Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Foto's offcourse![]()
https://www.beyondgaming.be/forumsWilmer zei:Mss een dom vraagske maar kom: hoeveel sit-ups zou ik best per dag doen om mooie buikspieren te krijgen? Liefst met een snel zichtbaar resultaat
Ik ben redelijk mager, dus kmoet nie eerst wa vet wegkrijgen ofzo![]()
Wilmer zei:Mss een dom vraagske maar kom: hoeveel sit-ups zou ik best per dag doen om mooie buikspieren te krijgen? Liefst met een snel zichtbaar resultaat
Ik ben redelijk mager, dus kmoet nie eerst wa vet wegkrijgen ofzo![]()
Gromme zei:Ik moet de mensen naar de blog trekken, niet wegjagen natuurlijk.
Misschien ook omtrek en dergelijk?
Met foto's kan je ongeloofelijk goed vergelijken. Je zal er zeker niemand mee wegjagen, eerder aantrekken. Ik zal allesinds je log volgen 
Wilmer zei:Mss een dom vraagske maar kom: hoeveel sit-ups zou ik best per dag doen om mooie buikspieren te krijgen? Liefst met een snel zichtbaar resultaat
Ik ben redelijk mager, dus kmoet nie eerst wa vet wegkrijgen ofzo![]()
Stancke zei:Nee, niet noodzakelijkMet foto's kan je ongeloofelijk goed vergelijken. Je zal er zeker niemand mee wegjagen, eerder aantrekken. Ik zal allesinds je log volgen
![]()
Maar ik geraak dus niet op DBB.is 50 ook goed?Stancke zei:Tot je doodvalt, letterlijk dan
kben ook nie graatmager é, gewoon weinig vetGromme zei:Imo is mager zijn met wat buikspieren niet echt mooi.

Wilmer zei:@Mixana: merci voor de link
is 50 ook goed?
kben ook nie graatmager é, gewoon weinig vet![]()
Stancke zei:Ben nieuwe log begonnen overigens:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/uber1337tr41ningslog-teh-beefed-monster-stanckahh-129697/
Phaetor zei:Kzou de naam van je thread toch maar veranderen als ge ietwat serieus genomen wilt worden.
http://forum.body-fitness.nl/default.aspx? hier kun je ook een log startenGromme zei:Mijn eerste volger.Maar ik geraak dus niet op DBB.
Misschien een andere (blog)-site gebruiken dan maar.
volgende maand mss ook eens een logje beginnenTerror Factor zei:The man has got a point.
(btw,phaetor, ge traint in diepenbeek he? Hoeveel kost da per jaar, en krijge studenten van de phl ook korting? anders ga ik vanaf januari daar trainen)
)
Daar moet wat meer hardcore volk komen ipv al die sukkels die niks weten van voeding of trainen en zo halve rom's benchen etc oh god 
Nee, toegepaste informatica, maar ik dacht dat sportopolis heel goedkoop was voor studentencuda zei:http://forum.body-fitness.nl/default.aspx? hier kun je ook een log starten
maar normaalgezien zou dbb nu wel moeten werken
volgende maand mss ook eens een logje beginnen
ps: terror factor: phl? diepenbeek? ga je mss architectuur studeren?
Phaetor zei:Ja, elke school/unief heeft wel één of andere korting bij de sportopolis. (Voor unief is dat met korting 320 euro geloof ik voor een jaar, maar je hebt daar wel ook sauna enzo)
Je moet zeker mee komen trainenDaar moet wat meer hardcore volk komen ipv al die sukkels die niks weten van voeding of trainen en zo halve rom's benchen etc oh god
![]()
Terror Factor zei:Nee, toegepaste informatica, maar ik dacht dat sportopolis heel goedkoop was voor studenten
Hardcore is enkel maar voor muziek, qua trainen is het nog gene vette, but I'm planning to work on that!
Was er geen fitness van in de 100€ voor een jaar? Ik betaal hier in Nieuwerkerken ook "maar" 300€, dus dan heb ik niet echt een reden om te veranderen, op de betere openingsuren na dan(maar die spelen niet echt een rol als ik na school zou gaan).