Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M_N_M

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
De pijn komt meestal achteraf. Ik heb bijna iedere dag pijn aan mn knieen maar tijdens oefeningen voel ik nooit iets. Ik zou toch stoppen met die heel zware leg extensions.
bij mij ook, vooral in benen/kuiten dan, op de dag zelf voel ik niets maar day after, arrrggh... :D

Hebben jullie dat ook met het bovenlichaam? Over het algemeen heb ik daar niets van last!

jvc

Legacy Member
M_N_M zei:
bij mij ook, vooral in benen/kuiten dan, op de dag zelf voel ik niets maar day after, arrrggh... :D

Hebben jullie dat ook met het bovenlichaam? Over het algemeen heb ik daar niets van last!

Heb je het nu over stijf zijn of over pijn?

M_N_M

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
Heb je het nu over stijf zijn of over pijn?
stijf zijn (ook wel wat pijnlijk) maar jullie zitten blijkbaar echt bezig over "pijn", mislezen sorry :$
Anyhow, hebben jullie dat ook? Train benen nu wel al lang en toch blijft dat daar :p

jvc

Legacy Member
M_N_M zei:
stijf zijn (ook wel wat pijnlijk) maar jullie zitten blijkbaar echt bezig over "pijn", mislezen sorry :$
Anyhow, hebben jullie dat ook? Train benen nu wel al lang en toch blijft dat daar :p

Als ik een eindje niemeer gesquat/gedeadlift/gepowercleand heb dan voel ik het wel de dagen erna maar de volgende weken heb ik dat niet meer. Dat verschilt van persoon tot persoon.

SMa

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
De pijn komt meestal achteraf. Ik heb bijna iedere dag pijn aan mn knieen maar tijdens oefeningen voel ik nooit iets. Ik zou toch stoppen met die heel zware leg extensions.
pijn aan de gewrichten zelf is altijd op het moment zelf (allee, bij mij toch... de rest is spier"pijn" :p)

jvc

Legacy Member
SMa zei:
pijn aan de gewrichten zelf is altijd op het moment zelf (allee, bij mij toch... de rest is spier"pijn" :p)

Ik bedoelde meer de pijn dat je kan oplopen na te forceren, knieen zijn zeer fragiel en als je die kapot maakt heb je het lang zitten.

Gromme

Legacy Member
Wie Beauty & The Nerd laatst heeft gezien, weet hoe ik eruit wil zien.

Als die kerel in zijne kilt, dat vindik nu eens echt een prachtig lichaam maar niet overdreven. Net zoals die mannen van dat reclamefilmpje van... (heum)... die whiskey.

SideShow

Legacy Member
gromme
zijt ge ook een meter negentig ? :p indien ja, dan nog bruin worden (zonnebank?) uw haar laten groeien, en fitnessen he ;) owja en liefst een stoppelbaardje ofzo, dan gaat ge nogal vrouwtjes kunnen versieren zenne, hoho :ironic: n/o hoor :p

|Kiara|

Legacy Member
Kunnen jullie me wat raad geven bij de aankoop van een crosstrainer? Of zit ik daarvoor verkeerd hier?

Ik heb er drie op het oog, maar kan maar niet beslissen...

YoSHi

Legacy Member
Gvd eh, ist weer van da ja? :(
Het is dus weer hetzelfde probleem als een paar maand geleden eh.. Kan ineens nie meer op DBB... Had toen alles geprobeert (nieuwste IE, Firefox, firewall/virusscanner af, settings gecheckt, cookies gedelete, enz enz...) Uiteindelijk een format c gedaan met een nieuwe OS geinstalleerd en dan ging het wel weer \o/

Maar kwil da nu nie weer doen.. Iemand ENIG idee hoe ik dees kan oplossen? 't is dus alleen met die site eh...

|Kiara|

Legacy Member
Ik heb deze besteld bij Helisports. Maar levertijd bedraagt 5 weken, en zolang wil ik eigenlijk niet wachten:

http://www.helisports.nl/crosstrainers/Infiniti-X885-Crosstrainer.html

Deze kost iets minder, maar heeft eigenlijk een paar extra functies:

- User settings
- Lichaamsvetmeting
- BMI Index

http://www.helisports.nl/crosstrainers/Infiniti-X785-Crosstrainer.html

En de laatste staat in Decathlon. Komt met thuislevering even duur uit:

http://www.all4fitness.nl/product_info.php?products_id=818&osCsid=4cd7f9e4ba99b6b1096e40911c03a5dd



Momenteel leun ik naar de laatste omdat die opklapbaar is, ik de andere toestellen niet met mijn eigen ogen gezien heb, en ik deze volgende week kan hebben.

Maar als die andere toestellen echt beter zijn is het misschien slimmer om te wachten.

Ik weet het dus echt niet..

M_N_M

Legacy Member
zou voor die extra functies als "BMI" of "vetmeting" iig ni meer betalen; BMI kan je zelf makkelijk berekenen en vetmeting via een electrisch ding klopt langs geen kanten.

Hartslagmeting lijkt mij wel handig om te hebben.

|Kiara|

Legacy Member
Oki thanks... dan gaat het nog tussen nummer 1 & 3.

Is de eerste de moeite om 5 lange weken op te wachten? Of is de derde evengoed?

Bij de eerste wordt er ook met een drummagneet gewerkt ipv een vliegwiel. Is dat een groot verschil? Ben hier echt een leek in.

snoob

Legacy Member
Benchpress
10 x 20
6 x 60
4 x 80
3 x 80
3 x 80
2 x 90 ( pr )
1 x 100 ( evenaring 1RM )
5 x 100 ( 20 cm van borst )

Boxsquat
5 x 20
5 x 50
5 x 70
5 x 100
5 x 120 ( pr )

Squat
5 x 50
5 x 70
5 x 100
5 x 120

Rackpulls
5 x 50
5 x 70
5 x 100
5 x 120
5 x 150
5 x 170
5 x 200 ( vanaf hier straps )
5 x 220
5 x 250 ( pr )

Deadlift
5 x 70
5 x 100
5 x 120
3 x 150
2 x 170 ( vanaf hier straps )
1 x 200
1 x 205 ( pr )
2 x 170 ( zonder straps )
4 x 150

Powershrug
5 x 200
5 x 205 ( pr )

Powerclean
5 x 50
5 x 50
5 x 70

Military Press /Pushpress
10 x 50 ( na 5 reps terug op grond gelegd, direct powerclean en 5 x MP )
5 x 70 ( PP )

Ging goed vandaag, voelde dat ik op alles nog wat overhad, volgende week naar 2 x 100kg benchpress werken of 3-4 x 90kg. Deadlift moet naar 210kg, ga wel nog terug wat aan men squat werken. Die begint terug te vallen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan