Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
gelukkige verjaardag ares.

waarom draag je geen trui met horizontale lijnen, lijk je nog breder :p
en wees maar tevree met die taart, ik heb zelf geen taart gekregen op mijn verjaardag :sad:

InStInCt900

Legacy Member
Aresonlyone zei:
we zulle binne 3 jaar keer naar smoske kijken é :) (of hoelang traint die al?)

http://farm2.static.flickr.com/1345/1453559152_d48bbe0a78.jpg
van mn verjaardag donderdag :D mn vriendinnetje had een passend kaartje gevonden zei ze:D


Da we ma rap 3jaar verder zijn dan:D
ik train bijna een maand :p :$ ,dervoor wel nog getraind maar nooit echt door gedaan er mee.
Nu verplicht ik mezelf om het te doen en kvind het nog tof ook,goeie zaak gevonden waar er een toffe sfeer is:)

4x per week train ik + 2x cardio thuis op de hometrainer;)



Btw:Felicitations pour mr muscle:woohoo: :applause:

InStInCt900

Legacy Member
cuda zei:
en nu al bezig met creatine? na een maand?
:crazy:


eerst ging ik niets nemen,maar ja:ironic: kvraag gwn om mutli-vitaminen mee te brengen van de apo,geeft die geen creatine mee van sportstech...
dusja ben dat maar beginnen nemen hé.

anders ging ik een hele blbalblababa achter men hoofd gesmeten krijgen:sad: :p

als het potje uit is wacht ik een jaar om nog dat nog es te nemen,men neef had me aangeraden er maar eens achter een jaar me te beginnen maarja..
die Kre-alkalyn heb ik gekregen in de zaak waar ik ga trainen,gwn free sample goed voor 3x training;)

Stancke

Legacy Member
e.House zei:
Alzheimer ofzo?

Wikipedia zei:
De ziekte van Alzheimer is een aandoening waarbij delen van de hersenen verschrompelen, op vele plaatsen 'plaque'-vorming optreedt en de patiënt soms in snel tempo dementeert. De aandoening is vernoemd naar Alois Alzheimer, een Duitse psychiater en neuropatholoog. Bij Alzheimer wordt meestal een verhoogde mate van de stof Alfa B-crystalline aangetroffen, maar een harde diagnose is doorgaans pas mogelijk na overlijden, door de hersenen te onderzoeken.

Kdenk het niet? :unsure:

Stancke

Legacy Member
Nette rug! met GSM foto's trekken is wel kak natuurlijk, geen digicam toevallig?

Train je nog altijd met Obli?

Phaetor

Legacy Member
Ya natuurlijk :) Mijn mentor & coach hihi
Het is handig om met iemand te trainen die sterker & droger staat dan jezelf. Ik push mezelf dan toch meer, vooral met gewichten, dan probeer je mee te gaan naar zijn gewicht en ga je lekker heavy :D

Stancke

Legacy Member
Phaetor zei:
Ya natuurlijk :) Mijn mentor & coach hihi
Het is handig om met iemand te trainen die sterker & droger staat dan jezelf. Ik push mezelf dan toch meer, vooral met gewichten, dan probeer je mee te gaan naar zijn gewicht en ga je lekker heavy :D

:niceone:

psyko-monchske

Legacy Member
door omstandigheden heb ik in 2.5 weken maar 1 maal naar de gym kunnen gaan (kot schilderen, vakantie en eerste week academiejaar again), verlies je daar veel spiermassa mee op die paar weken?

nog vraag:

wat ga beste samen?

dag1: bi+rug+schouder
dag2: tri+borst+benen

zoiets?

MooNMaN

Legacy Member
snoob zei:
Morgenochtend gaan trainen in S&S in merelbeke :)

hardcore gym ;) wel behoorlijk ouderwets naart schijnt. ma toch serieus kastaars die daar trainen.
maat van mij heeft daar ook nog getraind (103 kg @ 1m90).
die traint nu waar ik train.
kken nog 2 gasten die daar trainen. alé kken ze, ni direct maten ofzo, ma gewoon gasten die ik van vroeger ken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan