mij & noivilbo kan trainen :) Lekkar hardcore ? :P:D

Gromme

Legacy Member
Heb me juist een shake gemaakt van kwark, banaan & melk.... 0.5 liter. Misschien niet veel op zich maar voor iemand die dat anders nooit zou doen.

snoob

Legacy Member
Zo duur bleh, ik betaal 33 euro per maand, tis 245 euro voor een gans jaar bij ons als student. Alles is aanwezig, behalve een smith machine en daar ben ik blij om :D

InStInCt900

Legacy Member
smith machine=:evil: =:cry:


Oja,kan iemand mss soms zeggen welke snelle koolhydraten zijn en welke trage zijn en ook van de eiwitten aub.
Ik heb deze vraag al gesteld op DBB maar die beginnen dan te discusieren ipv mij antwoord te geven op men vraag



MVG

DBK

Legacy Member
sinds vandaag begonnen met mijn garagegym :cool:
twas al geleden van het 6e middelbaar dat ik powertraining heb gedaan, was wel ff wennen, heb het heel rustig aan gedaan samen met mijn pa :D

Terror Factor

Legacy Member
Phaetor zei:
400 euro voor een jaar sporto ? Wat een ripoff, wij krijgen 80 euro korting geloof ik. Dus dat komt op 320 euro, en de sportopolis in diepenbeek is echt een heel nieuw gebouw. Alleen hebben ze geen squatrek die mofo's :(

en @ terror factor : een reden om te switchen is dat je met mij & noivilbo kan trainen :) Lekkar hardcore ? :P:D

Ik heb schrik van ulle:p Nee ma, mijn achterstand is te groot, zou nogal onhandig zijn voor gewichten te veranderen enz.
En daar is ook geen squatrek? Das wel nest, das zowa het enige da ik mis op m'n fitness nu, 'k wil da schema van mark rippetoe volgen.

Aresonlyone

Legacy Member
snel traag pfff... begin gewoon al te zorgen dat je eiwitten binnekrijgt :D of die nu snel of traag zijn is echt maar detail :p

Aresonlyone

Legacy Member
mm en wij hebben op school gezien voor 3g eiwit /kg lichaamsgewicht
toch leuk zo al die uiteenlopende feitjes

Delirium

Legacy Member
Aresonlyone zei:
mm en wij hebben op school gezien voor 3g eiwit /kg lichaamsgewicht
toch leuk zo al die uiteenlopende feitjes

Heb ook eens gelezen in een boek dat het zo'n 2.5 -3 gr eiwit /kg lichaamsgewicht was als je wil bijkomen.

Terror Factor

Legacy Member
Ik had nog op een of andere site(ik denk men's health ofzo) gevonden dat 1,4-1,6g voldoende zou zijn. Ochja,zoveel te beter voor mij,daar raak ik nog redelijk goed aan, aan 3g is onmogelijk zonder echt fel op uw eten te letten. Wordt een beetje te monotoon imo.

Stancke

Legacy Member
SMa zei:
waarom zou je bij je ontbijt snelle koolhydraten nodig hebben?

Heb je het nu specifiek over snelle koolhydraten of over koolhydraten in het algemeen?

EDIT:

Overigens bijna moeten kotsen op training tijdens squat. Slechte training gehad...

Stancke

Legacy Member
Benen

Vertical Machine Press
12*80
10*120
8*140
6*160
6*180

Leg Curl
8*70
8*70
8*70
8*70

Leg Extensions (2sec. aanhouden)
6*60
9*50
8*55
8*55

Squat (Smith)
12*36
10*46
8*56
6*66

Schouders

Dumbell Press
8*16
8*16
8*16
8*16

Dumbell Front Raise
12*8
10*10
8*12
6*12

Dumbell Side Raise
12*8
10*10
8*12
6*12

Traps

Shrugs
20*20
20*20

Slechte training gehad... Ben toegekomen met buikkrampen en het werd er steeds erger op. Ben begonnen met Vertical Machine Press en damn, m'n benen zagen er dik uit achteraf. 1rep meer zou waarschijnlijk fataal zijn afgelopen, die oefening was super en het gewicht ook. Voelde me wat mottig tijdens training, dat uitte zich in een verschrikkelijke Squat. Bij de laatste set bijna moeten overgegeven, 1rep meer zou geresulteerd hebben in een kotspartij... Had halfweg zin om te stoppen maar uiteindelijk toch doorgezet. Leg Curl voelde perfect aan, voel nu al dat ze stijf zullen staan morgen:D Ging normaal ook nog m'n kuiten doen maar pfff, voelde me gewoon slecht. Traps als laatste getrained maar het ook vlug opgegeven. Vrijdag volgende training, Biceps en Rug.

Terror Factor

Legacy Member
Genoeg gegeten voor de training? Ik heb een keer moeten kotsen, leuk was anders :/

Stancke

Legacy Member
Ja, heb niet anders gegeten dan anders. Avondeten gehad, dan potje tonijn erachter en iets later dan 30min gaan trainen.

Gromme

Legacy Member
Iemand die graag op msn zou willen komen. Altijd leuk als je een direct iemand hebt om erover mee te praten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan