Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aresonlyone

Legacy Member
Fartman zei:
Dat is by iedereen anders, sommige groeien op langere reeksen, sommige op zwaardere gewichten, ...

Is voor elke spier zelf anders, de ene bodybuilder bencht nooit meer dan 85kg, maar doet reeksen van 15-20, traag en hard, de andere doet setjes van 5 met 180kg en groeit daardoor beter

Moet jezelf voor je eigen ondervinden vind ik

Spelen met je schema/gewichten/setjes

helaas moet ik je ongelijk geven, de samenstelling van de spieren is bij iedereen ongeveer gelijk toch hoor, je kan mss wel zeggen dat de ene beter groeit bij 11 reps en de andere bij 12 maar in theorie (zijn onderzoeken naar gedaan) groeien de fasttwichvezels best bij 12reps

Fartman

Legacy Member
ja da kan zijn ares, maar theorie is niet altyd evenredig met praktijk he :)

bij het grootste deel van de bodybuidlers zal deze theorie wel kloppen, maar heb toch al van enkele gehoord dat ze betere progressie maken met lichtere gewichten.

Maar by de meesten onder ons zal de theorie wel het dichtste by de praktyk aanleunen :)

Sedinal

Legacy Member
Ge moet gewoon afwisselen ja.... u lichaam laten schrikken.. de ene keer echt mega hard trainen, de andere keer wat lichter gewicht en meer herh. zelf ook wat aanvoelen he ... ik haat da da ze comments geven hoewel ge u lichaam gewoon moet leren kennen en zien hoe het voor u het beste aanvoeld

snoob

Legacy Member
Miljaar men rug ligt gans in de prak haha :D Super veel spierpijn in men erectors en traps. :oink:

TitaTovenaartje

Legacy Member
ja ok, dacht ik ergens wel.
Maar wat moet je dan laten?
Of is dit echt specifiek als je traint (fitness, lopen, fietsen,...)?

Gromme

Legacy Member
Vanaf maandag aanstaande ga ik weer de gym induiken. Dit eigenlijk omwille van meerdere oorzaken. Eerst & vooral weeg ik normaal gezien 74/75 kg @ 1m91 maar ben serieus afgevallen waardoor ik er nu nog maar een gemiddelde van 65 kg aan over houd.

Ik ga ook een blog opstarten waarop ik alle nodige informatie zal zetten. Dus hierbij zoek ik de goede blog-site. Wat zou ik erop zetten als beginblog qua informatie?

De gym waar ik ga is waar ik ervoor al ben geweest nmlk. Planet Fitness.

Korte inleiding over mezelf.

Ik ben 24 jaar oud.
Lengte : 1m91
Gewicht : 65 kg

Wat kan ik nog meer zeggen bij mijn beginblog als vitale informatie?

Een blog wil ik om meerdere redenen opstarten. Eerst en vooral om mezelf te zien vorderen en dat andere dat mee kunnen opvolgen. Ten tweede als een soort van extra motivatie. Ten derde, zodat ik reacties kan ontvangen en dat ik zo bij kan leren en ook mijn schema's en dergelijke kan verfijnen.

Gromme

Legacy Member
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Kijk of de instellingen van uw Internet-verbinding worden gedetecteerd. U kunt Microsoft Windows zo instellen dat uw netwerk wordt onderzocht en dat de instellingen van uw netwerkverbinding automatisch worden gedetecteerd (als uw netwerkbeheerder deze instelling heeft ingeschakeld).
Klik op menu Extra en vervolgens op Internet-opties.
Klik op tabblad Verbindingen op LAN-instellingen.
Selecteer Instellingen van Internet Explorer automatisch overnemen en klik vervolgens op OK.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.



Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer

snoob

Legacy Member
probeer es firefox, kan aan uw ISP liggen, alst dan nie gaat probeer es een gratis DNSserver te gebruiken ipv die autoshit van uw ISP

Fartman

Legacy Member
vandaag squat record gebroken, 115kg totaal. Schrijf de rest vanavond wel op, moet nu by vriendin :)

Heb een vraagje, hoe hoog moet de 'box' zijn by box squat?

Stancke

Legacy Member
Gromme zei:
Vanaf maandag aanstaande ga ik weer de gym induiken. Dit eigenlijk omwille van meerdere oorzaken. Eerst & vooral weeg ik normaal gezien 74/75 kg @ 1m91 maar ben serieus afgevallen waardoor ik er nu nog maar een gemiddelde van 65 kg aan over houd.

Ik ga ook een blog opstarten waarop ik alle nodige informatie zal zetten. Dus hierbij zoek ik de goede blog-site. Wat zou ik erop zetten als beginblog qua informatie?

De gym waar ik ga is waar ik ervoor al ben geweest nmlk. Planet Fitness.

Korte inleiding over mezelf.

Ik ben 24 jaar oud.
Lengte : 1m91
Gewicht : 65 kg

Wat kan ik nog meer zeggen bij mijn beginblog als vitale informatie?

Een blog wil ik om meerdere redenen opstarten. Eerst en vooral om mezelf te zien vorderen en dat andere dat mee kunnen opvolgen. Ten tweede als een soort van extra motivatie. Ten derde, zodat ik reacties kan ontvangen en dat ik zo bij kan leren en ook mijn schema's en dergelijke kan verfijnen.

Foto's offcourse:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan