Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SMa

Legacy Member
Cartek zei:
zucht, niet iedereen heeft luciferstokskes van nature uit he.
mensen met benen waaraan een goede laag vet hangt bestaan ook ja, daar heb je zeker gelijk in
maar ikzelf ken toch niemand die geboren is met mooi gespierde benen

lordfett

Legacy Member
heb geprobeerd om mij een full body schema samen te stellen.

Maandag
squat 5x5
Benchpress 3x8
t-bar rows 3x8
Military press 3x8
Dips 3x8
Ez curls 3x8

woensdag
Deadlift 5x5
Romanian deadlift 3x8
Chins 3x8
Incline benchpress 3x8
Barbell shrugs 3x8
Standing calf raises 3x15

vrijdag
Front squat 3x5
Bor 3x8
Military press 3x8
Close grip Benchpress 3x8
Glute Ham Raise 3x8
Dumbbell preacher curls 3x8

iemand aanmerkingen?

Sedinal

Legacy Member
Citaat:
Origineel gepost door Aresonlyone
btw.. triceps extension doe ik met 1 dumbell en 2 handen achter hoofd ipv arm per arm...
Is dat niet belastender voor je nek? Gizmo heeft die ooit eens een tijdje gedaan en heeft dan eigenlijk nog veel last van gehad van de nek.

als ge iets voelt in uwe nek denk ik wel da ge iets zwaar verkeerd aant doen zijt :D

jvc

Legacy Member
lordfett zei:
heb geprobeerd om mij een full body schema samen te stellen.

Maandag
squat 5x5
Benchpress 3x8
t-bar rows 3x8
Military press 3x8
Dips 3x8
Ez curls 3x8

woensdag
Deadlift 5x5
Romanian deadlift 3x8
Chins 3x8
Incline benchpress 3x8
Barbell shrugs 3x8
Standing calf raises 3x15

vrijdag
Front squat 3x5
Bor 3x8
Military press 3x8
Close grip Benchpress 3x8
Glute Ham Raise 3x8
Dumbbell preacher curls 3x8

iemand aanmerkingen?

is nie mis, lijkt tamelijk op mn eigen full body schema :)

Boukreev

Legacy Member
dl en rdl op zelfde dag na elkaar is mss wa zwaar? alle, zeg et maar e, tzal wel doenbaar zijn, ma lijkt mij toch ni ideaal

Delirium

Legacy Member
Gisteren nog eens gaan trainen, 't was al van donderdag geleden.
(beetje last gehad van mijn maag, versuft en niet veel gegeten)
Gevolg: Kuttraining, geen energie en 2,5kg afgevallen :cry:
Proberen tegen volgende week weer op schema te zitten

Fartman

Legacy Member
Vandaag op nuchtere maag trainen met no-shotgun shakeje

Had deze 2 weken genomen, dan 2 weken pauze, en nu neem ik hem nog eens 2 weken

Werk liever met interval zodat mn lichaam niet 'gewend' raakt aan de shake (goeie methode of niet? please comment)

- Gourmet Weight Gainer van PVL is besteld (iemand ervaring mee?)
- Elite Whey wordt deze week besteld (idem als hierboven?)


Shoulders

Shoulder dumbbell Press (kg/dumbbell)
12*16kg (opwarming)
10*20kg
8*22kg pr

Power Partials

8*10kg
8*12kg
6*14kg

Dmbell Front Raises
8*10kg
8*12kg
8*12kg

Cable Upright Row
8*20kg
8*30kg
8*40kg


Triceps

Skullcrusher (in superset met close grip bench) ***
10*30kg
10*kg
8*35kg

Close Grip Bench (in superset met close grip bench) ***
15*30kg
15*30kg
15*35kg

10*50kg

dumbbell Tricep Extension
8*20kg
8*22kg
6*24kg



*** : 1 set Skullcrusher doen, barbell direct na set close grip nemen, en setje close grip bench uitvoeren (enorme pump)

Erna nog een setje Close Grip Bench gedaan met 50kg om de superset af te sluiten, gevolgd door de Tricep Extensions om het geheel af te sluiten :)


Goeie training :)

Opmerkingen zijn welkom

InStInCt900

Legacy Member
@Fartman:

Wat houd die No-Shotgun dan in??



Vandaag zijn bij mij de benen aan de beurt!
Tzal weer goe zweten worden:sad:


Maar ja,NO PAIN=NO GAIN:angry:

Fartman

Legacy Member
no shotgun is een enegiebooster :)

je neemt dit 20min voor je training, dit zorgt voor een grotere pump tijdens de training. het zet je aderen open zodat er meer bloed naar de spieren kan vloeien en je een grotere pump krijgt (meer voeding voor de spieren)

er zit ook Redline in die ervoor zorgt dat je vet omzet naar energie :)

tha dimi

Legacy Member
Fartman zei:
no shotgun is een enegiebooster :)

je neemt dit 20min voor je training, dit zorgt voor een grotere pump tijdens de training. het zet je aderen open zodat er meer bloed naar de spieren kan vloeien en je een grotere pump krijgt (meer voeding voor de spieren)

er zit ook Redline in die ervoor zorgt dat je vet omzet naar energie :)

en waar kunde die no-shotgun kopen?

Stancke

Legacy Member
$mO$Ke zei:
Vandaag zijn bij mij de benen aan de beurt!
Tzal weer goe zweten worden:sad:

²nd, maar hier gaan we wel voor een PR op Leg Press :evil:

$mO$Ke zei:
NO PAIN=NO GAIN:angry:

Pijn is geen indicatie van groei nogtans dus iedereen gebruikt het verkeerd (ik ook onder andere:p)

Gromme

Legacy Member
Heb vandaag Schouders + Benen gedaan. Logje is geupdate op DBB

Even Stancke intussen nog bedanken voor de nodige info en het aanhoren van mijn gezaag. :-)

Blue-Bora

Legacy Member
Zijn der hier mensen die werkelijk resultaat zien van al dat getrain?

Ik ben sinds een maand of 2 gewoon wat push-ups aant doen thuis, en ik begin het te "merken", maar heel veel verschil is er nog niet.
Ik heb helaas geen tijd/zin om 3 of4x per week naar de fitness te gaan, dus ik zou me misschien zo'n fitness-toestel willen aanschaffen.

Ik zoek eigenlijk foto's van "voor" en "na" van de mensen hier, en ook hoelang ze ervoor getraint hebben.....

snoob

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Zijn der hier mensen die werkelijk resultaat zien van al dat getrain?

Ik ben sinds een maand of 2 gewoon wat push-ups aant doen thuis, en ik begin het te "merken", maar heel veel verschil is er nog niet.
Ik heb helaas geen tijd/zin om 3 of4x per week naar de fitness te gaan, dus ik zou me misschien zo'n fitness-toestel willen aanschaffen.

Ik zoek eigenlijk foto's van "voor" en "na" van de mensen hier, en ook hoelang ze ervoor getraint hebben.....

Mijn rug is gigantisch veranderd lol, da was vroeger gewoon vlak, nogal vet. Nu zit er op men ruggegraat echt een kloof tussen men erector spinae. Had daarnet een gekke pomp in men rug van deadlifts en tzag er zot uit haha :D Ben es benieuwd hoe het er uit gaat zien als int voorjaar ga cutten :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan