Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aresonlyone zei:we zulle binne 3 jaar keer naar smoske kijken é(of hoelang traint die al?)
http://farm2.static.flickr.com/1345/1453559152_d48bbe0a78.jpg
van mn verjaardag donderdagmn vriendinnetje had een passend kaartje gevonden zei ze
![]()
,dervoor wel nog getraind maar nooit echt door gedaan er mee.

:applause:cuda zei:en nu al bezig met creatine? na een maand?
![]()
ad:

Aresonlyone zei:we zulle binne 3 jaar keer naar smoske kijken é(of hoelang traint die al?)
http://farm2.static.flickr.com/1345/1453559152_d48bbe0a78.jpg
van mn verjaardag donderdagmn vriendinnetje had een passend kaartje gevonden zei ze
![]()
)
@ uw kaartje 
Stancke zei:
e.House zei:Alzheimer ofzo?
Wikipedia zei:De ziekte van Alzheimer is een aandoening waarbij delen van de hersenen verschrompelen, op vele plaatsen 'plaque'-vorming optreedt en de patiënt soms in snel tempo dementeert. De aandoening is vernoemd naar Alois Alzheimer, een Duitse psychiater en neuropatholoog. Bij Alzheimer wordt meestal een verhoogde mate van de stof Alfa B-crystalline aangetroffen, maar een harde diagnose is doorgaans pas mogelijk na overlijden, door de hersenen te onderzoeken.


Nu staat men kop ook nog half op die foto's .. maar daar moet je maar niet te veel op letten 
Phaetor zei:Ya natuurlijkMijn mentor & coach hihi
Het is handig om met iemand te trainen die sterker & droger staat dan jezelf. Ik push mezelf dan toch meer, vooral met gewichten, dan probeer je mee te gaan naar zijn gewicht en ga je lekker heavy![]()
snoob zei:Morgenochtend gaan trainen in S&S in merelbeke![]()
wel behoorlijk ouderwets naart schijnt. ma toch serieus kastaars die daar trainen.