Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terror Factor

Legacy Member
Stancke zei:
Ja, heb niet anders gegeten dan anders. Avondeten gehad, dan potje tonijn erachter en iets later dan 30min gaan trainen.
Te weinig geslapen misschien? Nuja,volgende keer beter he :D

Stancke

Legacy Member
Ja, belangrijk om de morgen hoog te beginnen in Kh. Mja, snel of traag, het is zoals Ares zegt, je mag al blij zijn als je voldoende Kh/Eiwitten haalt per dag.

InStInCt900

Legacy Member
's morgens neem ik een Whey shake en Havermout;)

dus denk niet dat je me de les moet spellen wat ik moet eten he:D


wou alleen es:-Vbtjes weten van Snelle koolhydraten vb.banaan
-Vbjtes van Trage koolhydraten.

en wat het best is om voor en na de training te eten,ze zegn voor trage en na snelle,maar ja..:ironic: als je niet weet wat snelle zijn en trage:unsure:

snoob

Legacy Member
Benchpress
10 x bar (20)
10 x 50
5 x 70
5 x 80
5 x 90 ( pr )
1 x 100
5 x 80
5 x 80
5 x 80

Squat
5 x 50
5 x 70
5 x 100
5 x 120
5 x 140 ( pr )

Speed Deadlift
5 x 70
5 x 100
5 x 120
3 x 150
2 x 170

Korte training, benchpress ging heel goed, nieuw PR van 85kg x 5 naar 90kg x 5, heel tevreden. Squat deed PIJN lol, men traps zijn nog gans stijf van die rackpulls, de 50kg deed al zeer toen ik de bar in men nek legde lol. Maar die pijn heeft me gepushed om die 5 x 140kg te squatten haha :D Ik begin te draaien na 3 x 140kg maar kheb dan maar ff doorgebeten. Men gezicht was nog nooit zo rood denk ik. Volgende week starten we met 3rde cyclus van Bill Starr, nog steeds intermediate. Kdoe dit vooral om men squat terug te sterken aangezien ik nu prolly 160kg niet of heel moeizaam omhoog krijg. Balen, maar komt in orde

NightFlyer

Legacy Member
$mO$Ke zei:
's morgens neem ik een Whey shake en Havermout;)

dus denk niet dat je me de les moet spellen wat ik moet eten he:D


wou alleen es:-Vbtjes weten van Snelle koolhydraten vb.banaan
-Vbjtes van Trage koolhydraten.

en wat het best is om voor en na de training te eten,ze zegn voor trage en na snelle,maar ja..:ironic: als je niet weet wat snelle zijn en trage:unsure:

Ik weet dat bruine rijst trage zijn. En witte spaghetti zijn snelle. :p

M_N_M

Legacy Member
Delirium zei:
Havermout zijn ook snelle koolhydraten, meende ik
havermout zit vol met complexe koolhydraten en complexe koolhydraten worden geleidelijk aan afgegeven => trage :wtf:

M_N_M

Legacy Member
mja vraag mij eigenlijk af waarom jullie snelle koolhydraten willen? Trage zijn veel beter (tenzij je wat extra energie wilt net voor een training ofzo..) maar gewoon overdag zou ik toch de snelle koolhydraten laten voor wat ze zijn.

Van snelle koolhydraten krijg je snel energie maar dat zakt dan ook terug snel waardoor je sneller honger hebt, flauwtes,...

Kemblin

Legacy Member
Langzame koolhydraten vind je in: granen, bonen, bruin brood, rauwkost, groenten, rijst, aardappelen, pasta, e.d

De snelle koolhydraten vind je in makkelijk verteerbare (bewerkte) voeding. Voorbeelden hiervan zijn: sportdranken, vruchtensap (evt. met zoetstof) en fruit. Andere voorbeelden van snelle koolhydraten, zoals snoepgoed, cake en gebak, of geraffineerde suikers van elke soort (slechte koolhydraten)

Delirium

Legacy Member
M_N_M zei:
mja vraag mij eigenlijk af waarom jullie snelle koolhydraten willen? Trage zijn veel beter (tenzij je wat extra energie wilt net voor een training ofzo..)

Daarvoor lijkt het mij idd ook 'tbeste voor, beetje snelle KHD (=koolhydraten :p) voor of tijdens de training.
Altijd goe, beetje extra energie voor een repke of 2 er meer uit te halen zeker :p

InStInCt900

Legacy Member
Kemblin zei:
Langzame koolhydraten vind je in: granen, bonen, bruin brood, rauwkost, groenten, rijst, aardappelen, pasta, e.d


De snelle koolhydraten vind je in makkelijk verteerbare (bewerkte) voeding. Voorbeelden hiervan zijn: sportdranken, vruchtensap (evt. met zoetstof) en fruit. Andere voorbeelden van snelle koolhydraten, zoals snoepgoed, cake en gebak, of geraffineerde suikers van elke soort (slechte koolhydraten)

Thnx!

Delirium zei:
Daarvoor lijkt het mij idd ook 'tbeste voor, beetje snelle KHD (=koolhydraten :p) voor of tijdens de training.
Altijd goe, beetje extra energie voor een repke of 2 er meer uit te halen zeker :p

Thnx,zal es die links checken;)

Fartman

Legacy Member
Rug

Cable Front Pull Down
12*45kg
8*65kg
8*70kg

Deadlift
10*50kg
8*70kg
8*90kg
6*110kg
1*135kg (evenaring pr)
F*140kg (grip kwyt)

Bent Over Row
8*50kg
8*60kg
8*70kg

Chin Ups
10* -15kg
8*-5kg
8*-5kg

Rack Pulls
10*55kg
8*75kg
8*95kg

Back Extensions
10*BW
10*BW+10KG
10*BW+10KG

Seeted Rows

10*45kg
8*55kg
8*65kg
5*85kg (pr)


3*15 buikspieroefeningen 45kg (machine)

Kortom zware rug training :)

Mss Beetje veel oefeningen, maar 2 ervan waren dan ook uitsluitend voor de onderrug :)

Spijtig van de Failure Deadlift, rug kon het zeker nog aan, grip spijtig genoeg niet, DUS onderarmen meer trainen, en eventueel straps aanschaffen :)

Fartman

Legacy Member
Borst

dumbbell Press
15*12kg (opwarming)
10*22kg
10*26kg
8*30kg

Cable Incline Fly
8*20kg
8*25kg
8*27kg

Incline Bench Press

8*60kg
8*65kg
8*65kg

Machine Flys
8*45kg
8*55kg
8*60kg

Weighted Dips
15* BW
10*BW+10kg
8*BW+20kg


Als afsluiter nog wat Grip training gedaan, onderarmen wat versterken zodat mn deadlift omhoog kan

Pronated Grip
55kg = 30seconden
85kg = 30seconden
105kg = 25seconden

Tussendoor wat buikspieroefeningen op de Ab-machine (3*15*35kg)



ps: is het hier dood??? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan