Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wilmer

Legacy Member
Mss een dom vraagske maar kom: hoeveel sit-ups zou ik best per dag doen om mooie buikspieren te krijgen? Liefst met een snel zichtbaar resultaat :p
Ik ben redelijk mager, dus kmoet nie eerst wa vet wegkrijgen ofzo :)

Stancke

Legacy Member
Wilmer zei:
Mss een dom vraagske maar kom: hoeveel sit-ups zou ik best per dag doen om mooie buikspieren te krijgen? Liefst met een snel zichtbaar resultaat :p
Ik ben redelijk mager, dus kmoet nie eerst wa vet wegkrijgen ofzo :)

Tot je doodvalt, letterlijk dan

Gromme zei:
Ik moet de mensen naar de blog trekken, niet wegjagen natuurlijk.

Misschien ook omtrek en dergelijk?

Nee, niet noodzakelijk:) Met foto's kan je ongeloofelijk goed vergelijken. Je zal er zeker niemand mee wegjagen, eerder aantrekken. Ik zal allesinds je log volgen ;)

Gromme

Legacy Member
Wilmer zei:
Mss een dom vraagske maar kom: hoeveel sit-ups zou ik best per dag doen om mooie buikspieren te krijgen? Liefst met een snel zichtbaar resultaat :p
Ik ben redelijk mager, dus kmoet nie eerst wa vet wegkrijgen ofzo :)

Imo is mager zijn met wat buikspieren niet echt mooi.

Gromme

Legacy Member
Stancke zei:
Nee, niet noodzakelijk:) Met foto's kan je ongeloofelijk goed vergelijken. Je zal er zeker niemand mee wegjagen, eerder aantrekken. Ik zal allesinds je log volgen ;)


Mijn eerste volger. :-) Maar ik geraak dus niet op DBB.
Misschien een andere (blog)-site gebruiken dan maar.

Stancke

Legacy Member
Die benen zijn al niet niets! Borst komt er ook al goed door. Blijven trainen :)

Gromme

Legacy Member
Misschien een domme vraag. Maar als ik foto's neem hoe moet ik er dan op staan? Ontspannen of opgespannen spieren? Niet dat je veel opgespannen spieren zal zien.

Terror Factor

Legacy Member
Phaetor zei:
Kzou de naam van je thread toch maar veranderen als ge ietwat serieus genomen wilt worden.

The man has got a point.

(btw,phaetor, ge traint in diepenbeek he? Hoeveel kost da per jaar, en krijge studenten van de phl ook korting? anders ga ik vanaf januari daar trainen)

Phaetor

Legacy Member
Terror Factor zei:
The man has got a point.

(btw,phaetor, ge traint in diepenbeek he? Hoeveel kost da per jaar, en krijge studenten van de phl ook korting? anders ga ik vanaf januari daar trainen)

Ja, elke school/unief heeft wel één of andere korting bij de sportopolis. (Voor unief is dat met korting 320 euro geloof ik voor een jaar, maar je hebt daar wel ook sauna enzo :D)
Je moet zeker mee komen trainen :) Daar moet wat meer hardcore volk komen ipv al die sukkels die niks weten van voeding of trainen en zo halve rom's benchen etc oh god :D

Terror Factor

Legacy Member
cuda zei:
http://forum.body-fitness.nl/default.aspx? hier kun je ook een log starten


maar normaalgezien zou dbb nu wel moeten werken
:unsure:volgende maand mss ook eens een logje beginnen

ps: terror factor: phl? diepenbeek? ga je mss architectuur studeren?
Nee, toegepaste informatica, maar ik dacht dat sportopolis heel goedkoop was voor studenten

Phaetor zei:
Ja, elke school/unief heeft wel één of andere korting bij de sportopolis. (Voor unief is dat met korting 320 euro geloof ik voor een jaar, maar je hebt daar wel ook sauna enzo :D)
Je moet zeker mee komen trainen :) Daar moet wat meer hardcore volk komen ipv al die sukkels die niks weten van voeding of trainen en zo halve rom's benchen etc oh god :D

Hardcore is enkel maar voor muziek, qua trainen is het nog gene vette, but I'm planning to work on that!

Was er geen fitness van in de 100€ voor een jaar? Ik betaal hier in Nieuwerkerken ook "maar" 300€, dus dan heb ik niet echt een reden om te veranderen, op de betere openingsuren na dan(maar die spelen niet echt een rol als ik na school zou gaan).

Gizmo_1987

Legacy Member
Opgestaan en een biefstuk gebakken :woohoo:
m'n tetten zijn nog stijf van maandag met nieuw programma te trainen :D

thejackel

Legacy Member
Terror Factor zei:
Nee, toegepaste informatica, maar ik dacht dat sportopolis heel goedkoop was voor studenten



Hardcore is enkel maar voor muziek, qua trainen is het nog gene vette, but I'm planning to work on that!

Was er geen fitness van in de 100€ voor een jaar? Ik betaal hier in Nieuwerkerken ook "maar" 300€, dus dan heb ik niet echt een reden om te veranderen, op de betere openingsuren na dan(maar die spelen niet echt een rol als ik na school zou gaan).


Ik train momenteel ook in de sportopolis (tegenwoordig noemt dat healthcity maar kom) en ik moet daar als student rond de 400€ betalen. dat is wel bij de sportopolis in Leuven. er zijn plaatsen waar het goedkoper is maar daar is het materiaal niet beter dus ik blijf daar trainen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan